Je hebt haar nog niet geleerd om in haar oortjes te peuteren met die staafjes?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Nola speelt graag met wattenstaafjes en nu heeft Ross de hele bak met wattenstaafjes leeg gegooid op de vloer! Ze is nu wat in de war wat ze met zoveel staafjes moet.
Fotooowwwwquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:44 schreef Lonaa het volgende:
Verder ben ik vandaag bij de kapper geweest, heftig geknipt, heftig gedip-dyed en mijn uitgroei bijgewerkt en net zo oranje gemaakt als de rest.
Oh jee....jij bent vrolijkquote:
Oooo flan!quote:
Jup losse wattenstaafjes zijn hier ook n enorme hit om mee te spelen haha en balletjes van aluminiumfoliequote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Nola speelt graag met wattenstaafjes en nu heeft Ross de hele bak met wattenstaafjes leeg gegooid op de vloer! Ze is nu wat in de war wat ze met zoveel staafjes moet.
Zeker. Bij de (piepkleine) technische supportdesk die ik nu alweer een tijdje onder mijn hoede heb zijn helemaal geen onaangename, commerciegedreven targets. Als een gesprek twee uur moet duren om een probleem opgelost te krijgen, dan kan dat gewoon.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Supportorganisaties opzetten is leuk, heel leuk zelfs, heb een aantal grote opgezet. Vooral leuk als men (opdrachtgever) gaat voor kwaliteit en het niet alleen maar als kostenpost ziet.
Lang over een call doen maar dan wel oplossen is niet erg, mits er dan ook echt intelligent aan gewerkt wordt. Het probleem is een beetje dat een technisch competente supportdesk wat duurder is, maar dan wel enorm op doorlooptijd, ticket bewakingskosten en 2-3e lijn bespaart.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeker. Bij de (piepkleine) technische supportdesk die ik nu alweer een tijdje onder mijn hoede heb zijn helemaal geen onaangename, commerciegedreven targets. Als een gesprek twee uur moet duren om een probleem opgelost te krijgen, dan kan dat gewoon.
SPOILER: frustratieverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wegens personeelstekort momenteel behalve tweedelijns ook heel regelmatig eerstelijns. Ik zit in drukke periodes nu dus voortdurend calls naar mezelf door te schuivenquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lang over een call doen maar dan wel oplossen is niet erg, mits er dan ook echt intelligent aan gewerkt wordt. Het probleem is een beetje dat een technisch competente supportdesk wat duurder is, maar dan wel enorm op doorlooptijd, ticket bewakingskosten en 2-3e lijn bespaart.
Als je sec naar de kosten van de eerste lijn kijkt is dat niet duidelijk. De besparing zit elders.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Over communicatie gesproken
Ha, wat bizar dat je zelf achter een rekening moet gaan aanjagen!SPOILER: frustratieverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
én intern niet communicerenquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Klinkt als een bedrijf dat over de oren in de shit zit, de boel niet voor elkaar heeft, heel druk is maar niet in staat is het werk om te zetten in rekeningen en geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |