abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136458019
Nee.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_136458021
Misschien.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_136458026
Vraag het later nogmaals.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_136458423
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
Nee.
:( o|O
  zaterdag 8 februari 2014 @ 00:22:06 #65
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136458615
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 23:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
is het al uit ;(
10 nachtjes nog. :(
pi_136459420
Ben wel benieuwd idd, systeemeisen al bekend?
pi_136540221
was dit al bekend?:
quote:
Where can Banished be purchased?
You can buy Banished here on the Shining Rock Software website through use of the Humble Widget. You’ll get a DRM-Free version, as well as an optional Steam key. You can also buy it from Steam, the Humble Store, or gog.com.
gewoon kopen via de site dus :s)
  maandag 10 februari 2014 @ 12:17:53 #68
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_136542858
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:36 schreef Fe2O3 het volgende:
Ben wel bang dat het beperkt is, enige wat je moet doen is gevarieerd eten verzorgen. Geen dungeons, geen vijanden, geen dreiging?
Dat zou wel wat 1dimensionaal zijn. Hoop dat er wel meer 'problemen' in voorkomen
pi_136544345
quote:
99s.gif Op maandag 10 februari 2014 12:17 schreef Burrito het volgende:

[..]

Dat zou wel wat 1dimensionaal zijn. Hoop dat er wel meer 'problemen' in voorkomen
als ik het zo lees moet je dus rekening houden met b.v. een winter die koud is, voor extra warmte moet je dan bos omhakken, waardoor je minder gevarieerd voedsel zou vinden. Het Aanplanten van bomen kan, maar duurt jaren voordat het een volgroeid bos is
  maandag 10 februari 2014 @ 14:16:07 #70
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_136546997
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:00 schreef mschol het volgende:

[..]

als ik het zo lees moet je dus rekening houden met b.v. een winter die koud is, voor extra warmte moet je dan bos omhakken, waardoor je minder gevarieerd voedsel zou vinden. Het Aanplanten van bomen kan, maar duurt jaren voordat het een volgroeid bos is
Ik ben die Lets Play aan het bekijken en lijkt er inderdaad op dat er weinig gevaren zijn. In het begin snel huizen en voedsel voorzien, daarna loopt het op rolletjes. Jammer.
pi_136548000
quote:
99s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef Burrito het volgende:

[..]

Ik ben die Lets Play aan het bekijken en lijkt er inderdaad op dat er weinig gevaren zijn. In het begin snel huizen en voedsel voorzien, daarna loopt het op rolletjes. Jammer.
Buiten gevaren om zou het ook juist een uitdaging moeten zijn om bij een grotere populatie de balans te blijven vinden tussen vraag en aanbod. Wellicht wordt dat nog iets getweakt, naast hopelijk het introduceren van disasters.
pi_136548674
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:

[..]

Buiten gevaren om zou het ook juist een uitdaging moeten zijn om bij een grotere populatie de balans te blijven vinden tussen vraag en aanbod. Wellicht wordt dat nog iets getweakt, naast hopelijk het introduceren van disasters.
je begin populatie van grondstoffen en voedsel voorzien is 1
daarna gaat jou populatie, zonder invloed van jou, uitbreiden (althans, zo heb ik het begrepen) en dan alles op peil houden zal wel een flinke taak zijn :)
pi_136549648
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:

[..]

Buiten gevaren om zou het ook juist een uitdaging moeten zijn om bij een grotere populatie de balans te blijven vinden tussen vraag en aanbod. Wellicht wordt dat nog iets getweakt, naast hopelijk het introduceren van disasters.
Laten we er simcity van maken :{
  maandag 10 februari 2014 @ 15:39:50 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_136550730
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:

[..]

Buiten gevaren om zou het ook juist een uitdaging moeten zijn om bij een grotere populatie de balans te blijven vinden tussen vraag en aanbod. Wellicht wordt dat nog iets getweakt, naast hopelijk het introduceren van disasters.
Er zijn al disasters :?
pi_136550882
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Er zijn al disasters :?
Ok, dan te weinig disasters dus volgens Burrito, als ik het goed begrijp?
pi_136551076
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef STING het volgende:

[..]

Ok, dan te weinig disasters dus volgens Burrito, als ik het goed begrijp?
Vind dat altijd zo goedkoop om een moeilijkheidsgraad omhoog te gooien.

Het kan aan mij liggen , maar als ik SimCity vroegah speelde zorgde ik altijd dat disasters uitstonden...

Ben je weet ik hoe lang aan het bouwen , *bam* halve stad ineens weg.
Heb daar nooit de fun van ingezien.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_136551863
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef Altron het volgende:

[..]

Vind dat altijd zo goedkoop om een moeilijkheidsgraad omhoog te gooien.

Het kan aan mij liggen , maar als ik SimCity vroegah speelde zorgde ik altijd dat disasters uitstonden...

Ben je weet ik hoe lang aan het bouwen , *bam* halve stad ineens weg.
Heb daar nooit de fun van ingezien.
brandjes in SC4 waren wel leuk om dan ook te moeten bedwingen, maar alien aanvallen enzo waren kut..

tornado: ook prima zolang het maar niet te vaak gebeurd..
  maandag 10 februari 2014 @ 16:06:45 #78
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_136551885
Het hoeft ook geen disaster te zijn dat je halve stad weg is. Maar bijvoorbeeld slechte oogsten, sneller uitputting van resources, criminaliteit, concurrerende burendorpjes - ik noem maar wat. Ik zeg alleen dat het nu lijkt alsof dat als je zorgt dat je genoeg eten verzamelaars hebt dat je klaar bent. Zou leuk zijn om meer in de gaten moeten houden. Misschien zit ik helemaal mis
  maandag 10 februari 2014 @ 17:08:07 #79
194233 Friday12
Originele kloon
pi_136554867
quote:
99s.gif Op maandag 10 februari 2014 16:06 schreef Burrito het volgende:
Het hoeft ook geen disaster te zijn dat je halve stad weg is. Maar bijvoorbeeld slechte oogsten, sneller uitputting van resources, criminaliteit, concurrerende burendorpjes - ik noem maar wat. Ik zeg alleen dat het nu lijkt alsof dat als je zorgt dat je genoeg eten verzamelaars hebt dat je klaar bent. Zou leuk zijn om meer in de gaten moeten houden. Misschien zit ik helemaal mis
Je heb ook dat bv de winter eerder komt en je crops naar de klote gaan of dat er ziektes zijn van je crops/dieren
pi_136556203
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef Altron het volgende:

[..]

Vind dat altijd zo goedkoop om een moeilijkheidsgraad omhoog te gooien.

Het kan aan mij liggen , maar als ik SimCity vroegah speelde zorgde ik altijd dat disasters uitstonden...

Ben je weet ik hoe lang aan het bouwen , *bam* halve stad ineens weg.
Heb daar nooit de fun van ingezien.
Inderdaad, ben er zelf ook geen fan van.
Is ook veel makkelijker natuurlijk om een random/luck based uitdaging erin te gooien, dan met de basis mechanics.
  maandag 10 februari 2014 @ 20:26:46 #81
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_136563566
Mja, als het enige 'erge' een mislukte oogst is oid .... mgoe, voor 15 euro kan het me ook weinig schelen verder
Dum de dum
pi_136574990
Klinkt interessant :)
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:59:48 #83
194233 Friday12
Originele kloon
pi_136632226
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:41 schreef STING het volgende:

[..]

Buiten gevaren om zou het ook juist een uitdaging moeten zijn om bij een grotere populatie de balans te blijven vinden tussen vraag en aanbod. Wellicht wordt dat nog iets getweakt, naast hopelijk het introduceren van disasters.
Tornado hier :P
pi_136706205
Nog 4 dagen _O_
  vrijdag 14 februari 2014 @ 16:02:11 #85
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_136706297
Had er vorig jaar inderdaad iets over gelezen en die website bekeken, zat toen in de pre-alpha of zo. Mooi dat het al bijna uitkomt. ^O^
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_136728885
Bijna *O*
pi_136740968
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:36 schreef Fe2O3 het volgende:
Ben wel bang dat het beperkt is, enige wat je moet doen is gevarieerd eten verzorgen. Geen dungeons, geen vijanden, geen dreiging?
dat is onzin. je hebt kans op brand, tornados en andere weersdreigingen. ik zou zeggen kijk de lets plays van quill18 maar is en je ziet hoe goed je moet managen.

http://www.youtube.com/pl(...)pczu2p5qMXfUWFtg29py

En de ontwikkelaar is ook nog van plan om er meer in te stoppen en nog een mod functie zodoende dat mensen zelf ook nog mods er voor kunnen gaan schrijven.
Every war is different, every war is the same.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:44:19 #88
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_136749878
Mja dus een stad onderhouden en wachten tot een ding X stukje stad stuk maakt en weer opnieuw bouwen :p

Maargoe, we zullen zien over 3 dgn
Dum de dum
  zaterdag 15 februari 2014 @ 21:05:33 #89
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136750736
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef Fe2O3 het volgende:
Mja dus een stad onderhouden en wachten tot een ding X stukje stad stuk maakt en weer opnieuw bouwen :p

Maargoe, we zullen zien over 3 dgn
Wat dacht je van eerst een stad bouwen, en tijdens het onderhouden ook nog eens uitbreiden? Daar ben je een stuk drukker mee dan 'wachten tot een ding X stukje stad stuk maakt en weer opnieuw moet bouwen'.
pi_136779070
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:05 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Wat dacht je van eerst een stad bouwen, en tijdens het onderhouden ook nog eens uitbreiden? Daar ben je een stuk drukker mee dan 'wachten tot een ding X stukje stad stuk maakt en weer opnieuw moet bouwen'.
Laat hem toch, small minded die denkt dat alles makkelijk is.`
Zelfs als het hem wordt verteld dat het moeilijker is dan dat hij denkt, geloofd ie t als nog niet dusja.

Laten we hopen dat de Mods die er voor uit gaan komen het nog moeilijker maken!
Every war is different, every war is the same.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')