SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sigtuurson had een tand door de lip.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mijn stream loopt achter. Niet spoileren aub.
quote:
Is de wedstrijd al afgelopen dan ?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
Dacht dat Ajax dit "wel even met 0-4 ging winnen"?
Nog even volhouden tot de rustquote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sigtuurson had een tand door de lip.
Oeps, sorry.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
Een wedstrijd duurt 90 minuten, niet 52, kneus.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wel de man en niet de bal is een penalty volgens mij.
Gebeurt ook wel. Het wachten is op de wissel van de SA.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
Kan toch nog makkelijk?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
No. Fucking. Shit. Sherlock.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wacht is Groningen - Twente afgelast?
Gênant dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wel de man en niet de bal is een penalty volgens mij.
Ze winnen toch wel. Voetbal lijkt het hele jaar al nergens op, doelpuntje maken ze altijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lol
zegt een boertjequote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze winnen toch wel. Voetbal lijkt het hele jaar al nergens op, doelpuntje maken ze altijd.
Feyenoord is een van de clubs waar hij niet voor is.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
net als de wedstrijd tegen ADO gister
Klopt. Ik ben ook erg blij met de uitslag van die wedstrijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
net als de wedstrijd tegen ADO gister
Nieuw ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Trebo het volgende:
Een nieuwe trend bespeur ik in de Nederlandse stadions: Ga staan als je voor die of die bent, en dan gaan we lekker even springen.
quote:
Dat doen ze omdat anders mensen niet springen en als mensen al staan doen ze eerder mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Trebo het volgende:
Een nieuwe trend bespeur ik in de Nederlandse stadions: Ga staan als je voor die of die bent, en dan gaan we lekker even springen.
Heb je je VI uit 2008 ook eindelijk uit de brievenbus gekrauwd?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Trebo het volgende:
Downie gezicht heeft hij al.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een baas.
De toekomstige Caland van dit forum.
"Wilfred is een paardelul" had ik ook nog nooit gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw ja.
Vorige week hoorde ik nog een leuk nieuw spreekkoor "Hamas, hamas joden aan het gas" best creatief.
haha, neequote:Op zondag 26 januari 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
wachten op de meer dan terechte 1-0
Oh, jij kijkt naar een andere wedstrijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
wachten op de meer dan terechte 1-0
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zonder te kijken; dan spelen ze tegen PSV?
za 1-3 19.45 Go Ahead Eagles - PSV Erequote:
In het spel dat Ajax wilt spelen is het wel belangrijk dat de backs goed zijn maar die twee kunnen er echt helemaal niks van.quote:
Dit Ajax heeft echt geen beter elftal dan pak 'm beet NAC of Roda. Het is dat ze een trainer van wereldformaat hebben...quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tevreden met 0-0? Geen één team zou blij zijn met minder dan winst tegen dit Ajax.
Ik was gisteren ook niet blij dat ik maar 0x kwam in je moeder, mja, ze is ook zo kanjer lelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tevreden met 0-0? Geen één team zou blij zijn met minder dan winst tegen dit Ajax.
joris speelde wel lekker gisterquote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
In het spel dat Ajax wilt spelen is het wel belangrijk dat de backs goed zijn maar die twee kunnen er echt helemaal niks van.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit Ajax heeft echt geen beter elftal dan pak 'm beet NAC of Roda. Het is dat ze een trainer van wereldformaat hebben...
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit Ajax heeft echt geen beter elftal dan pak 'm beet NAC of Roda. Het is dat ze een trainer van wereldformaat hebben...
Genant dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maagd gespot.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook niet blij dat ik maar 0x kwam in je moeder, mja, ze is ook zo kanjer lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |