SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 28-01-2014 13:59:40 ]![]()
Ik mag trouwens uit de OP. Zowel de 10km @ DES Halve Marathon als CPC gaan niet meer door.
15 februari 2014 - DES Halve Marathon 2014 (Eersel)
• Levitas - 10km
9 maart 2014 - ABN AMRO CPC Loop (Den Haag)
• Levitas - HM
Focus gaat nu lekker op de 10km, op de Vestingloop (25 mei). Dat geeft me 5 weken om weer op te bouwen en dan 12 weken om weer lekker specifiek te gaan voorbereiden. Dat lijkt me reëel, zeker als je de opbouwperiode nog zou kunnen uitbreiden als dat nodig is.Houd er rekening mee dat er véél mensen tegelijk bij de drinkposten zullen zijn. Je zult zeker afgeremd worden als je wilt drinken van de drinkposten. Soms moet je door de drukte zelfs helemaal stoppen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:53 schreef mosselmossel het volgende:
Mja, daar twijfel ik nog over dus. Bidon (waterbelt) meenemen of niet? Ik ben lekker n000b!
Mijn ervaring is dat je wel wilt drinken tijdens een HM. 2 uur lopen is lang en je verliest best wat vocht.
Wil je niet afremmen bij drinkposten, neem je waterbelt mee (als je dat fijn vindt). Is even een paar sec. stoppen geen probleem? Dan zou ik m`n waterbelt lekker thuis laten (ik vind zo`n belt irritant tijdens het lopen)![]()
Ik heb nog over de datum Gu gels liggen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En schenkt men daar naast gemeentepils ook nog sportdrank?quote:Op zondag 26 januari 2014 19:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik at Gu-Chomps tijdens de Bruggenloop, maar dat doe ik nooit meer. Heel kleverig en ik had te weinig zuurstof om rustig te kunnen kauwen.
Langs het parkoers van de CPC zijn een stuk of 4 waterposten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De Safarirun.. Vorige week reed ik door Arnhem en bedacht ik me dat ik het heuvelachtige zo mis tijdens het lopen. Den Bosch is leuk, maar op wat viaducten na zo plat als een dubbeltje. Ik wist dat Guppy vandaag de Safarirun zou lopen, dus gezellig, en mossel had ook wel zin om als tassendrager mee te gaan en daarna bij wat familie langs te gaan.
Wakker worden van een wekker is in het weekend niet mijn sterkste eigenschap en met een ouderwets ochtendhumeur was ik vanochtend kip zonder kop en zenuwachtig. Ik blijf er last van houden, zou toch na een aantal loopjes wel over moeten zijn? Dacht ook dat we véél te laat zouden komen, ook al gingen we maar twee minuten later weg dan gepland, maar mossel moest nog tanken en had ie dat nu niet wat eerder kunnen bedenken? Gelukkig kan mossel er alleen maar om lachen als ik dit soort buien heb.
In Arnhem geparkeerd bij Burgers' Zoo, gezwaaid naar de giraffen die over de omheining heen keken en naar het start/finish-gebied om ons te verbazen over de tempo's van de kids. Jero Nimootjes in de dop hoor! Gup en mama Gup waren inmiddels ook gearriveerd en (we dachten) ruim op tijd gingen Gup en ik naar de start. Daar volgde vrijwel direct een startschot en rennen maar! Stiekem wilde ik sneller dan bij de Ekiden, toen liep ik 5 kilometer in 36.22. En het was heet. Maar dit was een cross. Kortom; moeilijk om er iets van te zeggen en gewoon maar gaan.
Kilometer 1 ging lekker. Heuveltje op (ik doe het goed op heuveltjes) en hoewel het niet supersnel ging wist ik ook dat dat kwam door de heuvel. Het leuke van heuvels is dat je ooit boven komt en voor mijn doen ging kilometer snel in 6.34 min/km. Ik liep lekker met Gup mee, meestal loopt ze wat sneller dan dat ik doe, dus dat was wel een opsteker. Achteraf had ik misschien eerder mijn eigen tempo moeten gaan lopen. Kilometer 3 ging nog wel, in kilometer 4 ging ik kapot. Onwijs drassig, m'n voeten werden er regelmatig ingezogen en veel plassen moeten ontwijken. Ook een stukje gewandeld (boohoo), maar het ging echt even niet meer. Ik kreeg koppijn ook, volgende keer toch weer wat meer drinken. Kilometer vijf was ook pittig, maar ging al wel weer ietsje beter. En toen zag ik mossel en mama Gup al, was ik er bijna en stond vlak voor de finish Gup die ik mooi even een high five kon geven. Uiteindelijk gefinisht in 37.24, minuutje langzamer dan bij de Ekiden. Waar ik dan wel een beetje van baal, maar er zat niet meer in.
Wel een leuke foto! Als mossel het lopen zat is kan ie foto's gaan maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb alleen maar water gezien, maar ik sluit niet uit dat er ook AA-drink was.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En schenkt men daar naast gemeentepils ook nog sportdrank?
Overigens kun je tijdens zo'n lange loop het beste even rustig wandelend drinken. Die paar seconden...![]()
Ik zou zelf keizen voor een belt, omdat ik echt niet uit een bekertje kan drinken en wel iets meer tijd kwijt ben dan 2 seconde als ik zou moeten stoppen. Of beter gezegd, ik zou er de voorkeur aan geven om een mee-fietser te hebben, zeker tijdens een marathon. Maar als je tijd iets minder belangrijk vind en het niet vervelend vind om uit je ritme te raken, dan is even wandelen, bekertje aanpakken opdrinken en weer rennen natuurlijk ook prima.
@Zwabberhark: Je gaat niet diep genoeg!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Over die winegums:
Winegums zijn gewoon de light versie van gels. Minder suikers, ook minder snelle suikers, maar het principe is hetzelfde. Profrenners gebruiken ze ook. Tijdens het lopen geen ervaring mee, mijn afstandjes zijn dusdanig dat ik nog nooit een hongerklop heb gehad.![]()
Ik heb toch regelmatig wel eten bij me tijdens 20k+ loopjes.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:47 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zat net trouwens over honger en dorst te denken voor tijdens CPC.
Ik ben nu, nu ik weer loopjes doe van meer dan anderhalf uur, weer aan het wennen aan mijn waterbelt (één flesje water, één flesje isostar). Kan ik best aan wennen. Maar wat voor drinken staat er op de verzorgingsposten bij CPC? En hoeveel verzorgingsposten zijn er?
En hatsaflats liep ooit met winegums tegen de hongerklop. Hoe zit dat? Werkt dat goed en wanneer eet je ze? Iemand anders ervaring mee? Ik wil geen gels.
- Dextrotjes of winegums doen hetzelfde, suiker toevoegen. Werkt redelijk snel, en je hebt er kort ff profijt van
- Ontbijtkoek of mueslireep, voor de iets langere termijn
- Rozijntjes of gedroogde pruimen, als natuurlijk alternatief voor winegums
Drinken:
- Rugzak met water, en daar kun je zout of elektrolyt mix ingooienGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Oh, ja, SEM! Dat is ook wel zo! Daarom vind ik 't ook niet erg om er bang voor te zijn. Maar dat maakt me niet minder bang!deze week gaan de inschrijvingen open voor m'n mei-marathon!
![]()
Ja doei.![]()
Als iemand "je gaat niet diep genoeg" tegen je zegt en je kan het nog horen en verstaan, dan ga je duidelijk niet diep genoeg
Ik ben jaloers op wie vandaag gelopen heeft maar het was erg verstandig om vandaag niet te gaan. Nou loop ik wel vaker op zero-drop, maar die VFF stellen toch wel even andere eisen aan de kuiten! Morgenochtend een klein rondje herstel en dan kijken wat er dinsdagavond op het programma staat. De trainer heeft vandaag een M gelopen dus het zal wellicht meevallen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2014 20:06:15 ]![]()
Altijd fijn die wisselende lettertypes!quote:NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
En iedereen had vandaag echt in de zeikregen gelopen, want ze gingen allemaal supervroeg!
Wij vertrokken om half 2 ook met zeikregen. Die duurde nog een halve minuut ofzo, en voor we de straat uit waren was 't droog. Heb na 7km dan ook m'n jasje maar gewoon uitgedaan
Héérlijk zonnetje. 't Leek wel lente!Ja doei.![]()
Nou ja, vanwege die light-versie van gels dacht ik ook aan winegums. Het is immers ook geen hele marathon, maar goed. Misschien kan het ook wel 21km zonder te eten. Ik zal het eens proberen.
EN water/sportdrank: het boeit mij niet als ik er 15 seconden langer over doe, omdat ik op iemand moet wachten om een bekertje te krijgen. GIng er vooral om: is er sportdrank. Want ik vind isostar fijn om te drinken tijdens een loopje.
Overigens Corniel: als jij naast me wil fietsen tijdens CPC en steeds drankjes aangeeft. Tof!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik liep ook droog rond half 3 maar wel met een pittige koude wind vanaf het Markermeer. Ik dacht leuk te doen en mijn rondje eens andersom te lopen maar achteraf had ik dat gezien de wind beter niet kunnen doen.
Ik ben in dubio of ik niet toch de strand- en duinloop in Castricum zal doen volgende week. Ik ben afgelopen vrijdag wat spullen vergeten mee te nemen bij vrienden in Heemskerk en vind het zo'n onzin om alleen daarvoor 40 minuten enkele reis te rijden. Dat loopje geeft tenminste een goed excuus om die kant op te rijden.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Het wordt weer de hele week kakweer, zegt mijn weervoorspeller, vandaar ook dat ik vandaag gingquote:Op zondag 26 januari 2014 20:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als iemand "je gaat niet diep genoeg" tegen je zegt en je kan het nog horen en verstaan, dan ga je duidelijk niet diep genoeg
Ik ben jaloers op wie vandaag gelopen heeft maar het was erg verstandig om vandaag niet te gaan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
In mijn hoofd zit het idee dat er nog veel meer troep in zit die ik niet wil. Die zit in winegums vast ook, maar dat kan in dat brein van mij dan weer wel. Eigenlijk gewoon: wat de boer niet kent, dat vreet-ie niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Waarom wil je eigenlijk geen gels Mossel? Die dingen vullen koolhydraten en zouten aan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
U gaat trailrunnen? Mooi loopgebied!quote:Op zondag 26 januari 2014 20:15 schreef Nanook24 het volgende:
Ik liep ook droog rond half 3 maar wel met een pittige koude wind vanaf het Markermeer. Ik dacht leuk te doen en mijn rondje eens andersom te lopen maar achteraf had ik dat gezien de wind beter niet kunnen doen.
Ik ben in dubio of ik niet toch de strand- en duinloop in Castricum zal doen volgende week. Ik ben afgelopen vrijdag wat spullen vergeten mee te nemen bij vrienden in Heemskerk en vind het zo'n onzin om alleen daarvoor 40 minuten enkele reis te rijden. Dat loopje geeft tenminste een goed excuus om die kant op te rijden.
/thuisbasisGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Uberhaupt niet echt een boeiend plaatje, zo in een lege sportschool, maar het ging me even om die tekstquote:Op zondag 26 januari 2014 20:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Altijd fijn die wisselende lettertypes!
Het blijft een Zeeuw hè?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit het idee dat er nog veel meer troep in zit die ik niet wil. Die zit in winegums vast ook, maar dat kan in dat brein van mij dan weer wel. Eigenlijk gewoon: wat de boer niet kent, dat vreet-ie niet.![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:58 schreef Gogo83 het volgende:
De Safarirun.. Vorige week reed ik door Arnhem en bedacht ik me dat ik het heuvelachtige zo mis tijdens het lopen. Den Bosch is leuk, maar op wat viaducten na zo plat als een dubbeltje. Ik wist dat Guppy vandaag de Safarirun zou lopen, dus gezellig, en mossel had ook wel zin om als tassendrager mee te gaan en daarna bij wat familie langs te gaan.
Wakker worden van een wekker is in het weekend niet mijn sterkste eigenschap en met een ouderwets ochtendhumeur was ik vanochtend kip zonder kop en zenuwachtig. Ik blijf er last van houden, zou toch na een aantal loopjes wel over moeten zijn? Dacht ook dat we véél te laat zouden komen, ook al gingen we maar twee minuten later weg dan gepland, maar mossel moest nog tanken en had ie dat nu niet wat eerder kunnen bedenken? Gelukkig kan mossel er alleen maar om lachen als ik dit soort buien heb.
In Arnhem geparkeerd bij Burgers' Zoo, gezwaaid naar de giraffen die over de omheining heen keken en naar het start/finish-gebied om ons te verbazen over de tempo's van de kids. Jero Nimootjes in de dop hoor! Gup en mama Gup waren inmiddels ook gearriveerd en (we dachten) ruim op tijd gingen Gup en ik naar de start. Daar volgde vrijwel direct een startschot en rennen maar! Stiekem wilde ik sneller dan bij de Ekiden, toen liep ik 5 kilometer in 36.22. En het was heet. Maar dit was een cross. Kortom; moeilijk om er iets van te zeggen en gewoon maar gaan.
Kilometer 1 ging lekker. Heuveltje op (ik doe het goed op heuveltjes) en hoewel het niet supersnel ging wist ik ook dat dat kwam door de heuvel. Het leuke van heuvels is dat je ooit boven komt en voor mijn doen ging kilometer snel in 6.34 min/km. Ik liep lekker met Gup mee, meestal loopt ze wat sneller dan dat ik doe, dus dat was wel een opsteker. Achteraf had ik misschien eerder mijn eigen tempo moeten gaan lopen. Kilometer 3 ging nog wel, in kilometer 4 ging ik kapot. Onwijs drassig, m'n voeten werden er regelmatig ingezogen en veel plassen moeten ontwijken. Ook een stukje gewandeld (boohoo), maar het ging echt even niet meer. Ik kreeg koppijn ook, volgende keer toch weer wat meer drinken. Kilometer vijf was ook pittig, maar ging al wel weer ietsje beter. En toen zag ik mossel en mama Gup al, was ik er bijna en stond vlak voor de finish Gup die ik mooi even een high five kon geven. Uiteindelijk gefinisht in 37.24, minuutje langzamer dan bij de Ekiden. Waar ik dan wel een beetje van baal, maar er zat niet meer in.
Wel een leuke foto! Als mossel het lopen zat is kan ie foto's gaan maken.Vette foto, met je persoonlijke supporterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal morgen die foto van de start even van de camera halen, die is ook leuk geworden![]()
Verslag volgt, maar Boer Zoekt Vrouw komt op tv, en dat is ook belangrijk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Volgens mij zit er echt niet heel veel spannends in die dingen. met name snelle suikers en electrolyten (die weer niet in winegums zitten) en een beetje water. Je krijgt ze wel makkelijk naar binnen. Ik had vandaag op mijn rondje 2 gels, een mini snicker en een pakje sultana's (en mijn rugzak met water). Die gels krijg je heel wat makkelijker naar binnen dan een sultanaquote:Op zondag 26 januari 2014 20:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit het idee dat er nog veel meer troep in zit die ik niet wil. Die zit in winegums vast ook, maar dat kan in dat brein van mij dan weer wel. Eigenlijk gewoon: wat de boer niet kent, dat vreet-ie niet.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: