abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 16:54:24 #51
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_136012042
Het lukt je nooit om licenties zo voordelig te verkrijgen als een Netflix of Videoland. (als men je überhaupt al serieus neemt)

Bij voorbaat al kansloos.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_136012230
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:55 schreef Waaghals het volgende:
dit topic _O- :')
Soms
  maandag 27 januari 2014 @ 17:01:13 #53
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_136012323
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:26 schreef ComputerNerd268 het volgende:

[..]

omdat een service als netflix kansloos is.
Wat ga jij beter doen dan Netflix?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 27 januari 2014 @ 17:13:09 #54
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_136012741
en dat moet dus goedkomen.

Wel respect voor je ambitie :Y
Haha gay!
  maandag 27 januari 2014 @ 17:13:46 #55
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_136012758
Is
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:01 schreef Falco het volgende:

[..]

Kreeg laatst een email van Netflix, eerste maand gratis, zit je er dan gelijk aan vast?
Of kun je gewoon maand gratis, weet jij dat ?:p
Haha gay!
pi_136012812
_O- _O- _O- _O- _O-
Doet me denken aan dit topic; PTA / Eigen supercar bouwen. Passie & Motivatie :')
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zondag 2 februari 2014 @ 22:12:02 #57
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_136264102
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:01 schreef Falco het volgende:

[..]

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_136279369
Deze man is vrij succesvol, denk toch al 100.000 euro verdient in 6 maanden: www.ditistv.nl :) *O*

Is gewoon een raspberri pi :')
pi_136279618
Als developer van grote sites (als in heel groot) kan ik je snel uitleggen waarom je dit niet zomaar gaat lukken:

A) Goed kunnen programmeren is hier niet voldoende, je hebt ook extreem veel kennis nodig van server architectuur, een service als Netflix heeft duizenden servers die extreem goed getweaked zijn
B) Streaming media is relatief DUUR omdat het relatief CPU intensief is.
C) Om series in licentie uit te zenden heb je een enorm goed netwerk nodig in de TV wereld
D) Waarom zouden ze zaken met jou doen? Je hebt geen publiek en geen geld.
E) Begin eens met iets simpels, voordat je direct de grootste streaming dienst ter wereld uit de markt wilt duwen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 3 februari 2014 @ 12:38:55 #60
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_136280205
Downloaden mag gewoon in Nederland. Dus als je de servers in nederland laat staan kun je de dienst met als unique seling point gratis aanbieden. En dan heb je dus wel een voordeel tegenover netflix. Je hebt natuurlijk wel veel harde schijfen nodig om alle films op te slaan. Maar die kun je wel kopen als je dienst succesvol wordt.
pi_136280397
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef borbit het volgende:
Downloaden mag gewoon in Nederland. Dus als je de servers in nederland laat staan kun je de dienst met als unique seling point gratis aanbieden. En dan heb je dus wel een voordeel tegenover netflix. Je hebt natuurlijk wel veel harde schijfen nodig om alle films op te slaan. Maar die kun je wel kopen als je dienst succesvol wordt.
Maar die diensten zijn er al, kijk maar: http://www.gadgetpark.nl/(...)met_apps_Zwart_.aspx
pi_136280803
Er is trouwens een gratis alternatief voor NetFlix genaamd XBMC....
pi_136285657
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef borbit het volgende:
Ja maar aanbieden mag dus niet.
pi_136285729
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:16 schreef ComputerNerd268 het volgende:

[..]

Want? Alsof Videoland nog zo geniaal is, toch draaien ze omzet.
Videoland is van RTL. Die hebben iets meer geld en contacten dat jij :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_136286085
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:56 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Er is trouwens een gratis alternatief voor NetFlix genaamd XBMC....
En de content komt waarvandaan?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_136286433
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:02 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

En de content komt waarvandaan?
Overal en nergens, legaal! (want films en muziek downloaden in NL is toegestaan).

[ Bericht 3% gewijzigd door WalkerOfTheDay op 03-02-2014 19:48:58 ]
  maandag 3 februari 2014 @ 15:28:10 #67
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_136287030
Kan ik me al ergens inschrijven voor de service van TS? Ik gebruik nu Netflix maar het business plan van TS overtuigt me meer.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  maandag 3 februari 2014 @ 16:28:24 #68
68091 borbit
pi_136289276
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 14:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja maar aanbieden mag dus niet.
Tuurlijk wel je mag toch downloaden. Hoe kun je downloaden als er niemand mag uploaden?
pi_136290160
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:28 schreef borbit het volgende:

[..]

Tuurlijk wel je mag toch downloaden. Hoe kun je downloaden als er niemand mag uploaden?
Nee, downloaden mag, uploaden niet:

https://www.security.nl/posting/34942/
  maandag 3 februari 2014 @ 17:50:21 #70
68091 borbit
pi_136292472
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee, downloaden mag, uploaden niet:

https://www.security.nl/posting/34942/
Ja maar sited uit nederland mogen natuurlijk wel dingen aanbieden anders valt er ook niks te downloaden. Ik weet niet of bijvoorbeeld een amerikaanse gebreuker vanuit amerika iets van een nederlandse website mag downloaden of dat er dan weer rechten problemen bestaat. Maar als TS zich gewoon alleen op Nederlandse gebruikers richt hoeft ie in ieder geval in het begin geen patent gelden enzo af te dragen. En hoeft hij dus enkel geld te hebben om ruimte te huren bij een hosting bedrijf om de bestanden aan te kunnen bieden. En dat is helemaal niet zo duur zolang je niet al te groot bent. Tegen de tijd dat de dienst van TS even groot is dan netflix heeft ie ook wel genoeg geld om de kosten te kunnen betalen. Erg goed idee, ik zou er groot voorstander van zijn als er een nederlands gratis alternatief komt voor netflix. Het is sowieso beter om nederlandse websites te gebruiken aangezien amerikaanse site je informatie moeten delen met de NSA.
pi_136292563
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 15:11 schreef WalkerOfTheDay het volgende:

[..]

Overal en nergens legaal! (want films en muziek downloaden in NL is toegestaan).
Dat is allemaal prima maar een XBMC installatie gaat je niet hetzelfde aanbod als Netflix geven. Je mist het puntje 'service' in het hele verhaal.

quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:50 schreef borbit het volgende:

[..]

Ja maar sited uit nederland mogen natuurlijk wel dingen aanbieden anders valt er ook niks te downloaden. Ik weet niet of bijvoorbeeld een amerikaanse gebreuker vanuit amerika iets van een nederlandse website mag downloaden of dat er dan weer rechten problemen bestaat. Maar als TS zich gewoon alleen op Nederlandse gebruikers richt hoeft ie in ieder geval in het begin geen patent gelden enzo af te dragen. En hoeft hij dus enkel geld te hebben om ruimte te huren bij een hosting bedrijf om de bestanden aan te kunnen bieden. En dat is helemaal niet zo duur zolang je niet al te groot bent. Tegen de tijd dat de dienst van TS even groot is dan netflix heeft ie ook wel genoeg geld om de kosten te kunnen betalen. Erg goed idee, ik zou er groot voorstander van zijn als er een nederlands gratis alternatief komt voor netflix. Het is sowieso beter om nederlandse websites te gebruiken aangezien amerikaanse site je informatie moeten delen met de NSA.
:') Als ik, als Nederlander, een film maak heb jij geen enkel recht om die ergens gratis aan te bieden zonder mijn toestemming. Patenten hebben hier verder niets mee te maken. Weet waar je het over hebt voordat je zulke uitspraken gaat maken.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_136292586
TS :') x3995995493838
pi_136292636
De markt is al verzadigd, ik zou iets anders bedenken. Er zijn al zoveel on demand en streaming diensten dat niemand hier nog geld in gaat steken denk ik.
pi_136292725
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:50 schreef borbit het volgende:

[..]

Gast, natuurlijk moet je gewoon de rechthebbenden betalen, je kunt niet zomaar auteursrechtelijk werk op een server knallen en mensen laten betalen voor downloads.
  maandag 3 februari 2014 @ 18:19:11 #75
68091 borbit
pi_136293520
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:54 schreef Sapstengel het volgende:
De markt is al verzadigd, ik zou iets anders bedenken. Er zijn al zoveel on demand en streaming diensten dat niemand hier nog geld in gaat steken denk ik.
Met die logica is het ook niet meer de moeite om nieuwe auto's te maken. Maar wat blijkt uit de markt het is nog steeds de moeite voor de fabriekanten om ieder jaar weer nieuwe autos te maken. En zelf nog om nieuwe merken te maken. Zoals tesla en spijker. Dus ik denk het plan van TS wel een realisctische slagingskans heeft zolang hij gewoon vooral in het starttijd gratis servise aan te bieden omdat als hij zich puur op nederlandse burgers richt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')