oh, dus dit keer kan ik je wel in de pan hakken?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:29 schreef streamnl het volgende:
Niet heel slim om te gaan experimenteren tijdens een loop maar volgens mijn trainer is het sowieso niet wijs om voluit te gaan (voor mij dan). Dus daar zullen we dan maar braaf naar luisteren.
Met gemak!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
oh, dus dit keer kan ik je wel in de pan hakken?![]()
Kijk maar uit met dit soorts posts, straks kom ik nog actief aanmoedigen. Tussen de begonia'squote:Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je niet durft dan kun je toch gewoon meedoen en niet meer dan 0,000000000001 s oogcontact met me maken? Dat heeft je er tot nu toe steeds doorheen gesleept. Van excuses als 18 km ben ik niet erg onder de indruk.
Dat is ook weer waar, het blijft altijd nog in grote lijnen wat voor jou werkt en je prettig vind is was wat je gewoon moet doen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voordeel van die gels is weer dat er ook zouten en andere mineralen inzitten.
Overigens eet ik ook alleen een crackertje voor ik naar buiten stap. Dus geen bananen en pannenkoeken voor een rondje lopen.
Volgens mij verbouwen ze daar geen begonia's. Wel geraniums, dus daar kun je dan mooi achter zitten. (Dit is typisch een mooi moment om heel bewust geen emoticons te gebruiken)quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Kijk maar uit met dit soorts posts, straks kom ik nog actief aanmoedigen. Tussen de begonia's
quote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens mij verbouwen ze daar geen begonia's. Wel geraniums, dus daar kun je dan mooi achter zitten. (Dit is typisch een mooi moment om heel bewust geen emoticons te gebruiken)
+- 6:00quote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Welk tempo wil je gaan lopen dan?
Ja jij ook!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik dat morgenavond ook te horen bij de fysio. Die band schuurt bij mij over het meest uitstekende bot in mijn dijbeen waardoor ik die last soms heb.
Sterkte man.
Haters be hatin!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Nou mensen, ik heb de nieuwste hype gevonden:
[ afbeelding ]
Tempo'tje hoor!quote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |