SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sigtuurson had een tand door de lip.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mijn stream loopt achter. Niet spoileren aub.
quote:
Is de wedstrijd al afgelopen dan ?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
Dacht dat Ajax dit "wel even met 0-4 ging winnen"?
Nog even volhouden tot de rustquote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sigtuurson had een tand door de lip.
Oeps, sorry.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
Een wedstrijd duurt 90 minuten, niet 52, kneus.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wel de man en niet de bal is een penalty volgens mij.
Gebeurt ook wel. Het wachten is op de wissel van de SA.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
Kan toch nog makkelijk?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
No. Fucking. Shit. Sherlock.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wacht is Groningen - Twente afgelast?
Gênant dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wel de man en niet de bal is een penalty volgens mij.
Ze winnen toch wel. Voetbal lijkt het hele jaar al nergens op, doelpuntje maken ze altijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
zegt een boertjequote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze winnen toch wel. Voetbal lijkt het hele jaar al nergens op, doelpuntje maken ze altijd.
Feyenoord is een van de clubs waar hij niet voor is.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
net als de wedstrijd tegen ADO gister
Klopt. Ik ben ook erg blij met de uitslag van die wedstrijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
net als de wedstrijd tegen ADO gister
Nieuw ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Trebo het volgende:
Een nieuwe trend bespeur ik in de Nederlandse stadions: Ga staan als je voor die of die bent, en dan gaan we lekker even springen.
quote:
Dat doen ze omdat anders mensen niet springen en als mensen al staan doen ze eerder mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Trebo het volgende:
Een nieuwe trend bespeur ik in de Nederlandse stadions: Ga staan als je voor die of die bent, en dan gaan we lekker even springen.
Heb je je VI uit 2008 ook eindelijk uit de brievenbus gekrauwd?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Trebo het volgende:
Downie gezicht heeft hij al.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een baas.
De toekomstige Caland van dit forum.
"Wilfred is een paardelul" had ik ook nog nooit gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw ja.
Vorige week hoorde ik nog een leuk nieuw spreekkoor "Hamas, hamas joden aan het gas" best creatief.
haha, neequote:Op zondag 26 januari 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
wachten op de meer dan terechte 1-0
Oh, jij kijkt naar een andere wedstrijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
wachten op de meer dan terechte 1-0
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zonder te kijken; dan spelen ze tegen PSV?
za 1-3 19.45 Go Ahead Eagles - PSV Erequote:
In het spel dat Ajax wilt spelen is het wel belangrijk dat de backs goed zijn maar die twee kunnen er echt helemaal niks van.quote:
Dit Ajax heeft echt geen beter elftal dan pak 'm beet NAC of Roda. Het is dat ze een trainer van wereldformaat hebben...quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tevreden met 0-0? Geen één team zou blij zijn met minder dan winst tegen dit Ajax.
Ik was gisteren ook niet blij dat ik maar 0x kwam in je moeder, mja, ze is ook zo kanjer lelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tevreden met 0-0? Geen één team zou blij zijn met minder dan winst tegen dit Ajax.
joris speelde wel lekker gisterquote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
In het spel dat Ajax wilt spelen is het wel belangrijk dat de backs goed zijn maar die twee kunnen er echt helemaal niks van.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit Ajax heeft echt geen beter elftal dan pak 'm beet NAC of Roda. Het is dat ze een trainer van wereldformaat hebben...
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit Ajax heeft echt geen beter elftal dan pak 'm beet NAC of Roda. Het is dat ze een trainer van wereldformaat hebben...
Genant dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maagd gespot.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook niet blij dat ik maar 0x kwam in je moeder, mja, ze is ook zo kanjer lelijk.
92ste, buitenspeldoelpunt door Wambertoquote:Op zondag 26 januari 2014 15:47 schreef Scorpie het volgende:
89e minuut de 0-1 maken, zwaaien en naar huis gaan. Lekker iedereen laten haten.
Enigszins overdreven maar kern van waarheid. Frank haalt het maximale uit dit elftal.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
*Fischerquote:Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef Cavaliers het volgende:
Je weet dat je een matig ploegje hebt als je afhankelijk bent van Schone en Visser.
Ga weg joh.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Meneer Kind vindt jouw UI wat ordinair.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef Cavaliers het volgende:
Je weet dat je een matig ploegje hebt als je afhankelijk bent van Schone en Visser.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef Cavaliers het volgende:
Je weet dat je een matig ploegje hebt als je afhankelijk bent van Pelle.
XDquote:Op zondag 26 januari 2014 15:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Fischer/Visser
Wat ons betreft kan het allebei,
Gaat nog niet zo best met je troll acties he?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef Cavaliers het volgende:
Heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaat nog niet zo best met je troll acties he?
Troll acties? Ajax heeft gewoon een matige ploeg.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaat nog niet zo best met je troll acties he?
Alles in Deventer is goedkoop.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:52 schreef Tchock het volgende:
Zouden die huisjes rond de Adelaarshorst heel duur of juist heel goedkoop zijn?
Ik gok heel goedkoop. Is best een slechte wijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:52 schreef Tchock het volgende:
Huurwoninkjes joh, wonen alleen maar tokkies in Deventer.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:52 schreef Tchock het volgende:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik gok heel goedkoop. Is best een slechte wijk.
Hahahquote:Op zondag 26 januari 2014 15:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Huurwoninkjes joh, wonen alleen maar tokkies in Deventer.
Alsof hij had kunnen blijven staan.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:52 schreef Caland het volgende:
Dan moet je ook geel voor Serero geven als je consequent bent
fopduik bedoel je.quote:
Dat kon Klaassen toch ook niet. Je kan ook consequent slecht zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alsof hij had kunnen blijven staan.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef Monolith het volgende:
Dit was meer schwalbe dan die gele kaart.
Dat is waar.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kon Klaassen toch ook niet. Je kan ook consequent slecht zijn.
Foeke you!quote:Op zondag 26 januari 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn stream is een beetje Lam, Booij
Hoe zijn de uitvakken in de Eredivisie in het algemeen eigenlijk? Kun je er goed een pot voetbal inkijken, Rens?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe zijn de uitvakken in de Eredivisie in het algemeen eigenlijk? Kun je er goed een pot voetbal inkijken, Rens?
Is dus zo.quote:
Ik voel dat ook wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb zo'n voorgevoel dat er nog een rode kaart getrokken gaat worden.
Hattrick Balotelli 2e helft redt hem.quote:
Ik heb slechte ervaringen met het uitvak in Groningen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe zijn de uitvakken in de Eredivisie in het algemeen eigenlijk? Kun je er goed een pot voetbal inkijken, Rens?
Voor een schwalbe, want pingels krijgt men vandaag niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb zo'n voorgevoel dat er nog een rode kaart getrokken gaat worden.
Die is blij dat hij een keer de bal écht over de zijlijn mag spelen... Doet ie normaal onbedoeld.quote:
Dacht dat het als dieptepass was bedoeld.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is blij dat hij een keer de bal écht over de zijlijn mag spelen... Doet ie normaal onbedoeld.
Won Ajax toen niet dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met het uitvak in Groningen.
Deal.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef PizzaGeit het volgende:
, Ajax staat 0-0. Dan zal de onverdiende 0-1 wel weer in de 93ste minuut vallen vrees ik
De logica in deze post ligt zeer hoog. Zoals altijd wel van jouw handquote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef PizzaGeit het volgende:
, Ajax staat 0-0. Dan zal de onverdiende 0-1 wel weer in de 93ste minuut vallen vrees ik
Door tóch een penaltyquote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef PizzaGeit het volgende:
En zo niet dan wordt het weer genieten geblazen van de Feyenoordfans die dan toch weer denken dat ze nog kampioen kunnen worden.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Geen minuut gekeken en dan zoiets zeggenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is gewoon waar, het lijkt nergens naar.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen minuut gekeken en dan zoiets zeggenTriest.
Ajax is véél beter dan GAE. Het staat nog 0-0, maar als Ajax scoort is daar echt niets onverdiend aanquote:Op zondag 26 januari 2014 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is gewoon waar, het lijkt nergens naar.
Kijk mij de toekomst voorspellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |