quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snotvalling en ik kan hierdoor echt niet slapen
Werewolf
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:50 schreef sararaats het volgende:
en ik zal me gedragen
Volgens mij heb jij niks misdaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snotvalling en ik kan hierdoor echt niet slapen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Er mogen best foto's gepost worden maar dit soort foto's is net weer niet nodig lijkt me.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:45 schreef IrishBastard het volgende:
Mag ik geen foto's posten?
Dan maar de emoticon
Ik denk, zwaaien, want het topic is weer open, en een beest, want dat is Kim. Ik bedoel, als je je eigenste familie laat afschieten omdat ze tegen je zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Er mogen best foto's gepost worden maar dit soort foto's is net weer niet nodig lijkt me.
Doe toch niet zo kinderachtig johquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk, zwaaien, want het topic is weer open, en een beest, want dat is Kim. Ik bedoel, als je je eigenste familie laat afschieten omdat ze tegen je zijn
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:51 schreef Queller het volgende:
[..]
Doe toch niet zo kinderachtig joh
Als het topic hier net een paar dagen dicht is gegaan omdat er vergelijkingen gemaakt worden met Noord Korea en dergelijke dan is het natuurlijk niet erg handig om meteen als het topic weer open is daar weer mee verder te gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk, zwaaien, want het topic is weer open, en een beest, want dat is Kim. Ik bedoel, als je je eigenste familie laat afschieten omdat ze tegen je zijn
Was dát de reden?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het topic hier net een paar dagen dicht is gegaan omdat er vergelijkingen gemaakt worden met Noord Korea en dergelijke dan is het natuurlijk niet erg handig om meteen als het topic weer open is daar weer mee verder te gaan.
En het word er ook niet gezelliger op als dubbelzinnige posts en provocerende plaatjes gepost gaan worden.
Wel leuk dat je mee postquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef senesta het volgende:
Queller hoe is het met de katjes? Zijn de wondjes van Fritz al een beetje genezen?
En je denkt dat de situatie er wel gezelliger op wordt nadat jullie ons in een opmerkelijke positie hebben gedrukt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het topic hier net een paar dagen dicht is gegaan omdat er vergelijkingen gemaakt worden met Noord Korea en dergelijke dan is het natuurlijk niet erg handig om meteen als het topic weer open is daar weer mee verder te gaan.
En het word er ook niet gezelliger op als dubbelzinnige posts en provocerende plaatjes gepost gaan worden.
Joh, we kunnen gewoon niet begrijpend lezen. Leer dat nou eens, IB.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was dát de reden?En ik maar denken dat het heel ergens anders om ging
Maar hé, volgens mij hoeven we het daar heul niet meer over te hebben
Zwaar recreatiefquote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Cool! Wij gaan morgenochtend weer
Hoe lang? Gewoon baantjes trekken of recreatief?
Ach, één baan is ook voldoende tochquote:Op zondag 26 januari 2014 00:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zwaar recreatiefWe waren er met de kleine, die kan nog geen baantjes trekken
We hebben ons in ieder geval vermaaktquote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, één baan is ook voldoende toch
Mijn moeder vermaakt soms klerenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
We hebben ons in ieder geval vermaakt
Nou! 1 en al gezelligheidquote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel weer echt een feestje hè, dit nieuwe topic
Ik krijg vooral de klerequote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn moeder vermaakt soms kleren
Die kunnen de pestpokke krijgen danquote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In Oost-Europa ook, meende ik. Er worden hier altijd van die zakken opgehaald
Da's niet logisch niequote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef Adnap het volgende:
verrek weer open, nou dan ga ik maar weer
voor mij wel, ben nu te bangquote:
Wat was er nou weer mis met mijn poes foto.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Er mogen best foto's gepost worden maar dit soort foto's is net weer niet nodig lijkt me.
Er wordt wel een beetje erg hard geëdit hier jaquote:
Fixedquote:Op zondag 26 januari 2014 00:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er wordt wel een beetje erg hard geëdit gedelete hier ja![]()
Die 'I'm so ronery' was oprecht niet bedoeld als Korea vergelijk
daarom dus dan kan ik beter gaan, stel je voor datquote:Op zondag 26 januari 2014 00:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er wordt wel een beetje erg hard geëdit hier ja![]()
Die 'I'm so ronery' was oprecht niet bedoeld als Korea vergelijk
Is het tweede deel van je zin nú al weggehaald?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Adnap het volgende:
[..]
daarom dus dan kan ik beter gaan, stel je voor dat
Ze zijn ws in grote getallen aanwezig heur!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is het tweede deel van je zin nú al weggehaald?
Notes kunnen ook lief bedoeld zijn he? Waarschijnlijk schrijven ze je allemaal dat je een lieve jongen bentquote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef IrishBastard het volgende:
Snapt íemand hier de redenatie achter notes eigenlijk?
Het zijn berichtjes die moderators je sturen op het moment dat ze je een pak voor je broek willen geven. Maar dan doen ze het op zo'n manier dat je ze niet kunt lezen, behalve als je geld betaalt. Maar ze willen míj iets duidelijk maken toch?
Waarom dan niet een medium kiezen dat gratis is
Op de achtergrondquote:Op zondag 26 januari 2014 00:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zijn ws in grote getallen aanwezig heur!
Daar verdienen ze toch geen flikker aan. Men gaat ervan uit dat je ze wilt zien (quote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom dan niet een medium kiezen dat gratis is
Ik denk dat ze mijn vaardigheid bewonderen voor het op de rand balanceren van discussie en zuigenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Notes kunnen ook lief bedoeld zijn he? Waarschijnlijk schrijven ze je allemaal dat je een lieve jongen bent
Alsof je erbij was, zeg maarquote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Qwea het volgende:
En je denkt dat de situatie er wel gezelliger op wordt nadat jullie ons in een opmerkelijke positie hebben gedrukt?
Ik denk idd dat zijn 2 nieuwe note's 1 en al liefde zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Notes kunnen ook lief bedoeld zijn he? Waarschijnlijk schrijven ze je allemaal dat je een lieve jongen bent
Ja want ze lurken meer dan ze postenquote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het topic heeft niet voor niets meer volgers dan actieve posters hè
Ik denk het ookquote:Op zondag 26 januari 2014 00:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mijn vaardigheid bewonderen voor het op de rand balanceren van discussie en zuigen
Ik snap dat wel, ik heb er lang over gedaan om zo ver te komen
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk idd dat zijn 2 nieuwe note's 1 en al liefde zijn
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mens, als mijn glas half leeg vol is denk ik aan het fust dat net aangeslagen is
Even serieus hè: hoe wil jij in vredesnaam zulke posts koppelen aan wat er vorige week gezegd is? Ik mag geen referenties maken aan een nieuwsitem dat twee weken terug hot was, waar het toevallig ook vorige week over ging?quote:
Vergeet niet mensen te negeren, anders weet je zeker dat je met je eigen vorm van humor zo een ban aan je reet hebt.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:30 schreef IrishBastard het volgende:
En omdat het er toch zo dik op ligt, zou ik die discussie hier, met alle gekheid op een stokje, ook best even aan willen gaan.
Dan is het hele gedoe over, iedereen even z'n plasje doen, kan iedereen weer met z'n eigen dingetje verder.
Senesta kan weer terug naar níet meelezen in dit topic, wij kunnen weer verder met onze SC en onze eigen vorm van humor.
Everybody heppie
Wùt. Zelfs dat belachelijke voorbeeld?quote:
Dit dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:32 schreef Adnap het volgende:
senesta, ik vraag me af wat ik/men/we nog wel kunnen zeggen, is alles nu gerelateerd aan woensdag ?
gezellige SC dan...![]()
wat wil je hier mee bereiken ??? Dat we mensen gaan negeren ?
(en als dit al niet gevraagd mag worden, nou dan breekt mij de klomp)
Lijkt me verstandig. Voor je het weet heb je een ban te pakken omdat je een lollige opmerking maakt naar iemand.quote:
Hoe laat draait die film?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Takaiki het volgende:
Goed hoor, morgen naar de film met Cat en nog wat sjoelgenoten
8:12 uur de trein
Zwarte Catquote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Takaiki het volgende:
Of moet dit soort spul in FB gevraagd worden ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 00:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dit dus.
Laat anders even weten hoe je er in staat. Ofzo. Begrip beide kanten op etc. etc.
Exact waarom ik die PM gestuurd heb, ik bedoel, iedereen weet wat het idee bij een SC is, iedereen weet dat overal wel eens iets fout gaat, maar de hoeveelheden strooizout die nu aangerukt worden om een paar slakken weg te krijgen
op DM PM krijg je in elk geval niet binnen 12 uur antwoord.....quote:Op zondag 26 januari 2014 00:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of moet dit soort spul in FB gevraagd worden ofzo
Op PM ook nietquote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Adnap het volgende:
[..]
op DM krijg je in elk geval niet binnen 12 uur antwoord.....
En een hoop andere FOK!kersquote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Takaiki het volgende:
Doe nou even niet alsof we dom zijn, die toespelingen zijn vrij helder hoor. En nee, ik hoef niet de hele avond bezig te zijn en ja al die steken en toespelingen ga ik inderdaad weg halen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Even serieus hè: hoe wil jij in vredesnaam zulke posts koppelen aan wat er vorige week gezegd is? Ik mag geen referenties maken aan een nieuwsitem dat twee weken terug hot was, waar het toevallig ook vorige week over ging?
En ja, natuurlijk was mijn wuivende handje een provocatie. Maar als je nu heel de avond bezig moet zijn met dit soort dingen edittenIk bedoel, wie moet er nou ophouden?
Zoietsquote:
Donker, andere mensen erbij en afleiding van de film. Die ongewenste hand mep je gewoon wegquote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Een bioscoopuitje is veiligNet zoals bij een eerste date.
En wat doen die toespelingen dan? Krenken ze je? Bedreigen ze je positie?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Doe nou even niet alsof we dom zijn, die toespelingen zijn vrij helder hoor. En nee, ik hoef niet de hele avond bezig te zijn en ja al die steken en toespelingen ga ik inderdaad weg halen.
Vooral als iedereen z'n bioscoopbroek aan doetquote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Een bioscoopuitje is veiligNet zoals bij een eerste date.
Dat klinkt spannendquote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets! Alleen weet niemand van elkaar wie er komt volgens mij!
Tenzij je met elkaar hebt afgesproken natuurlijk.
Ja, of je laat het toe en doet dan een oproepje na afloop op FOK! van wie die hand wasquote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef Adnap het volgende:
[..]
Donker, andere mensen erbij en afleiding van de film. Die ongewenste hand mep je gewoon weg
haha ja dat kan ookquote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, of je laat het toe en doet dat een oproepje na afloop op FOK! van wie die hand was.
Ligt aan het resultaat.
Ik ga niet hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend![]()
![]()
Wel leuk, have fun!
Overigens, wat denk je dat beter werkt, twee plaatjes, hooguit drie pagina's hier laten staan en dan een gewone SC hebben, of nu al weer twee pagina's doorgaande bagger hebben?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Doe nou even niet alsof we dom zijn, die toespelingen zijn vrij helder hoor. En nee, ik hoef niet de hele avond bezig te zijn en ja al die steken en toespelingen ga ik inderdaad weg halen.
Ohquote:Op zondag 26 januari 2014 00:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ga niet hoor! Is mij sowieso te ver weg (en te vroeg
).
Maar de andere dames: Have fun inderdaad!
Ik ken het. Ik ga straks een ui snijden voor naast mijn bed. Eens zien of dat grapje werktquote:Op zondag 26 januari 2014 00:41 schreef sararaats het volgende:
Ik hoopte dat de rust wedergekeerd was.
Ik ga proberen te slapen wat niet makkelijk is met een verkoudheid.
Lol, alleen dit is kul?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Overigens, wat denk je dat beter werkt, twee plaatjes, hooguit drie pagina's hier laten staan en dan een gewone SC hebben, of nu al weer twee pagina's doorgaande bagger hebben?
Als ik nou zwaar over de schreef zou gaan zou ik er geen moeite mee hebben hoor, maar ik vind dit persoonlijk een beetje kul
Och, over het akkefietje van woendag hebben we al twee topics en een FB volgezet, dus daar kom ik niet eens meer op terug.quote:
Het is maar goed dat je geen vergelijking maakt in je post, dan had ik 'm al niet meer kunnen lezenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hahaha dat gemod hier, allejezus zeg, hoe krampachtig wil je het hebben, het is nu echt meer dan ooit de goed nieuws show hier he, en verplicht elkaar lievvv vinden
Pas maar op, straks hejje een ban!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hahaha dat gemod hier, allejezus zeg, hoe krampachtig wil je het hebben, het is nu echt meer dan ooit de goed nieuws show hier he, en verplicht elkaar lievvv vinden
*proest*quote:Op zondag 26 januari 2014 00:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen vergelijking maakt in je post, dan had ik 'm al niet meer kunnen lezen
Onder je bed leggenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik ga straks een ui snijden voor naast mijn bed. Eens zien of dat grapje werkt.
Slaap lekker.
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen vergelijking maakt in je post, dan had ik 'm al niet meer kunnen lezen
Ik las: onder je bed liggenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Onder je bed leggen. En wat dampo op je borstkas smeren. Of eerst stomen..
Die laatste 2 mogelijkheden heb ik helaas nietquote:Op zondag 26 januari 2014 00:47 schreef Peter het volgende:
[..]
En wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Jewel, waterkoker aan, in een bak, handdoek over je kop en klaar om te stomen.. of zit je mobiel vanuit een hutje op de zandverstuiving?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Die laatste 2 mogelijkheden heb ik helaas niet!
Ik zie geen verschilquote:Op zondag 26 januari 2014 00:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Twee Toek's voor deze gewaagde post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*klik* Hoiquote:Op zondag 26 januari 2014 00:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Klik op mijn fotoboek, tag of pohi en er gaat een wereld voor je open.
Ahum,quote:Op zondag 26 januari 2014 00:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Jewel, waterkoker aan, in een bak, handdoek over je kop en klaar om te stomen.. of zit je mobiel vanuit een hutje op de zandverstuiving?
Heb je iets met dieren? Of ben je hier belandt door het achter-de-schermen topic?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Klik op mijn fotoboek, tag of pohi en er gaat een wereld voor je open.
Zoek de 10 verschillen maar eensquote:Op zondag 26 januari 2014 00:51 schreef Bamba het volgende:
IB, da's geen vergelijking hoor als je geen verschil ziet
Ik ben hier beland vanwege het volk dat bij Henk meet., en via de active topicsquote:Op zondag 26 januari 2014 00:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je iets met dieren? Of ben je hier belandt door het achter-de-schermen topic?
Ah. Was je ook naar de Henk meet gekomen als hij doorgegaan was dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ben hier beland vanwege het volk dat bij Henk meet., en via de active topics.
Ga je nu straks ook nog borstkloppen dat de F&F-SC zo oprecht is, geen kliekje en iedereen welkom??quote:Op zondag 26 januari 2014 00:52 schreef IrishBastard het volgende:
Ah. Was je ook naar de Henk meet gekomen als hij doorgegaan was dan?
Ik heb al vaak bij Henk gemeetquote:Op zondag 26 januari 2014 00:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah. Was je ook naar de Henk meet gekomen als hij doorgegaan was dan?
Kun je deze vraag toelichten?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Ga je nu straks ook nog borstkloppen dat de F&F-SC zo oprecht is, geen kliekje en iedereen welkom??
Ik krijg opeens een heel ander beeld bij 'sjoel 'm er in'quote:Op zondag 26 januari 2014 00:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb al vaak bij Henk gemeet. Sjoelmeet, ESF-meet, Bingo-meet
Mensen die orgasme's meenemen naar een meet enzo.
ff glad maken met een spulletje en dan vaart maken en hem er zooo in laten glijden?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een heel ander beeld bij 'sjoel 'm er in'
Dat kan ik best. Je vraagt je waarschijnlijk af of ik het durf. Het antwoord daarop is ook ja. Maar ik wacht maar eens even af of iemand uit het groepje het gewoon zelf doet.quote:
Laat ik hem eens beantwoorden vanuit hoe ik hem interpreteer:quote:Op zondag 26 januari 2014 00:53 schreef Queller het volgende:
[..]
Ga je nu straks ook nog borstkloppen dat de F&F-SC zo oprecht is, geen kliekje en iedereen welkom??
Wat durftquote:Op zondag 26 januari 2014 00:56 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat kan ik best. Je vraagt je waarschijnlijk af of ik het durf. Het antwoord daarop is ook ja. Maar ik wacht maar eens even af of iemand uit het groepje het gewoon zelf doet.
Wat neem jij mooi veel tijd om dingen goed te verwoorden zegquote:Op zondag 26 januari 2014 00:57 schreef Loveless85 het volgende:
Al dat blauwe volk overal quasi-nonchalant keuvelenalsof het dan niet opvalt dat er ineens van alle kanten vandaan gekeken wordt of t hier niet uit de klauwen loopt...
Er was voor zover ik t zag ook totaal geen probleem tussen de users onderling hier, sterker nog; het leek nogal te verbroederen en iedereen was t vrij snel eens over de overtrokken reactie van de crew. Vervolgens gaat t topic weer open, en nou snap ik nog dar als user onderling mot hebben je er bovenop zit om het niet weer te laten escaleren, maar dat was hier niet aan de orde. Er wordt wél gelijk weer overactief op van alles gereageerd door de crew en je bent weer terug bij af. Je had ook gewoon ff niet zo overdreven kunnen modden, en dan was de lol er zo af nu, want als iedereen t eens is en niemand zegt wat terug begint t al snel saai te worden hoor...
Of wellicht een keertje als crew erkennen dat er zwaar overtrokken werd gereageerd en dát eigenlijk de reden is waarom t zo zwaar uit de klauwen liep om mee te beginnen.
Laat ik het anders zeggen: als je nou gewoon zegt wat je dwars zit en wat je mening is, wat ik in het begin wel van je kon waarderen en waardoor ik zei dat ik je waarschijnlijk wel zou mogen, dan zou ik daar veel meer aan hebbenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat durft
Als je niet zou cryptisch zou posten zou het een stuk schelen
Ik ook niet. Maar de meeste grapjes die ik maakte werden verwijderd door senestaquote:Op zondag 26 januari 2014 01:01 schreef Peter het volgende:
Is het hier een SC of een 2e Feedbacktopic?Ik kom hier niet om serieus te zijn
.
Ik sluit me hier helemaal bij aanquote:Op zondag 26 januari 2014 00:57 schreef Loveless85 het volgende:
Al dat blauwe volk overal quasi-nonchalant keuvelenalsof het dan niet opvalt dat er ineens van alle kanten vandaan gekeken wordt of t hier niet uit de klauwen loopt...
Er was voor zover ik t zag ook totaal geen probleem tussen de users onderling hier, sterker nog; het leek nogal te verbroederen en iedereen was t vrij snel eens over de overtrokken reactie van de crew. Vervolgens gaat t topic weer open, en nou snap ik nog dar als user onderling mot hebben je er bovenop zit om het niet weer te laten escaleren, maar dat was hier niet aan de orde. Er wordt wél gelijk weer overactief op van alles gereageerd door de crew en je bent weer terug bij af. Je had ook gewoon ff niet zo overdreven kunnen modden, en dan was de lol er zo af nu, want als iedereen t eens is en niemand zegt wat terug begint t al snel saai te worden hoor...
Of wellicht een keertje als crew erkennen dat er zwaar overtrokken werd gereageerd en dát eigenlijk de reden is waarom t zo zwaar uit de klauwen liep om mee te beginnen.
Wellicht is het dan beter als je een ander onderwerp aansnijdt. Lijkt me de simpelste oplossing, maar hey, ik ben ook net 6 uur modquote:Op zondag 26 januari 2014 01:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de meeste grapjes die ik maakte werden verwijderd door senesta
De meesten welquote:Op zondag 26 januari 2014 01:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik sluit me hier helemaal bij aan![]()
Oh en de blauwe mensen vind ik overigens wel gezellig hoor
Of dat sommige mensen even de ui uit de kamer halenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Wellicht is het dan beter als je een ander onderwerp aansnijdt. Lijkt me de simpelste oplossing, maar hey, ik ben ook net 6 uur mod.
Als je hem aansnijdt wel jahquote:Op zondag 26 januari 2014 01:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of dat sommige mensen even de ui uit de kamer halenAls je niet verkouden bent ga je er alleen maar van huilen
Jaaaa lekker in de doofpot!quote:Op zondag 26 januari 2014 01:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Wellicht is het dan beter als je een ander onderwerp aansnijdt. Lijkt me de simpelste oplossing, maar hey, ik ben ook net 6 uur mod.
Ik heb ergens anders ook al een 'if you can't take the heat' opmerking gemaakt. Die is hier dan ook wel van toepassingquote:
Iedereen zal best welkom zijn ja, maar de timing is wat opmerkelijk te noemen op z'n minst. Verder loopt Anne natuurlijk al een eeuwigheid op FOK en is Peter paar keer bij Henk geweest, dus niks niks mee. Wel mooi hoe dan gelijk maar die kliekjes-discussie er weer aan de haren bij wordt geslepen, om toch maar nog de schuld wat richting users te schuiven ofzo? Je moet wat he, als zelfs het aangewezen slachtoffer van de eerdere rel zelf al zegt dat er niks aan de hand was en ze het hier naar haar zin heeft...quote:Op zondag 26 januari 2014 01:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik sluit me hier helemaal bij aan![]()
Oh en de blauwe mensen vind ik overigens wel gezellig hoor
Je weet volgens mij heel prima wat ik bedoel. En als je het echt niet weet, dan heb je waarschijnlijk geen FB. In dat geval: excuus!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:58 schreef IrishBastard het volgende:
Als je niet zou cryptisch zou posten zou het een stuk schelen
Ik heb het nergens over gehad en niemand aangewezen voor wat dan ook. Dus niet gelijk dingen roepen svp. En als je vindt dat ik iets geks doe, dan is mijn PM vast wel te vinden.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iedereen zal best welkom zijn ja, maar de timing is wat opmerkelijk te noemen op z'n minst. Verder loopt Anne natuurlijk al een eeuwigheid op FOK en is Peter paar keer bij Henk geweest, dus niks niks mee. Wel mooi hoe dan gelijk maar die kliekjes-discussie er weer aan de haren bij wordt geslepen, om toch maar nog de schuld wat richting users te schuiven ofzo? Je moet wat he, als zelfs het aangewezen slachtoffer van de eerdere rel zelf al zegt dat er niks aan de hand was en ze het hier naar haar zin heeft...
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over gehad en niemand aangewezen voor wat dan ook. Dus niet gelijk dingen roepen svp. En als je vindt dat ik iets geks doe, dan is mijn PM vast wel te vinden.
Die kans is geweest, en als die niet opgepakt wordt, dan ga ik lekker in het bestaande kliekje verder met sarcastische posts. Ik heb zelfs een hele beschaafde PM gestuurd waar geen reet mee gedaan wordt, inhoudelijk. Dus nee, ik ga daar dan geen speciaal topic voor openenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:07 schreef Peter het volgende:
Stuur een mail naar de FA's, open een topic in FB, ga daar met argumenten aan de slag als een volwassene en ga dat dan niet hier in de SC oprakelen. Dat maakt de SC er niet leuker op en voor een newbie ook niet interessant om te lezen.
Maar hey, dat is mijn gedachte he?
Ja want een sc moet kusjeknuffelkroel zijn. Dat is real life immers ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:07 schreef Peter het volgende:
Stuur een mail naar de FA's, open een topic in FB, ga daar met argumenten aan de slag als een volwassene en ga dat dan niet hier in de SC oprakelen. Dat maakt de SC er niet leuker op en voor een newbie ook niet interessant om te lezen.
Maar hey, dat is mijn gedachte he?
Denk je dat het positief werkt om sarcastisch door te posten dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die kans is geweest, en als die niet opgepakt wordt, dan ga ik lekker in het bestaande kliekje verder met sarcastische posts. Ik heb zelfs een hele beschaafde PM gestuurd waar geen reet mee gedaan wordt, inhoudelijk. Dus nee, ik ga daar dan geen speciaal topic voor openen
Dat er hier met haviksogen nu gelezen wordt, was wel te verwachten. Geeft ook niet, dat snap ik zelfs nog wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iedereen zal best welkom zijn ja, maar de timing is wat opmerkelijk te noemen op z'n minst. Verder loopt Anne natuurlijk al een eeuwigheid op FOK en is Peter paar keer bij Henk geweest, dus niks niks mee. Wel mooi hoe dan gelijk maar die kliekjes-discussie er weer aan de haren bij wordt geslepen, om toch maar nog de schuld wat richting users te schuiven ofzo? Je moet wat he, als zelfs het aangewezen slachtoffer van de eerdere rel zelf al zegt dat er niks aan de hand was en ze het hier naar haar zin heeft...
Mijn Real Life is best een knuffelkroelkusje-leven jah. En dat trek ik graag door online. Ik ben een beetje een positivoquote:Op zondag 26 januari 2014 01:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja want een sc moet kusjeknuffelkroel zijn. Dat is real life immers ook.
Ik hoef ook absoluut niet aantrekkelijk gevonden te worden op een forum, dat scheeltquote:Op zondag 26 januari 2014 01:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Denk je dat het positief werkt om sarcastisch door te posten dan?
Volgens mij schiet je er geen bal mee op namelijk. Wie weet geniet je er wel heel erg van, dan moet je doen wat je niet laten kunt, maar aantrekkelijk is het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Positivo prima, boom/userknuffelen is hier in dit topic niet zo besteed, denk ik. Dan kun je dus beter de vraag stellen of je hier dan wel op je plek bentquote:Op zondag 26 januari 2014 01:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Mijn Real Life is best een knuffelkroelkusje-leven jah. En dat trek ik graag door online. Ik ben een beetje een positivo.
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:13 schreef Peter het volgende:
Kliekjes kunnen best lekker zijn.
Ik kan het positivo puntje nu wel plaatsen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je komt niet om de vrouwen te zien scharen?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik hoef ook absoluut niet aantrekkelijk gevonden te worden op een forum, dat scheeltEn met dat eerste punt sla je de spijker op z'n kop, want ik kom hier eigenlijk alleen op een paar weekend avonden een beetje baggeren
Heerlijk!
Pas je op? Straks wordt hij verdrietig van deze opmerking en hejje een ban.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Positivo prima, boom/userknuffelen is hier in dit topic niet zo besteed, denk ik. Dan kun je dus beter de vraag stellen of je hier dan wel op je plek bent
Gadver.. vrouwen * ril*...quote:Op zondag 26 januari 2014 01:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Je komt niet om de vrouwen te zien scharen?Dat valt weer tegen zeg
Neuh, maar dit is al poging zoveel deze sc met dwang kusjekroel te maken, met dus als hoogte/dieptepunt iemand beschermen die niet beschermt hoeft of wilde worden, en dan niet je inschattingsfout toegeven maar gaan noten en bannen als daar gemor over komt. En het is ietwat naïef naar mijn idee dan zomaar te verwachten dat met wat bans, notes, alles slotten en paar dagen later weer openen dan voorbij isquote:Op zondag 26 januari 2014 01:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Denk je dat het positief werkt om sarcastisch door te posten dan?
Volgens mij schiet je er geen bal mee op namelijk. Wie weet geniet je er wel heel erg van, dan moet je doen wat je niet laten kunt, maar aantrekkelijk is het niet.
Homo!quote:Op zondag 26 januari 2014 01:14 schreef Peter het volgende:
Juist waar weinig liefde vloeit kan ik dus heel veel verspreiden.
Dáárvoor zijn de meets, toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Je komt niet om de vrouwen te zien scharen?Dat valt weer tegen zeg
Ik heb geen idee, ik heb het niet gevolgd, en zo te merken levert het alleen maar negativiteit op, dus ik ga me er niet in verdiepen ook. Sla ik over, klaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar dit is al poging zoveel deze sc met dwang kusjekroel te maken, met dus als hoogte/dieptepunt iemand beschermen die niet beschermt hoeft of wilde worden, en dan niet je inschattingsfout toegeven maar gaan noten en bannen als daar gemor over komt. En het is ietwat naïef naar mijn idee dan zomaar te verwachten dat met wat bans, notes, alles slotten en paar dagen later weer openen dan voorbij is
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb het niet gevolgd, en zo te merken levert het alleen maar negativiteit op, dus ik ga me er niet in verdiepen ook. Sla ik over, klaar.
als dit geen ban is! Alweer een minderheid die in dit duivelse topic in de zeik wordt genomen!quote:
Ik zal nu maar niet posten dat je 30cm hebt hè?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
als dit geen ban is! Alweer een minderheid die in dit duivelse topic in de zeik wordt genomen!
Ik vond je bijjjjjnna aardigquote:Op zondag 26 januari 2014 01:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij wie moet ik punten scoren dan? Gleufdieren? Daar heb ik toch niets aan..
30cm chocoladereep?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zal nu maar niet posten dat je 30cm hebt hè?Er is er hier een die nogal wat liefde wil spreiden namelijk
Exit only hèquote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zal nu maar niet posten dat je 30cm hebt hè?Er is er hier een die nogal wat liefde wil spreiden namelijk
Nee dat spreiden was Bamba, d'r benen, anders schaart t zo lastig...quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meestal ben ik heel aardig tegen vrouwen hoor. Die zijn niet zo hypocriet en testosteron/bewijzend gedreven als een groot deel van de mannenquote:
Ik schaar heul nietquote:Op zondag 26 januari 2014 01:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat spreiden was Bamba, d'r benen, anders schaart t zo lastig...
Wijf.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Meestal ben ik heel aardig tegen vrouwen hoor. Die zijn niet zo hypocriet en testosteron/bewijzend gedreven als een groot deel van de mannen.
Ik vind vrouwen juist vaak hypocrietquote:Op zondag 26 januari 2014 01:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Meestal ben ik heel aardig tegen vrouwen hoor. Die zijn niet zo hypocriet en testosteron/bewijzend gedreven als een groot deel van de mannen.
En achterbaksquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En achterbaksIk heb liever dat iemand in mijn gezicht zegt wat 'ie van me vindt, dan roddelen en achter de rug om praat
Leg jij mij nou uit wat het doel van voetbal is, wat schiet de wereld er mee op?quote:
Hey lul, je moet niet zo hard rellen, ik moet veel te veel terug lezen, wel goeie afleiding thoughquote:Op zondag 26 januari 2014 01:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En achterbaksIk heb liever dat iemand in mijn gezicht zegt wat 'ie van me vindt, dan roddelen en achter de rug om praat
Ik heb begrepen dat in een bepaald communistisch land het nogal gevaarlijk is om een bonte konker te zijn. Maar ik ben bang dat deze post verwijderd gaat wordenquote:
Vrouwen onderling wel. een vrouwenWC is ook vaak het smerigste. En vrouwen praten graag veel. Dus moet je elke situatie met veel mensen bespreken, en dat zorgt weer voor drama. Te ingewikkeld voor de manquote:
Voetbalquote:Op zondag 26 januari 2014 01:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Leg jij mij nou uit wat het doel van voetbal is, wat schiet de wereld er mee op?
De man probeert met zijn lichaam en testosteron indruk te maken op vrouwtjes vanuit een oerinstinct terwijl dat evolutionair gezien al lang overbodig is. Gevolg is over het paart getilde kerels op het veld en bavianen op de tribunes.. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De helft van z'n post zijn al verwijderdquote:Op zondag 26 januari 2014 01:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hey lul, je moet niet zo hard rellen, ik moet veel te veel terug lezen, wel goeie afleiding though
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hey lul, je moet niet zo hard rellen, ik moet veel te veel terug lezen, wel goeie afleiding though
quote:
Welk land bedoel je?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat in een bepaald communistisch land het nogal gevaarlijk is om een bonte konker te zijn. Maar ik ben bang dat deze post verwijderd gaat worden
Wat heeft een vrouwen wc met hypocriet te maken?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Vrouwen onderling wel. een vrouwenWC is ook vaak het smerigste. En vrouwen praten graag veel. Dus moet je elke situatie met veel mensen bespreken, en dat zorgt weer voor drama. Te ingewikkeld voor de man.
Weinig, maar dat kan ik nu eenmaal niet vaak genoeg zeggenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat heeft een vrouwen wc met hypocriet te maken?![]()
Maar voor de rest heb je wel gelijk hoor
Belgiëquote:Op zondag 26 januari 2014 01:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het land dat niet genoemd mag worden.
Wat heb je daar te zoeken dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Weinig, maar dat kan ik nu eenmaal niet vaak genoeg zeggen. Ik heb nog trauma's van de gebruikte tampons naast de wc
Jonge gast hier op het dorp die heel plotseling overleden is vandaag, sloeg in als een bom bij iedereen. Ik kende hem persoonlijk niet goed, maar hoop vrienden wel, toevallig zaten we vanavond met zijn allen bij mekaar, dus het ging bijna alleen maar daar over.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
De helft van z'n post zijn al verwijderd![]()
Gaat het niet goed?![]()
Wuh, kut manquote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jonge gast hier op het dorp die heel plotseling overleden is vandaag, sloeg in als een bom bij iedereen. Ik kende hem persoonlijk niet goed, maar hoop vrienden wel, toevallig zaten we vanavond met zijn allen bij mekaar, dus het ging bijna alleen maar daar over.
Mannen kunnen er ook wat van hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Weinig, maar dat kan ik nu eenmaal niet vaak genoeg zeggen. Ik heb nog trauma's van de gebruikte tampons naast de wc
Schoonmaken in een ver verleden.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat heb je daar te zoeken dan?
Oh getver, dat slaat idd altijd in als een bomquote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jonge gast hier op het dorp die heel plotseling overleden is vandaag, sloeg in als een bom bij iedereen. Ik kende hem persoonlijk niet goed, maar hoop vrienden wel, toevallig zaten we vanavond met zijn allen bij mekaar, dus het ging bijna alleen maar daar over.
Mosterd en stroop op de WC-brillen, ik heb het allemaal gezien jah. Maar een beetje pis op de vloer dweil je zo op, die tampons, daar moet je handschoenen voor halen want die dweil je niet je emmer inquote:Op zondag 26 januari 2014 01:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mannen kunnen er ook wat van hoorEr zijn gewoon heel veel smerige mensen in de wereld
Vooral Noord-Koreanen, heb ik begrepenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mannen kunnen er ook wat van hoorEr zijn gewoon heel veel smerige mensen in de wereld
Die pak je toch met je tanden?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Mosterd en stroop op de WC-brillen, ik heb het allemaal gezien jah. Maar een beetje pis op de vloer dweil je zo op, die tampons, daar moet je handschoenen voor halen want die dweil je niet je emmer in
Met die sliertjes en bonkjes?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die pak je toch met je tanden?
Ik heb in een tankstation gewerkt, daar maakten we de wc's schoon met een brandslang. En dat was met een redenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Mosterd en stroop op de WC-brillen, ik heb het allemaal gezien jah. Maar een beetje pis op de vloer dweil je zo op, die tampons, daar moet je handschoenen voor halen want die dweil je niet je emmer in
Irak?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het land dat niet genoemd mag worden.
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb in een tankstation gewerkt, daar maakten we de wc's schoon met een brandslang. En dat was met een reden![]()
Ik weet wat je bedoeld
En wat was er viezer? De mannen of vrouwen WC? Of was het uniseks?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb in een tankstation gewerkt, daar maakten we de wc's schoon met een brandslang. En dat was met een reden![]()
Ik weet wat je bedoeld
Ze deden niet voor elkaar onderquote:Op zondag 26 januari 2014 01:29 schreef Peter het volgende:
[..]
En wat was er viezer? De mannen of vrouwen WC? Of was het uniseks?
Heb je wel eens gezien hoe toiletten er vaak uit zien? Dan is het aanraken van die prullenbak waarschijnlijk een hals risico dat ze dus makkelijk kunnen mitigerenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:32 schreef Peter het volgende:
Wat bezielt een vrouw om een tampon niet in de prullenbak te gooien maar op de grond. Heeft één van jullie dat wel eens gedaan? Is dat een vorm van overheersing over de schoonmaker?
Ik voel zelf niet de behoefte om zulke dingen overal neer te gooien, maar goed, je hebt overal mensen voor schijnbaarquote:Op zondag 26 januari 2014 01:32 schreef Peter het volgende:
Wat bezielt een vrouw om een tampon niet in de prullenbak te gooien maar op de grond. Heeft één van jullie dat wel eens gedaan? Is dat een vorm van overheersing over de schoonmaker?
Kan ik wel begrijpen bij die mannenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze deden niet voor elkaar onderBij mannen poep overal
En bij de vrouwen vooral maandverband
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen bij die mannen
[ afbeelding ]
Nee, moet dinsdag op gesprek komen, toevallig ben ik dan ook nog jarig en een baan als cadeau teken ik gelijk voorquote:Op zondag 26 januari 2014 01:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je al reden om Guinness te tanken?
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen bij die mannen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, moet dinsdag op gesprek komen, toevallig ben ik dan ook nog jarig en een baan als cadeau teken ik gelijk voor
Daar hebben ze vaak van die zakjes voor damesverband voor.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe toiletten er vaak uit zien? Dan is het aanraken van die prullenbak waarschijnlijk een hals risico dat ze dus makkelijk kunnen mitigeren
Daarmee moet je die prullenbak open makenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaak van die zakjes voor damesverband voor.
Dat kanquote:Op zondag 26 januari 2014 01:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Daarmee moet je die prullenbak open maken
Waar breng je die in?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou nu wel een tampon kunnen gebruiken. En een fles wodka.
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:38 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou nu wel een tampon kunnen gebruiken. En een fles wodka.
Ik vind ze wel tof jaquote:
Je maakt serieus geen geintje?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof jaWil ook nog een keer rood leren schoenen, dat vind ik ook wel baas. Wel lastig combineren denk ik
Nee, met die clowns schoenenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat? Nee. Van die rood leren italiaanse schoenen. Even plaatje zoeken
Nee man, dat is toch baas. Op kantoor onder je overhemdjequote:
Mwa, mijn andere schoenen draag ik ook al drie jaarquote:Op zondag 26 januari 2014 01:42 schreef Peter het volgende:
Gaat dat gouden deel niet snel beschadigen?
Da's voor als je stinkpoten hebtquote:Op zondag 26 januari 2014 01:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso, wat is met die gaatjes schoenen
Omdat de enige gast die ik ken die zulke schoenen heeft pipo heetquote:Op zondag 26 januari 2014 01:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoezo noem je die dingen clownsschoenen dan?
Gewoon nike air max, petje en bomber weetogquote:Op zondag 26 januari 2014 01:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso, wat is met die gaatjes schoenen
En bedankt.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Omdat de enige gast die ik ken die zulke schoenen heeft pipo heet
Dit zijn op zich wel mooie schoenen, maar ik zou het nooit dragen, totaal niet mijn stijl.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee man, dat is toch baas. Op kantoor onder je overhemdje
Zoiets als dit wil ik dus ook, maar dan niet van die gaatjesschoenen
[ afbeelding ]
Ik vind ze ook verschrikkelijk, maar ja, je hebt volgens mij onderhand wel door dat IB doet wat hij wil.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind ze ook verschrikkelijk, maar ja, je hebt volgens mij onderhand wel door dat IB doet wat hij wil.
Ronald kan ookquote:Op zondag 26 januari 2014 01:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het ging om de kleur hè. Niet de schoenen.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit zijn op zich wel mooie schoenen, maar ik zou het nooit dragen, totaal niet mijn stijl.
De schoenen zien er wel een beetje metro/gay uit he?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind ze ook verschrikkelijk, maar ja, je hebt volgens mij onderhand wel door dat IB doet wat hij wil.
Damn it.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
clown-schoenen-wit-met-goud.jpg
Wanker
Ik denk dat kan ie toch niet men man die gastquote:Op zondag 26 januari 2014 01:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Damn it.
I had you there, didn't I
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat kan ie toch niet men man die gast
Hij brengt het wel overtuigendquote:Op zondag 26 januari 2014 01:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik denk dat kan ie toch niet men man die gast
Fijn! Nu weet ik eindelijk hoe rood er uit zietquote:Op zondag 26 januari 2014 01:45 schreef IrishBastard het volgende:
Het ging om de kleur hè. Niet de schoenen.
Dat wist ik toen ik hem die ene keer bij mijn ex eruit haalde ookquote:Op zondag 26 januari 2014 01:48 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Fijn! Nu weet ik eindelijk hoe rood er uit ziet
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:36 schreef IrishBastard het volgende:
Die schoenen van vanmiddag zitten echt super chill trouwens. En ze zijn net een beetje anders dan anders, dat vind ik wel leuk. Kun je je toch een beetje onderscheiden
Ben wel benieuwd wat ze er op werk van zullen zeggen
[ afbeelding ]
Dan moet je d'r maar niet stukmaken.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat wist ik toen ik hem die ene keer bij mijn ex eruit haalde ook
Dudequote:Op zondag 26 januari 2014 01:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat wist ik toen ik hem die ene keer bij mijn ex eruit haalde ook
Wat niet rekt, dat scheurt wel. Kennelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:50 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Dan moet je d'r maar niet stukmaken.
En wat scheurt moet genaaid worden?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat niet rekt, dat scheurt wel. Kennelijk.
Verkeerde tijd van de maandquote:Op zondag 26 januari 2014 01:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat niet rekt, dat scheurt wel. Kennelijk.
Wel als je de lakens 3 keer moet wassenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is nooit een verkeerde tijd voor seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |