quote:Op zondag 26 januari 2014 19:44 schreef Verbal het volgende:
Wat maakt dit spel écht anders dan alle andere city-building Settler-achtige games?
V.
Settlers was bij lange na niet zo complex qua resources.quote:De winter overleven is een van de grootste uitdagingen. Je kleermakers kunnen kleding maken, je mensen kunnen huizen bouwen en brandhout gebruiken om het warm te houden. Maar die noodzakelijkheden hebben een prijs: bossen kappen verminderd het aantal herten waar je kan op jagen. Al kunnen je boswachters nieuwe bomen planten, genezende kruiden voor verschillende ziekten kunnen enkel gevonden worden in bossen dat al jaren bestaan.
Landbouw voor vele seizoenen op dezelfde plaats zal de grond ruïneren. Te veel vissen zorgt dat het visaantal naar beneden gaat en zal zorgen voor uithongering.
Ronddwalende nomaden kunnen je dorp snel te helpen groeien, maar hen toelaten worgt voor een grotere kans op ziektes van verre landen!
Doet me toch echt meer denken aan de Anno games.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:44 schreef Verbal het volgende:
Wat maakt dit spel écht anders dan alle andere city-building Settler-achtige games?
V.
Seriuosly?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Door 1 persoon gemaakt he, bizar.
Yep.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:37 schreef Stofzuigert het volgende:
[..]
Seriuosly?
Dat moet voor iedereen een reden zijn het te kopen ipv het te downloaden. Serieus de moeite waard om in zo'n gozer te investeren!
Voor zover geweten is er geen DLC aangekondigd en is hij het ook niet direct van plan. In een van zijn laatste posts op de website meld hij dat hij er misschien aan denkt om zaken via DLC te maken, maar dan moet hij het spel er eerst voor voorbereiden. Dat is het enige wat er tot nu toe van gezegd geweest is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Was er niet iets met dlc controversie bij deze game?
20 dollar, dus 15 euro of zo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 02:02 schreef yamiown het volgende:
Is er al een prijs bekend? Ziet er namelijk wel gaaf uit.
Als t steam wordt, waar ik het waarschijnlijk ga halen, zal het dan ook 20 euro worden.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:17 schreef invine het volgende:
Ben ook benieuwd, maar vraag me af of er ook co op in zit? Dat zou awesome zijn!
quote:I don't think Banished will ever have Co-op. If I ever make another similar game I'd consider the implications of multi player from the beginning. When I started this project I decided having multi player would be too large of a scope.
ik wil ook wel spelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:09 schreef Stofzuigert het volgende:
De Lets play van quill18 is een aanrader voor degene die enthusiast zijn, en dan vanaf de vijfde als hij opnieuw begint op hard:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:18 schreef invine het volgende:
Als ie uitkomt ga ik net die dag 4 weken weg
Snel installeren op je laptop en dan op vakantie spelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:18 schreef invine het volgende:
Als ie uitkomt ga ik net die dag 4 weken weg
echt.....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snel installeren op je laptop en dan op vakantie spelen.
Ik vlieg al om 7u in de ochtend.. en het is geen vakantie..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snel installeren op je laptop en dan op vakantie spelen.
gendertransformatie?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vlieg al om 7u in de ochtend.. en het is geen vakantie..
quote:i think steam is broken
i keep throwing my money at the monitor but this game doesnt apear in my library
anyone else having this problem?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:18 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com(...)/540732347050620553/
[..]
waar valt hij te pre-orderen? nergens toch?quote:
dat zou natuurlijk wel fijn zijn voor de portemonneequote:Op zondag 2 februari 2014 21:45 schreef Fe2O3 het volgende:
Ziet er nice uit, es op zoek naar een site waar ik in dollars mag betalen
Mja steam pricing 20 euro = 20 pond = 20 dollar ...quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
waar valt hij te pre-orderen? nergens toch?
[..]
dat zou natuurlijk wel fijn zijn voor de portemonnee
ik ookquote:Op zondag 2 februari 2014 21:52 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Mja steam pricing 20 euro = 20 pond = 20 dollar ...
Ik ben een goeie klant van amazon.com
ik kan hem nog niet pre orderen oo steamquote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef mschol het volgende:
waar valt hij te pre-orderen? nergens toch?
ik ook niet, helaasch, anders had ik dat denk ik wel gedaanquote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik kan hem nog niet pre orderen oo steam
Ik weet het wel zeker. Dit is echt mijn soort rtsquote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook niet, helaasch, anders had ik dat denk ik wel gedaan
Juah, maar wat is na een tijdje? Als dat 40 uur is vind ik het primaquote:Op maandag 3 februari 2014 08:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat je net als Anno na een tijdje alles wel gezien hebt, ik bedoel als je alle gebouwen al hebt en alles loopt hoe het hoort. Hopelijk komt er dan een wekelijkse update ofzo?
Na een 1/2 volledige potjes?quote:Op maandag 3 februari 2014 09:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Juah, maar wat is na een tijdje? Als dat 40 uur is vind ik het prima
Haha, dat kan welquote:Op maandag 3 februari 2014 09:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na een 1/2 volledige potjes?
Dat had ik iig wel
weersinvloeden, bos wegkappen > minder voedsel (en dat komt niet direct terug als je een bos aanplant..)quote:Op maandag 3 februari 2014 08:36 schreef Fe2O3 het volgende:
Ben wel bang dat het beperkt is, enige wat je moet doen is gevarieerd eten verzorgen. Geen dungeons, geen vijanden, geen dreiging?
hij staat al op steam, je hebt dus de keus: via zijn site kopen of via steamquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:09 schreef Elan het volgende:
Sounds lovely.
Komt deze naar alle waarschijnlijkheid ook op Steam te staan of moet je hem via zijn website kopen?
Oh ja zie hem alquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hij staat al op steam, je hebt dus de keus: via zijn site kopen of via steam
gewoon kopen via de site dusquote:Where can Banished be purchased?
You can buy Banished here on the Shining Rock Software website through use of the Humble Widget. You’ll get a DRM-Free version, as well as an optional Steam key. You can also buy it from Steam, the Humble Store, or gog.com.
Dat zou wel wat 1dimensionaal zijn. Hoop dat er wel meer 'problemen' in voorkomenquote:Op maandag 3 februari 2014 08:36 schreef Fe2O3 het volgende:
Ben wel bang dat het beperkt is, enige wat je moet doen is gevarieerd eten verzorgen. Geen dungeons, geen vijanden, geen dreiging?
als ik het zo lees moet je dus rekening houden met b.v. een winter die koud is, voor extra warmte moet je dan bos omhakken, waardoor je minder gevarieerd voedsel zou vinden. Het Aanplanten van bomen kan, maar duurt jaren voordat het een volgroeid bos isquote:Op maandag 10 februari 2014 12:17 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dat zou wel wat 1dimensionaal zijn. Hoop dat er wel meer 'problemen' in voorkomen
Ik ben die Lets Play aan het bekijken en lijkt er inderdaad op dat er weinig gevaren zijn. In het begin snel huizen en voedsel voorzien, daarna loopt het op rolletjes. Jammer.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik het zo lees moet je dus rekening houden met b.v. een winter die koud is, voor extra warmte moet je dan bos omhakken, waardoor je minder gevarieerd voedsel zou vinden. Het Aanplanten van bomen kan, maar duurt jaren voordat het een volgroeid bos is
Buiten gevaren om zou het ook juist een uitdaging moeten zijn om bij een grotere populatie de balans te blijven vinden tussen vraag en aanbod. Wellicht wordt dat nog iets getweakt, naast hopelijk het introduceren van disasters.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik ben die Lets Play aan het bekijken en lijkt er inderdaad op dat er weinig gevaren zijn. In het begin snel huizen en voedsel voorzien, daarna loopt het op rolletjes. Jammer.
je begin populatie van grondstoffen en voedsel voorzien is 1quote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Buiten gevaren om zou het ook juist een uitdaging moeten zijn om bij een grotere populatie de balans te blijven vinden tussen vraag en aanbod. Wellicht wordt dat nog iets getweakt, naast hopelijk het introduceren van disasters.
Laten we er simcity van makenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Buiten gevaren om zou het ook juist een uitdaging moeten zijn om bij een grotere populatie de balans te blijven vinden tussen vraag en aanbod. Wellicht wordt dat nog iets getweakt, naast hopelijk het introduceren van disasters.
Er zijn al disastersquote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo goedkoop om een moeilijkheidsgraad omhoog te gooien.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, dan te weinig disasters dus volgens Burrito, als ik het goed begrijp?
brandjes in SC4 waren wel leuk om dan ook te moeten bedwingen, maar alien aanvallen enzo waren kut..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo goedkoop om een moeilijkheidsgraad omhoog te gooien.
Het kan aan mij liggen , maar als ik SimCity vroegah speelde zorgde ik altijd dat disasters uitstonden...
Ben je weet ik hoe lang aan het bouwen , *bam* halve stad ineens weg.
Heb daar nooit de fun van ingezien.
Je heb ook dat bv de winter eerder komt en je crops naar de klote gaan of dat er ziektes zijn van je crops/dierenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef Burrito het volgende:
Het hoeft ook geen disaster te zijn dat je halve stad weg is. Maar bijvoorbeeld slechte oogsten, sneller uitputting van resources, criminaliteit, concurrerende burendorpjes - ik noem maar wat. Ik zeg alleen dat het nu lijkt alsof dat als je zorgt dat je genoeg eten verzamelaars hebt dat je klaar bent. Zou leuk zijn om meer in de gaten moeten houden. Misschien zit ik helemaal mis
Inderdaad, ben er zelf ook geen fan van.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo goedkoop om een moeilijkheidsgraad omhoog te gooien.
Het kan aan mij liggen , maar als ik SimCity vroegah speelde zorgde ik altijd dat disasters uitstonden...
Ben je weet ik hoe lang aan het bouwen , *bam* halve stad ineens weg.
Heb daar nooit de fun van ingezien.
Tornado hierquote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
dat is onzin. je hebt kans op brand, tornados en andere weersdreigingen. ik zou zeggen kijk de lets plays van quill18 maar is en je ziet hoe goed je moet managen.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:36 schreef Fe2O3 het volgende:
Wat dacht je van eerst een stad bouwen, en tijdens het onderhouden ook nog eens uitbreiden? Daar ben je een stuk drukker mee dan 'wachten tot een ding X stukje stad stuk maakt en weer opnieuw moet bouwen'.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Mja dus een stad onderhouden en wachten tot een ding X stukje stad stuk maakt en weer opnieuw bouwen :p
Maargoe, we zullen zien over 3 dgn
Laat hem toch, small minded die denkt dat alles makkelijk is.`quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:05 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerst een stad bouwen, en tijdens het onderhouden ook nog eens uitbreiden? Daar ben je een stuk drukker mee dan 'wachten tot een ding X stukje stad stuk maakt en weer opnieuw moet bouwen'.
Dat vind ik dan weer jammer dat een spel van amper 20 euro ook nog gepirateerd wordt...quote:Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Morgenochtend op kuiken.coAlvast even oefenen voordat hij uitkomt.
Alle spellen belanden op torrentsites. Zeg je dat bij elk spel?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:27 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer jammer dat een spel van amper 20 euro ook nog gepirateerd wordt...
Op de Steam pagina:quote:Op maandag 17 februari 2014 23:17 schreef Furdinand het volgende:
komt het om 00:00 uit of pas morgen middag ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |