anders ook. Maarja in het geval van Park en Rekik kan ik het me het huren wel voorstellen.quote:
Echt, dit soort postsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang jullie maar punten van Vitesse, FC Twente en Feyenoord afpikken vind ik alles best.
Niet helemaal het juiste topic. Maar er is een tijd geweest dat Ajacieden, als ze bovenaan stonden absoluut lak hadden aan wat de concurrenten allemaal deden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zolang jullie maar punten van Vitesse, FC Twente en Feyenoord afpikken vind ik alles best.
Dit dus, Ajax heeft geen hulp nodig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet helemaal het juiste topic. Maar er is een tijd geweest dat Ajacieden, als ze bovenaan stonden absoluut lak hadden aan wat de concurrenten allemaal deden.
gewoon alles winnen en je bent kampioenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus, Ajax heeft geen hulp nodig.
Begrijpelijke angst lijkt me als je met "geluk" de punten bij elkaar sprokkelt bij Cambuur, Roda, GAE enz. Het zit Ajax gewoon mee de laatste tijd. Neemt niet weg dat ze wel van eigen kracht uit moeten gaan.quote:
Nee, dit zijn typische schijtposts van Shreyas die ieder jaar terugkomenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Begrijpelijke angst lijkt me als je met "geluk" de punten bij elkaar sprokkelt bij Cambuur, Roda, GAE enz. Het zit Ajax gewoon mee de laatste tijd. Neemt niet weg dat ze wel van eigen kracht uit moeten gaan.
Dit is echt totale onzin. Althans je eerste zin. De competitie is zodanig onstabiel bij meerdere clubs. Volgend seizoen zouden we zomaar weer titelkandidaat kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:52 schreef Leonos het volgende:
Jammer dat PSV ook al weggevallen is voor de komende jaren als titelkandidaat.
Maakte de competitie nog enigszins spannend, nu krijgen we het Schotse model met elk jaar dezelfde kampioen. PSV heeft zichzelf kapot gemaakt door teveel dure, falende spelers.
Helaas
43 miljoen schuld oid?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse kan volgend jaar ook weer titelkandidaat af zijn bv.
Vitesse heeft een betere selectie dan Ajax. Ik weet niet welke wedstrijden jij kijkt, maar Ajax speelt goed positiespel, heeft veel balbezit, maar is in veel wedstrijden aanvallend onmachtig. Te weinig scorend vermogen. Het is niet des-Ajax om zoveel wedstrijden met 1 goal verschil te winnen, dat is meer iets voor Twente ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn typische schijtposts van Shreyas die ieder jaar terugkomen
Website lijkt het niet te doen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Wil ik net mijn kaartje boeken voor zondag ligt de website plat. www.psvuitwedstrijd.nl
Iemand een idee wat er aan de hand is?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus, Ajax heeft geen hulp nodig.
Jullie hebben Zanka. Schijnbaar is hij heel goed, aangezien PSV hem niet wil verkopen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:22 schreef Ciscus het volgende:
Ik baal nog steeds dat Virgil van Dijk niet is gekocht. Wil ik even kwijt. ..
Dat is achteraf altijd makkelijk. Toen hij bij Groningen speelde wisselde hij goede wedstrijden met slechte af, dus logisch dat men niet overtuigt was. Bovendien is die Schotse competitie totaal niet meer serieus te nemen, ze hebben 0,0 weerstand van de tegenpartij en is Celtic nog steeds ongeslagen koploper.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:22 schreef Ciscus het volgende:
Ik baal nog steeds dat Virgil van Dijk niet is gekocht. Wil ik even kwijt. ..
Dat PSV zich zelfs niet kan permitteren om zo'n prutser te laten gaan zegt dan ook meteen weer alles over de staat waarin de selectie verkeert...quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jullie hebben Zanka. Schijnbaar is hij heel goed, aangezien PSV hem niet wil verkopen.
Hij is een twijfelgevalquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet helemaal het juiste topic. Maar er is een tijd geweest dat Ajacieden, als ze bovenaan stonden absoluut lak hadden aan wat de concurrenten allemaal deden.
En de jeugdopleiding.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat PSV zich zelfs niet kan permitteren om zo'n prutser te laten gaan zegt dan ook meteen weer alles over de staat waarin de selectie verkeert...
'Vooraf' wilde ik hem ook, maar verder heb je gelijk. Verder heb je soms spelers die je graag ziet spelen zonder dat ze altijd goed spelen. Voor mij is hij er zo een.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat is achteraf altijd makkelijk. Toen hij bij Groningen speelde wisselde hij goede wedstrijden met slechte af, dus logisch dat men niet overtuigt was. Bovendien is die Schotse competitie totaal niet meer serieus te nemen, ze hebben 0,0 weerstand van de tegenpartij en is Celtic nog steeds ongeslagen koploper.
Een doosje Lego verkocht aan Theo Lucius, dus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb vandaag een gebouw ontworpen voor een oud PSV speler. Prima kerel. Dat ik dat zeg over een PSV speler, het moet niet gekker worden.
Een doosje van 4 miljoen euro, niks mis mee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een doosje Lego verkocht aan Theo Lucius, dus.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een doosje van 4 miljoen euro, niks mis mee.
Niet gefinancierd door gemeente Eindhoven trouwens.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was het Edwin van Ankeren? Want die heeft zich financieel onafhankelijk gevoetbald bij PSV naar het schijnt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb vandaag een gebouw ontworpen voor een oud PSV speler. Prima kerel. Dat ik dat zeg over een PSV speler, het moet niet gekker worden.
450 miljoen euro. Fantastisch enzo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk eerder Adri van Tiggelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was het Edwin van Ankeren? Want die heeft zich financieel onafhankelijk gevoetbald bij PSV naar het schijnt.
Al 2 jaar op rij verloren daar toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:56 schreef Seam het volgende:
Tegen RKC uit?
Dat zou wel echt schandalig zijn.
Nee PSV gaat de winnaar van het weekend worden samen met Twente.
Zowel Feyenoord, Ajax, Vitesse als FC Twente hebben dit seizoen nog niet gewonnen van RKC.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:56 schreef Seam het volgende:
Tegen RKC uit?
Waarom zou PSV de winnaar van het weekend worden? Strijden ze nog ergens om mee?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:56 schreef Seam het volgende:
Tegen RKC uit?
Meer punten pakken in vergelijking met de rest. Maar ik wist niet dat RKC een status als reuzendoder had. Vind het toch een matig elftal. Ajax won alleen toen niet omdat Siggi in de spits stond.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom zou PSV de winnaar van het weekend worden? Strijden ze nog ergens om mee?
twitter:paulpostman twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 12:02:22PSV-aanvoerder Stijn Schaars en @aad300 te gast in FC Onder Ons: http://t.co/2Vz4pTwwT4 #rkcpsv #hernac reageer retweet
RKC v PSVquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:36 schreef FL_Freak het volgende:
Komende drie wedstrijden haalt PSV denk ik maar drie punten.
Eerste en laatste.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC v PSV
CAM V PSV
PSV V TWE
Zeg het dan maar, waar worden de punten verspeeld?
3x 0-0.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC v PSV
CAM V PSV
PSV V TWE
RKC en Cambuur, en dan Twente winnenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC v PSV
CAM V PSV
PSV V TWE
Vast welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
RKC en Cambuur, en dan Twente winnen
Engelse tabloids, niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
Altidore naar PSV?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=206481
Voetbalzone. Dat zou genoeg moeten zeggen. Daarnaast herbergt de selectie al genoeg swagg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
Altidore naar PSV?
Ah de Daily Mail, dit bericht is 100% waar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:41 schreef tompsv18 het volgende:
Altidore naar PSV?
dit PSV kan 9 en 0 punten halen daaruitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC v PSV
CAM V PSV
PSV V TWE
Alle drie zou me niet eens verbazenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC v PSV
CAM V PSV
PSV V TWE
Het is 11 tegen 11.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit PSV kan 9 en 0 punten halen daaruit
ik schat 5 punten maar wel winnen van Twente
Verlies van angstgegner RKC, gelijkspel Cambuur, winst tegen Twente.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC v PSV
CAM V PSV
PSV V TWE
quote:
Geen Thijs van de Thijs Slegersshow?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten jullie ook klaar voor deze topshow?
Aad van de @aad300 show nu.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen Thijs van de Thijs Slegersshow?
Dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alle drie zou me niet eens verbazen
Da's dan wel heel lange blessuretijd iedere wedstrijd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou betekenen 360 minuten zonder tegendoelpunt![]()
Kan het me niet voorstellen eigenlijk.
hoeveel was het vorige week?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's dan wel heel lange blessuretijd iedere wedstrijd.
Weet ik niet precies. Rond de 3 minuten dacht ik.quote:
90 minuten de 0....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Rond de 3 minuten dacht ik.
Dat snap ik.quote:
Ben je nou zo dom?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's dan wel heel lange blessuretijd iedere wedstrijd.
Paul Postquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten jullie ook klaar voor deze topshow?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom?
De 1-0 overwinning tegen AZ vergeten?
Ja ja. Ik had het boetekleed al aangetrokken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nogmaals; 90 minuten tegen AZ
Tel daarbij op (3x90 minuten) 270 minuten.
Is totaal 360 minuten oftewel 4 wedstrijden de 0 houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |