Engelse tabloids, niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
Altidore naar PSV?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=206481
Voetbalzone. Dat zou genoeg moeten zeggen. Daarnaast herbergt de selectie al genoeg swagg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
Altidore naar PSV?
Ah de Daily Mail, dit bericht is 100% waar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
Altidore naar PSV?
dit PSV kan 9 en 0 punten halen daaruitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC v PSV
CAM V PSV
PSV V TWE
Zeg het dan maar, waar worden de punten verspeeld?
Alle drie zou me niet eens verbazenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC v PSV
CAM V PSV
PSV V TWE
Het is 11 tegen 11.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit PSV kan 9 en 0 punten halen daaruit
ik schat 5 punten maar wel winnen van Twente
Verlies van angstgegner RKC, gelijkspel Cambuur, winst tegen Twente.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC v PSV
CAM V PSV
PSV V TWE
quote:
Geen Thijs van de Thijs Slegersshow?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten jullie ook klaar voor deze topshow?
Aad van de @aad300 show nu.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Thijs van de Thijs Slegersshow?
Dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alle drie zou me niet eens verbazen
Da's dan wel heel lange blessuretijd iedere wedstrijd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou betekenen 360 minuten zonder tegendoelpunt![]()
Kan het me niet voorstellen eigenlijk.
hoeveel was het vorige week?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's dan wel heel lange blessuretijd iedere wedstrijd.
Weet ik niet precies. Rond de 3 minuten dacht ik.quote:
90 minuten de 0....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Rond de 3 minuten dacht ik.
Dat snap ik.quote:
Ben je nou zo dom?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's dan wel heel lange blessuretijd iedere wedstrijd.
Paul Postquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten jullie ook klaar voor deze topshow?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom?
De 1-0 overwinning tegen AZ vergeten?
Ja ja. Ik had het boetekleed al aangetrokken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nogmaals; 90 minuten tegen AZ
Tel daarbij op (3x90 minuten) 270 minuten.
Is totaal 360 minuten oftewel 4 wedstrijden de 0 houden.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 20:28:53Funso Ojo kwam in 2007 als 15-jarig supertalent bij #PSV 1. Vandaag is zijn contract bij Antwerp (2e klasse) ontbonden. Ook dat is voetbal. reageer retweet
Toptalent was dat. Net zo als Stijn Wuytens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 20:28:53Funso Ojo kwam in 2007 als 15-jarig supertalent bij #PSV 1. Vandaag is zijn contract bij Antwerp (2e klasse) ontbonden. Ook dat is voetbal. reageer retweet
Las vanmiddag dat er helemaal geen interesse was in Altidore? Lijkt me ook een totaaaaaal overbodige aankoop.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:13 schreef rubbereend het volgende:
omg Altidore was dus het back up plan
Stond in de eerste wedstrijden van het seizoen 2011/2012 tegen zowel AZ als RKC in de basis.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Kenju het volgende:
Kan me niet herinneren dat het een supertalent was. Hij heeft volgens mij één wedstrijd meegedaan, tegen Jong PSV voor de beker toen. Misschien daarna nog een paar keer ingevallen. Aan dit soort tweets weet je dat Elfrinks kennis niet al te ver terug reikt. Een beetje zoals die kerel van Omroep Brabant, die eigenlijk ook helemaal niets weet.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Las vanmiddag dat er helemaal geen interesse was in Altidore? Lijkt me ook een totaaaaaal overbodige aankoop.
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 16:52:31Altidore blijkt niet helemaal een gerucht. PSV heeft geïnformeerd bij zijn agent (Brands geeft bevestiging) voor geval een spits vertrekt. reageer retweet
puik scoutingnetwerk is er tochtwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 16:53:32Het was dus een 'achtervanger' creëren. Er speelt echter niets rondom Locadia of Matavz, dus Altidore komt NIET reageer retweet
Het is duidelijk welk jaarcompilatiefilmpje hij dit keer op youtube heeft bekeken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 16:52:31Altidore blijkt niet helemaal een gerucht. PSV heeft geïnformeerd bij zijn agent (Brands geeft bevestiging) voor geval een spits vertrekt. reageer retweet
puik scoutingnetwerk is er tochtwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 16:53:32Het was dus een 'achtervanger' creëren. Er speelt echter niets rondom Locadia of Matavz, dus Altidore komt NIET reageer retweet
Ik word er eigenlijk een beetje moe van met die constante ajax vergelijkingen. Waarom altijd naar andere (ajax) kijken? Kijk gewoon puur naar eigen situatie.quote:Als het leiding van PSV vasthoudt aan het beleid om vijftig procent van de selectie te laten bestaan uit eigen jeugdspelers, duurt het nog jaren voordat de Eindhovense club kampioen wordt. Dat zei voetbalanalist Aad de Mos vrijdag in het Omroep Brabant-programma FC Onder Ons.
De oud-voetbaltrainer concludeerde: "PSV is goed bezig in de jeugd, maar het gaat nog even duren voordat dat vruchten af gaat werpen."
PSV Netwerk
PSV-aanvoerder Stijn Schaars zat vrijdag ook aan tafel bij FC Onder Ons. Hij vergeleek de jeugd van Ajax met die van PSV. "In Amsterdam komen jongens bij de selectie als ze volledig zijn uitgeleerd. Bij ons moeten ze nog veel leren, terwijl ze al bij de groep zitten."
PSV Netwerk
‘Het heeft tijd nodig’
"Voordat ik naar PSV kwam, heb ik met de leiding over de doorstroming van jeugd gesproken", vertelt Schaars. "Het heeft gewoon tijd nodig. Dan kun je als PSV wel van alles willen, we moeten gewoon als club proberen het verschil met Ajax in te lopen."
PSV Netwerk
De Mos voegde eraan toe dat PSV wel goed bezig is met het opleiden van spelers. "Maar het gaat nog jaren duren voordat we dat terug gaan zien qua resultaten." De oud-voetbaltrainer was dinsdag aanwezig bij de wedstrijd tussen de A1 van de Eindhovenaren en de A1 van Ajax.
PSV Netwerk
Meer bagage
"De spelers van Ajax hadden duidelijk meer bagage in hun rugzak. Als ik mocht kiezen zou ik er nu vier van Ajax nemen en misschien eentje van PSV."
PSV Netwerk
FC Onder Ons is tot zaterdagavond te zien op Omroep Brabant
Net alsof Ajax en PSV te vergelijken zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik word er eigenlijk een beetje moe van met die constante ajax vergelijkingen. Waarom altijd naar andere (ajax) kijken? Kijk gewoon puur naar eigen situatie.
Dat komt natuurlijk omdat iedereen met een beetje verstand kan constateren dat het huidige beleid bij PSV vrijwel identiek is aan dat van Ajax. En daar gaat het goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik word er eigenlijk een beetje moe van met die constante ajax vergelijkingen. Waarom altijd naar andere (ajax) kijken? Kijk gewoon puur naar eigen situatie.
voor de jeugd betekent meteen identiek aan Ajax zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat iedereen met een beetje verstand kan constateren dat het huidige beleid bij PSV vrijwel identiek is aan dat van Ajax. En daar gaat het goed.
omdat topspelers haren steeds duurder wordtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom wil PSV trouwens nou ineens met de jeugdopleiding gaan werken? PSV is altijd een koopclub geweest en daar is niets mis mee je moet alleen niet zo dom zijn om middelmaat zoals Matavz en Schaars te halen.
Jaarcompilatie filmpje? Dat zou nog kunnen inhouden dat hij ook spelers van buiten het Eredivisie-kadertje bekijkt...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is duidelijk welk jaarcompilatiefilmpje hij dit keer op youtube heeft bekeken.
Op een gegeven moment als het financieel niet meer zo gezond is moet je wel andere keuzes maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom wil PSV trouwens nou ineens met de jeugdopleiding gaan werken? PSV is altijd een koopclub geweest en daar is niets mis mee je moet alleen niet zo dom zijn om middelmaat zoals Matavz en Schaars te halen.
PSV gaat die slag nooit meer in halen ten opzichte van Feyenoord en Ajax die hebben een gigantische voorsprong.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat topspelers haren steeds duurder wordt
omdat je niet voor niets een dure opleiding hebt
omdat veel kopen de afgelopen jaren ook niet het gewenste resultaat bracht
maargoed je moet natuurlijk een balans vinden. Krampachtig één ding willen kan niet. Ook Ajax gaat weer een paar jaar krijgen waarin er net geen goede generatie zit en dan zullen ze ook wat moeten.
Nope, gewoon CDtje van Eredivislie Live 2012-2013quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jaarcompilatie filmpje? Dat zou nog kunnen inhouden dat hij ook spelers van buiten het Eredivisie-kadertje bekijkt...
Die je gratis kreeg bij de Telegraaf.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 02:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nope, gewoon CDtje van Eredivislie Live 2012-2013
Welke slag?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV gaat die slag nooit meer in halen ten opzichte van Feyenoord en Ajax die hebben een gigantische voorsprong.
In de jeugd was het toch echt een toptalent. Maar zo zie je maar, ook toptalenten falen wel eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:01 schreef Kenju het volgende:
Kan me niet herinneren dat het een supertalent was. Hij heeft volgens mij één wedstrijd meegedaan, tegen Jong PSV voor de beker toen. Misschien daarna nog een paar keer ingevallen. Aan dit soort tweets weet je dat Elfrinks kennis niet al te ver terug reikt. Een beetje zoals die kerel van Omroep Brabant, die eigenlijk ook helemaal niets weet.
Wuytens was een goed talent, maar ook geen toptalent waar ontzettend veel van verwacht werd. Ik denk dat de status van Van Ooijen hoger is.
Waarin verschilt Altidore dan ten opzichte van een Matavz of Locadia? Allemaal dezelfde type. PSV heeft een spits nodig die zijn eigen kansen kan creëren en in de kleine ruimte een bal vast kan houden, in plaats van een spits die op intikkers of inkoppers staat te wachten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 16:52:31Altidore blijkt niet helemaal een gerucht. PSV heeft geïnformeerd bij zijn agent (Brands geeft bevestiging) voor geval een spits vertrekt. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |