gewoon kopen via de site dusquote:Where can Banished be purchased?
You can buy Banished here on the Shining Rock Software website through use of the Humble Widget. You’ll get a DRM-Free version, as well as an optional Steam key. You can also buy it from Steam, the Humble Store, or gog.com.
Dat zou wel wat 1dimensionaal zijn. Hoop dat er wel meer 'problemen' in voorkomenquote:Op maandag 3 februari 2014 08:36 schreef Fe2O3 het volgende:
Ben wel bang dat het beperkt is, enige wat je moet doen is gevarieerd eten verzorgen. Geen dungeons, geen vijanden, geen dreiging?
als ik het zo lees moet je dus rekening houden met b.v. een winter die koud is, voor extra warmte moet je dan bos omhakken, waardoor je minder gevarieerd voedsel zou vinden. Het Aanplanten van bomen kan, maar duurt jaren voordat het een volgroeid bos isquote:Op maandag 10 februari 2014 12:17 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dat zou wel wat 1dimensionaal zijn. Hoop dat er wel meer 'problemen' in voorkomen
Ik ben die Lets Play aan het bekijken en lijkt er inderdaad op dat er weinig gevaren zijn. In het begin snel huizen en voedsel voorzien, daarna loopt het op rolletjes. Jammer.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:00 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik het zo lees moet je dus rekening houden met b.v. een winter die koud is, voor extra warmte moet je dan bos omhakken, waardoor je minder gevarieerd voedsel zou vinden. Het Aanplanten van bomen kan, maar duurt jaren voordat het een volgroeid bos is
Buiten gevaren om zou het ook juist een uitdaging moeten zijn om bij een grotere populatie de balans te blijven vinden tussen vraag en aanbod. Wellicht wordt dat nog iets getweakt, naast hopelijk het introduceren van disasters.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik ben die Lets Play aan het bekijken en lijkt er inderdaad op dat er weinig gevaren zijn. In het begin snel huizen en voedsel voorzien, daarna loopt het op rolletjes. Jammer.
je begin populatie van grondstoffen en voedsel voorzien is 1quote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Buiten gevaren om zou het ook juist een uitdaging moeten zijn om bij een grotere populatie de balans te blijven vinden tussen vraag en aanbod. Wellicht wordt dat nog iets getweakt, naast hopelijk het introduceren van disasters.
Laten we er simcity van makenquote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Buiten gevaren om zou het ook juist een uitdaging moeten zijn om bij een grotere populatie de balans te blijven vinden tussen vraag en aanbod. Wellicht wordt dat nog iets getweakt, naast hopelijk het introduceren van disasters.
Er zijn al disastersquote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo goedkoop om een moeilijkheidsgraad omhoog te gooien.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, dan te weinig disasters dus volgens Burrito, als ik het goed begrijp?
brandjes in SC4 waren wel leuk om dan ook te moeten bedwingen, maar alien aanvallen enzo waren kut..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo goedkoop om een moeilijkheidsgraad omhoog te gooien.
Het kan aan mij liggen , maar als ik SimCity vroegah speelde zorgde ik altijd dat disasters uitstonden...
Ben je weet ik hoe lang aan het bouwen , *bam* halve stad ineens weg.
Heb daar nooit de fun van ingezien.
Je heb ook dat bv de winter eerder komt en je crops naar de klote gaan of dat er ziektes zijn van je crops/dierenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef Burrito het volgende:
Het hoeft ook geen disaster te zijn dat je halve stad weg is. Maar bijvoorbeeld slechte oogsten, sneller uitputting van resources, criminaliteit, concurrerende burendorpjes - ik noem maar wat. Ik zeg alleen dat het nu lijkt alsof dat als je zorgt dat je genoeg eten verzamelaars hebt dat je klaar bent. Zou leuk zijn om meer in de gaten moeten houden. Misschien zit ik helemaal mis
Inderdaad, ben er zelf ook geen fan van.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo goedkoop om een moeilijkheidsgraad omhoog te gooien.
Het kan aan mij liggen , maar als ik SimCity vroegah speelde zorgde ik altijd dat disasters uitstonden...
Ben je weet ik hoe lang aan het bouwen , *bam* halve stad ineens weg.
Heb daar nooit de fun van ingezien.
Tornado hierquote:Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
dat is onzin. je hebt kans op brand, tornados en andere weersdreigingen. ik zou zeggen kijk de lets plays van quill18 maar is en je ziet hoe goed je moet managen.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:36 schreef Fe2O3 het volgende:
Ben wel bang dat het beperkt is, enige wat je moet doen is gevarieerd eten verzorgen. Geen dungeons, geen vijanden, geen dreiging?
Wat dacht je van eerst een stad bouwen, en tijdens het onderhouden ook nog eens uitbreiden? Daar ben je een stuk drukker mee dan 'wachten tot een ding X stukje stad stuk maakt en weer opnieuw moet bouwen'.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Mja dus een stad onderhouden en wachten tot een ding X stukje stad stuk maakt en weer opnieuw bouwen :p
Maargoe, we zullen zien over 3 dgn
Laat hem toch, small minded die denkt dat alles makkelijk is.`quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:05 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wat dacht je van eerst een stad bouwen, en tijdens het onderhouden ook nog eens uitbreiden? Daar ben je een stuk drukker mee dan 'wachten tot een ding X stukje stad stuk maakt en weer opnieuw moet bouwen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |