Vrouwen onderling wel. een vrouwenWC is ook vaak het smerigste. En vrouwen praten graag veel. Dus moet je elke situatie met veel mensen bespreken, en dat zorgt weer voor drama. Te ingewikkeld voor de manquote:
Voetbalquote:Op zondag 26 januari 2014 01:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Leg jij mij nou uit wat het doel van voetbal is, wat schiet de wereld er mee op?
De man probeert met zijn lichaam en testosteron indruk te maken op vrouwtjes vanuit een oerinstinct terwijl dat evolutionair gezien al lang overbodig is. Gevolg is over het paart getilde kerels op het veld en bavianen op de tribunes.. Om maar eens een voorbeeld te noemen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En achterbaksIk heb liever dat iemand in mijn gezicht zegt wat 'ie van me vindt, dan roddelen en achter de rug om praat
De helft van z'n post zijn al verwijderdquote:Op zondag 26 januari 2014 01:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hey lul, je moet niet zo hard rellen, ik moet veel te veel terug lezen, wel goeie afleiding though
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hey lul, je moet niet zo hard rellen, ik moet veel te veel terug lezen, wel goeie afleiding though
quote:
Welk land bedoel je?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat in een bepaald communistisch land het nogal gevaarlijk is om een bonte konker te zijn. Maar ik ben bang dat deze post verwijderd gaat worden
Wat heeft een vrouwen wc met hypocriet te maken?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Vrouwen onderling wel. een vrouwenWC is ook vaak het smerigste. En vrouwen praten graag veel. Dus moet je elke situatie met veel mensen bespreken, en dat zorgt weer voor drama. Te ingewikkeld voor de man.
Weinig, maar dat kan ik nu eenmaal niet vaak genoeg zeggenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat heeft een vrouwen wc met hypocriet te maken?![]()
Maar voor de rest heb je wel gelijk hoor
Belgiëquote:Op zondag 26 januari 2014 01:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het land dat niet genoemd mag worden.
Wat heb je daar te zoeken dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Weinig, maar dat kan ik nu eenmaal niet vaak genoeg zeggen. Ik heb nog trauma's van de gebruikte tampons naast de wc
Jonge gast hier op het dorp die heel plotseling overleden is vandaag, sloeg in als een bom bij iedereen. Ik kende hem persoonlijk niet goed, maar hoop vrienden wel, toevallig zaten we vanavond met zijn allen bij mekaar, dus het ging bijna alleen maar daar over.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
De helft van z'n post zijn al verwijderd![]()
Gaat het niet goed?![]()
Wuh, kut manquote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jonge gast hier op het dorp die heel plotseling overleden is vandaag, sloeg in als een bom bij iedereen. Ik kende hem persoonlijk niet goed, maar hoop vrienden wel, toevallig zaten we vanavond met zijn allen bij mekaar, dus het ging bijna alleen maar daar over.
Mannen kunnen er ook wat van hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Weinig, maar dat kan ik nu eenmaal niet vaak genoeg zeggen. Ik heb nog trauma's van de gebruikte tampons naast de wc
Schoonmaken in een ver verleden.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat heb je daar te zoeken dan?
Oh getver, dat slaat idd altijd in als een bomquote:Op zondag 26 januari 2014 01:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jonge gast hier op het dorp die heel plotseling overleden is vandaag, sloeg in als een bom bij iedereen. Ik kende hem persoonlijk niet goed, maar hoop vrienden wel, toevallig zaten we vanavond met zijn allen bij mekaar, dus het ging bijna alleen maar daar over.
Mosterd en stroop op de WC-brillen, ik heb het allemaal gezien jah. Maar een beetje pis op de vloer dweil je zo op, die tampons, daar moet je handschoenen voor halen want die dweil je niet je emmer inquote:Op zondag 26 januari 2014 01:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mannen kunnen er ook wat van hoorEr zijn gewoon heel veel smerige mensen in de wereld
Vooral Noord-Koreanen, heb ik begrepenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mannen kunnen er ook wat van hoorEr zijn gewoon heel veel smerige mensen in de wereld
Die pak je toch met je tanden?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Mosterd en stroop op de WC-brillen, ik heb het allemaal gezien jah. Maar een beetje pis op de vloer dweil je zo op, die tampons, daar moet je handschoenen voor halen want die dweil je niet je emmer in
Met die sliertjes en bonkjes?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die pak je toch met je tanden?
Ik heb in een tankstation gewerkt, daar maakten we de wc's schoon met een brandslang. En dat was met een redenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Mosterd en stroop op de WC-brillen, ik heb het allemaal gezien jah. Maar een beetje pis op de vloer dweil je zo op, die tampons, daar moet je handschoenen voor halen want die dweil je niet je emmer in
Irak?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het land dat niet genoemd mag worden.
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb in een tankstation gewerkt, daar maakten we de wc's schoon met een brandslang. En dat was met een reden![]()
Ik weet wat je bedoeld
En wat was er viezer? De mannen of vrouwen WC? Of was het uniseks?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb in een tankstation gewerkt, daar maakten we de wc's schoon met een brandslang. En dat was met een reden![]()
Ik weet wat je bedoeld
Ze deden niet voor elkaar onderquote:Op zondag 26 januari 2014 01:29 schreef Peter het volgende:
[..]
En wat was er viezer? De mannen of vrouwen WC? Of was het uniseks?
Heb je wel eens gezien hoe toiletten er vaak uit zien? Dan is het aanraken van die prullenbak waarschijnlijk een hals risico dat ze dus makkelijk kunnen mitigerenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:32 schreef Peter het volgende:
Wat bezielt een vrouw om een tampon niet in de prullenbak te gooien maar op de grond. Heeft één van jullie dat wel eens gedaan? Is dat een vorm van overheersing over de schoonmaker?
Ik voel zelf niet de behoefte om zulke dingen overal neer te gooien, maar goed, je hebt overal mensen voor schijnbaarquote:Op zondag 26 januari 2014 01:32 schreef Peter het volgende:
Wat bezielt een vrouw om een tampon niet in de prullenbak te gooien maar op de grond. Heeft één van jullie dat wel eens gedaan? Is dat een vorm van overheersing over de schoonmaker?
Kan ik wel begrijpen bij die mannenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ze deden niet voor elkaar onderBij mannen poep overal
En bij de vrouwen vooral maandverband
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen bij die mannen
[ afbeelding ]
Nee, moet dinsdag op gesprek komen, toevallig ben ik dan ook nog jarig en een baan als cadeau teken ik gelijk voorquote:Op zondag 26 januari 2014 01:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je al reden om Guinness te tanken?
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen bij die mannen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2014 01:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, moet dinsdag op gesprek komen, toevallig ben ik dan ook nog jarig en een baan als cadeau teken ik gelijk voor
Daar hebben ze vaak van die zakjes voor damesverband voor.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe toiletten er vaak uit zien? Dan is het aanraken van die prullenbak waarschijnlijk een hals risico dat ze dus makkelijk kunnen mitigeren
Daarmee moet je die prullenbak open makenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaak van die zakjes voor damesverband voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |