abonnement Unibet Coolblue
pi_135958045
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef Ml-etje het volgende:
Het spijt me hoor maar als je een besloten meet wilt dan nodig je toch uit wie je wil ipv het open en bloot op Fok te gooien en dan vervolgens te gaan bepalen zoals vroeger op een schoolplein "jij mag niet meedoen, jou vinden we niet leuuuheuuukk"

:{
Maar in het begin was Sara welkom dat is nu juist de clue waarom ik en anderen over Oognip heenvielen maar door het gezeik van de mods is bij mij en nog een paar anderen die dat wel wilden de zin finaal over gegaan en of jullie dat nu geloven of niet ik persoonlijk vind dat sneu voor sara maar dat gaat ook niet meer veranderen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135958054
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef Ml-etje het volgende:
Het spijt me hoor maar als je een besloten meet wilt dan nodig je toch uit wie je wil ipv het open en bloot op Fok te gooien en dan vervolgens te gaan bepalen zoals vroeger op een schoolplein "jij mag niet meedoen, jou vinden we niet leuuuheuuukk"

:{

En dan bovenstaande voorbeelden, stel je eens voor dat dat over jou gezegd wordt..
Hoe zou jij je voelen? Al dan niet terecht?
Daarom is er nu een fb waar meets geregeld worden.

En ik heb vanaf het begin gezegd dat ik liever van tevoren hoor waarom/dat ik niet welkom ben dan dat ik op een meet door iedereen genegeerd word.

Maar goed ik ben lomp wrs :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135958058


dag
pi_135958071
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dat niet alleen, hier is negeren van een post simpel, iemand die bv in je oor gaat staan tetteren negeren is minder makkelijk :7
Daar weet ik alles van ja.

En er is inderdaad weinig over te zeggen hoor, maar iemand mag het toch ook wel een beetje apart vinden. Goed recht om met een selectief clubje af te spreken, ben ik destijds ook vaak voorstander van geweest, maar blaas dan hier niet zo hoog van de toren over geen kliekjes en dat Sara voor vol wordt aangezien denk ik dan. MAAR JA, WIE BEN IK HÉ, denk jij dan! :D
pi_135958110
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Daar weet ik alles van ja.

En er is inderdaad weinig over te zeggen hoor, maar iemand mag het toch ook wel een beetje apart vinden. Goed recht om met een selectief clubje af te spreken, ben ik destijds ook vaak voorstander van geweest, maar blaas dan hier niet zo hoog van de toren over geen kliekjes en dat Sara voor vol wordt aangezien denk ik dan. MAAR JA, WIE BEN IK HÉ, denk jij dan! :D
ja wie ben jij eigenlijk :{
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135958149
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef Ml-etje het volgende:
Het spijt me hoor maar als je een besloten meet wilt dan nodig je toch uit wie je wil ipv het open en bloot op Fok te gooien en dan vervolgens te gaan bepalen zoals vroeger op een schoolplein "jij mag niet meedoen, jou vinden we niet leuuuheuuukk"

:{

En dan bovenstaande voorbeelden, stel je eens voor dat dat over jou gezegd wordt..
Hoe zou jij je voelen? Al dan niet terecht?
Dat hadden we dus achteraf ook moeten doen. Hebben ons lesje geleerd en gaan dat dus ook voortaan buiten fok om regelen.
pi_135958198
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat hadden we dus achteraf ook moeten doen. Hebben ons lesje geleerd en gaan dat dus ook voortaan buiten fok om regelen.
^O^ Dan denk ik dat het wijs is om de "schade" verder te beperken en het te laten rusten hier?

Nogmaals het lijkt mij echt verschrikkelijk als er zo over je gepraat wordt. Bedenk dat voordat je iets post. Hoe zou je het zelf vinden?

Die pc laat echt geen gevoelens zien, het blijft platte tekst en een monoloog op non tekstueel gebied.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_135958214







dag
pi_135958233
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat hadden we dus achteraf ook moeten doen. Hebben ons lesje geleerd en gaan dat dus ook voortaan buiten fok om regelen.
Maar dan is deze SC toch sowieso helemaal op sterven na dood _O- als er nóg een dingetje is wat hier niet besproken kan/gaat worden. Dan hou je dus een leuke meet, maar ga je er hier niks over zeggen ofzo? Want anders krijg je weer het gedoe wat er vroeger was, mensen meeten, gaan hier jubelen, daar vallen anderen over, en tadaaaaaaaa de kliekjes-discussie is alive and kicking *O*
pi_135958249
Daar is een topic voor peter }:| :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135958272
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef Ml-etje het volgende:
Het spijt me hoor maar als je een besloten meet wilt dan nodig je toch uit wie je wil ipv het open en bloot op Fok te gooien en dan vervolgens te gaan bepalen zoals vroeger op een schoolplein "jij mag niet meedoen, jou vinden we niet leuuuheuuukk"

:{

En dan bovenstaande voorbeelden, stel je eens voor dat dat over jou gezegd wordt..
Hoe zou jij je voelen? Al dan niet terecht?
Maar als je even nadenkt. Wie had er ooit bedacht dat sara zou komen? Vanuit Belgie naar Rotterdam. Maar ook toen was ze welkom. Ik zou alleen zelf wss niets tot weinig tegen haar gezegd hebben. Verder was als dit allemaal niet gebeurt was die meet nog steeds openbaar geweest en gewoon doorgegaan en had Sara gewoon kunnen komen. Maar door dit achterlijke gedoe van die sluiting hebben wij zoiets gehad van mooi dit is toch niet meer openbaar en blijkbaar is het dom om het openbaar te regelen dus doen we het voortaan wel privé.
pi_135958281
Tja, als je buiten FOK! om een meet organiseert, dan hoef je het er op FOK! ook niet over te hebben? Voor je het weet willen er mensen mee die denken dat je het wel op FOK! organiseert. Lijkt me in het eigen bestwil van de fb-meeters.
dag
pi_135958288
quote:
Flikker nou eens op met je posts. We proberen hier iets te bespreken en ik vind dat je ontzettend irritant bezig bent met je gedoofpotplaatjes.
pi_135958317
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Maar als je even nadenkt. Wie had er ooit bedacht dat sara zou komen? Vanuit Belgie naar Rotterdam. Maar ook toen was ze welkom. Ik zou alleen zelf wss niets tot weinig tegen haar gezegd hebben. Verder was als dit allemaal niet gebeurt was die meet nog steeds openbaar geweest en gewoon doorgegaan en had Sara gewoon kunnen komen. Maar door dit achterlijke gedoe van die sluiting hebben wij zoiets gehad van mooi dit is toch niet meer openbaar en blijkbaar is het dom om het openbaar te regelen dus doen we het voortaan wel privé.
Voor de sluiting was het al geen pais en vree en dat is al een behoorlijke tijd zo ;)
Toen doken jullie zelf op de veroorzakers.

En wanneer iedereen het kan lezen kan iedereen komen, het is en blijft publiek hier.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 26 januari 2014 @ 13:20:42 #265
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135958330
dan bespreken jullie dat maar zonder mij
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † zondag 26 januari 2014 @ 13:21:08 #266
43556 miss_dynastie
pi_135958344
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:10 schreef Ml-etje het volgende:
Het spijt me hoor maar als je een besloten meet wilt dan nodig je toch uit wie je wil ipv het open en bloot op Fok te gooien en dan vervolgens te gaan bepalen zoals vroeger op een schoolplein "jij mag niet meedoen, jou vinden we niet leuuuheuuukk"

:{
Ja, en dat is gewoon de aller- aller- allergrootste inschattingsfout geweest van de mensen die dat hier in het topic hebben gezet. Dat er ook mensen aan kunnen haken die sommige mensen alleen in hun forumleven wil hebben en niet in hun echte leven. Want er waren mensen, zoals een Indaha (ik noem alleen even haar bij naam, maar er zijn er meer!), die graag met Sara hadden willen meeten. Maar, en daar sta ik ook nog steeds achter, er zijn zeker mensen voor wie het ook een gevalletje van dit was:

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:

En ik kan me eerlijk gezegd niet aan de indruk onttrekken dat het voor een hoop meer een gevalletje is van 'dat zeg je toch niet', dan dat men het per se met nip oneens is. Maar ik kan me natuurlijk vergissen...
En dat heeft niets, maar dan ook niets met kliekjes te maken, maar meer met de ervaringen met de betreffende user. Dus ja, dat is een grote inschattingsfout geweest. En zoals ik ook tegen Nip heb gezegd, dat soort dingen kun je beter denken en niet zeggen, want dan krijg jij de goegemeente over je heen. Maar Nip was gewoon haar eerlijke zelf. En per saldo denk ik nog altijd dat dat beter is dan iemand drie kwartier in de trein laten zitten en ter plekke een ongemakkelijke situatie te laten ontstaan, maar nog beter was geweest om niks te zeggen, de meet te cancellen en achter de schermen verder te gaan. Ja, dat was het allerbeste geweest :)

Maar om nou dit hele topic te slopen omdat we Sara hier normaal mee laten doen en gezellig behandelen i.p.v. haar aan het huilen te maken zoals in andere topics gebeurt, maar niet allemaal willen meeten, vind ik echt zwaar overdreven.
pi_135958347
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:13 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Daar weet ik alles van ja.

En er is inderdaad weinig over te zeggen hoor, maar iemand mag het toch ook wel een beetje apart vinden. Goed recht om met een selectief clubje af te spreken, ben ik destijds ook vaak voorstander van geweest, maar blaas dan hier niet zo hoog van de toren over geen kliekjes en dat Sara voor vol wordt aangezien denk ik dan. MAAR JA, WIE BEN IK HÉ, denk jij dan! :D
Qua posten zien sommige van ons haar voor vol aan. Ik negeer haar meestal en voor nu voor altijd. Maar iemand tolereren in een topic, of voor vol aan zien is totaal iets anders dan iemand irl meeten.
pi_135958366
Stekkerdozen.





http://img813.imageshack.us/img813/3849/cat17.jpg (copy/paste deze link)

Kunnen we nu weer ontopic verder met ons offtopic geneuzel? :7
pi_135958372
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:19 schreef Peter het volgende:
Tja, als je buiten FOK! om een meet organiseert, dan hoef je het er op FOK! ook niet over te hebben? Voor je het weet willen er mensen mee die denken dat je het wel op FOK! organiseert. Lijkt me in het eigen bestwil van de fb-meeters.
maar alles wat we hier bespreken gebeurt eigenlijk IRL hoor :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_135958388
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
helemaal op sterven na dood _O- als er nóg een dingetje is wat hier niet besproken kan/gaat worden. Dan hou je dus een leuke meet, maar ga je er hier niks over zeggen ofzo? Want anders krijg je weer het gedoe wat er vroeger was, mensen meeten, gaan hier jubelen, daar vallen anderen over, en tadaaaaaaaa de kliekjes-discussie is alive and kicking *O*
Helaas moet dat zo dan?
pi_135958424
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

maar alles wat we hier bespreken gebeurt eigenlijk IRL hoor :@
dag
pi_135958425
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:19 schreef Peter het volgende:
Tja, als je buiten FOK! om een meet organiseert, dan hoef je het er op FOK! ook niet over te hebben? Voor je het weet willen er mensen mee die denken dat je het wel op FOK! organiseert. Lijkt me in het eigen bestwil van de fb-meeters.
Dat gaan we voortaan dus ook doen.
pi_135958439
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:12 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Oke. Tnx voor je uitleg :)

Mijn quotes doen raar :/ quoten maar de halve post. Of nou ja eigenlijk nog geen 5%
Heb je FOK!-light :o
pi_135958443
Realiseren jullie je dat veel van bovenstaande posts enorm kwetsend zijn?
Om zo over iemand te praten?

Terechte sluiting afgelopen week of niet ?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_135958477
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Voor de sluiting was het al geen pais en vree en dat is al een behoorlijke tijd zo ;)
Toen doken jullie zelf op de veroorzakers.

En wanneer iedereen het kan lezen kan iedereen komen, het is en blijft publiek hier.
Daarom hebben we besloten het voortaan via facebook te doen. En nee niet iedereen stond te springen dat Sara kwam. Maar we hebben niet gezegd dat ze niet mag komen.

Nu de meet niet meer via fok geregeld wordt kan dat wel. En dat geldt niet alleen voor Sara dat ze niet mag komen. We kunnen zo meer mensen "buiten sluiten". Gewoon, omdat we een kliekje zijn *O* ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')