Schoonmaken in een ver verleden.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat heb je daar te zoeken dan?
Oh getver, dat slaat idd altijd in als een bomquote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jonge gast hier op het dorp die heel plotseling overleden is vandaag, sloeg in als een bom bij iedereen. Ik kende hem persoonlijk niet goed, maar hoop vrienden wel, toevallig zaten we vanavond met zijn allen bij mekaar, dus het ging bijna alleen maar daar over.
Mosterd en stroop op de WC-brillen, ik heb het allemaal gezien jah. Maar een beetje pis op de vloer dweil je zo op, die tampons, daar moet je handschoenen voor halen want die dweil je niet je emmer inquote:Op zondag 26 januari 2014 01:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mannen kunnen er ook wat van hoorEr zijn gewoon heel veel smerige mensen in de wereld
Vooral Noord-Koreanen, heb ik begrepenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mannen kunnen er ook wat van hoorEr zijn gewoon heel veel smerige mensen in de wereld
Die pak je toch met je tanden?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Mosterd en stroop op de WC-brillen, ik heb het allemaal gezien jah. Maar een beetje pis op de vloer dweil je zo op, die tampons, daar moet je handschoenen voor halen want die dweil je niet je emmer in
Met die sliertjes en bonkjes?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die pak je toch met je tanden?
Ik heb in een tankstation gewerkt, daar maakten we de wc's schoon met een brandslang. En dat was met een redenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Mosterd en stroop op de WC-brillen, ik heb het allemaal gezien jah. Maar een beetje pis op de vloer dweil je zo op, die tampons, daar moet je handschoenen voor halen want die dweil je niet je emmer in
Irak?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het land dat niet genoemd mag worden.
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb in een tankstation gewerkt, daar maakten we de wc's schoon met een brandslang. En dat was met een reden![]()
Ik weet wat je bedoeld
En wat was er viezer? De mannen of vrouwen WC? Of was het uniseks?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb in een tankstation gewerkt, daar maakten we de wc's schoon met een brandslang. En dat was met een reden![]()
Ik weet wat je bedoeld
Ze deden niet voor elkaar onderquote:Op zondag 26 januari 2014 01:29 schreef Peter het volgende:
[..]
En wat was er viezer? De mannen of vrouwen WC? Of was het uniseks?
Heb je wel eens gezien hoe toiletten er vaak uit zien? Dan is het aanraken van die prullenbak waarschijnlijk een hals risico dat ze dus makkelijk kunnen mitigerenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:32 schreef Peter het volgende:
Wat bezielt een vrouw om een tampon niet in de prullenbak te gooien maar op de grond. Heeft één van jullie dat wel eens gedaan? Is dat een vorm van overheersing over de schoonmaker?
Ik voel zelf niet de behoefte om zulke dingen overal neer te gooien, maar goed, je hebt overal mensen voor schijnbaarquote:Op zondag 26 januari 2014 01:32 schreef Peter het volgende:
Wat bezielt een vrouw om een tampon niet in de prullenbak te gooien maar op de grond. Heeft één van jullie dat wel eens gedaan? Is dat een vorm van overheersing over de schoonmaker?
Kan ik wel begrijpen bij die mannenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze deden niet voor elkaar onderBij mannen poep overal
En bij de vrouwen vooral maandverband
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen bij die mannen
[ afbeelding ]
Nee, moet dinsdag op gesprek komen, toevallig ben ik dan ook nog jarig en een baan als cadeau teken ik gelijk voorquote:Op zondag 26 januari 2014 01:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je al reden om Guinness te tanken?
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen bij die mannen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, moet dinsdag op gesprek komen, toevallig ben ik dan ook nog jarig en een baan als cadeau teken ik gelijk voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |