quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snotvalling en ik kan hierdoor echt niet slapen
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:50 schreef sararaats het volgende:
en ik zal me gedragen
Volgens mij heb jij niks misdaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snotvalling en ik kan hierdoor echt niet slapen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Er mogen best foto's gepost worden maar dit soort foto's is net weer niet nodig lijkt me.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:45 schreef IrishBastard het volgende:
Mag ik geen foto's posten?
Dan maar de emoticon
Ik denk, zwaaien, want het topic is weer open, en een beest, want dat is Kim. Ik bedoel, als je je eigenste familie laat afschieten omdat ze tegen je zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Er mogen best foto's gepost worden maar dit soort foto's is net weer niet nodig lijkt me.
Doe toch niet zo kinderachtig johquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk, zwaaien, want het topic is weer open, en een beest, want dat is Kim. Ik bedoel, als je je eigenste familie laat afschieten omdat ze tegen je zijn
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:51 schreef Queller het volgende:
[..]
Doe toch niet zo kinderachtig joh
Als het topic hier net een paar dagen dicht is gegaan omdat er vergelijkingen gemaakt worden met Noord Korea en dergelijke dan is het natuurlijk niet erg handig om meteen als het topic weer open is daar weer mee verder te gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:51 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk, zwaaien, want het topic is weer open, en een beest, want dat is Kim. Ik bedoel, als je je eigenste familie laat afschieten omdat ze tegen je zijn
Was dát de reden?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het topic hier net een paar dagen dicht is gegaan omdat er vergelijkingen gemaakt worden met Noord Korea en dergelijke dan is het natuurlijk niet erg handig om meteen als het topic weer open is daar weer mee verder te gaan.
En het word er ook niet gezelliger op als dubbelzinnige posts en provocerende plaatjes gepost gaan worden.
Wel leuk dat je mee postquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef senesta het volgende:
Queller hoe is het met de katjes? Zijn de wondjes van Fritz al een beetje genezen?
En je denkt dat de situatie er wel gezelliger op wordt nadat jullie ons in een opmerkelijke positie hebben gedrukt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het topic hier net een paar dagen dicht is gegaan omdat er vergelijkingen gemaakt worden met Noord Korea en dergelijke dan is het natuurlijk niet erg handig om meteen als het topic weer open is daar weer mee verder te gaan.
En het word er ook niet gezelliger op als dubbelzinnige posts en provocerende plaatjes gepost gaan worden.
Joh, we kunnen gewoon niet begrijpend lezen. Leer dat nou eens, IB.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Was dát de reden?En ik maar denken dat het heel ergens anders om ging
Maar hé, volgens mij hoeven we het daar heul niet meer over te hebben
Zwaar recreatiefquote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Cool! Wij gaan morgenochtend weer
Hoe lang? Gewoon baantjes trekken of recreatief?
Ach, één baan is ook voldoende tochquote:Op zondag 26 januari 2014 00:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zwaar recreatiefWe waren er met de kleine, die kan nog geen baantjes trekken
We hebben ons in ieder geval vermaaktquote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, één baan is ook voldoende toch
Mijn moeder vermaakt soms klerenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
We hebben ons in ieder geval vermaakt
Nou! 1 en al gezelligheidquote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef IrishBastard het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel weer echt een feestje hè, dit nieuwe topic
Ik krijg vooral de klerequote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn moeder vermaakt soms kleren
Die kunnen de pestpokke krijgen danquote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
In Oost-Europa ook, meende ik. Er worden hier altijd van die zakken opgehaald
Da's niet logisch niequote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef Adnap het volgende:
verrek weer open, nou dan ga ik maar weer
voor mij wel, ben nu te bangquote:
Wat was er nou weer mis met mijn poes foto.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Er mogen best foto's gepost worden maar dit soort foto's is net weer niet nodig lijkt me.
Er wordt wel een beetje erg hard geëdit hier jaquote:
Fixedquote:Op zondag 26 januari 2014 00:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er wordt wel een beetje erg hard geëdit gedelete hier ja![]()
Die 'I'm so ronery' was oprecht niet bedoeld als Korea vergelijk
daarom dus dan kan ik beter gaan, stel je voor datquote:Op zondag 26 januari 2014 00:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er wordt wel een beetje erg hard geëdit hier ja![]()
Die 'I'm so ronery' was oprecht niet bedoeld als Korea vergelijk
Is het tweede deel van je zin nú al weggehaald?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Adnap het volgende:
[..]
daarom dus dan kan ik beter gaan, stel je voor dat
Ze zijn ws in grote getallen aanwezig heur!quote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is het tweede deel van je zin nú al weggehaald?
Notes kunnen ook lief bedoeld zijn he? Waarschijnlijk schrijven ze je allemaal dat je een lieve jongen bentquote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef IrishBastard het volgende:
Snapt íemand hier de redenatie achter notes eigenlijk?
Het zijn berichtjes die moderators je sturen op het moment dat ze je een pak voor je broek willen geven. Maar dan doen ze het op zo'n manier dat je ze niet kunt lezen, behalve als je geld betaalt. Maar ze willen míj iets duidelijk maken toch?
Waarom dan niet een medium kiezen dat gratis is
Op de achtergrondquote:Op zondag 26 januari 2014 00:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zijn ws in grote getallen aanwezig heur!
Daar verdienen ze toch geen flikker aan. Men gaat ervan uit dat je ze wilt zien (quote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom dan niet een medium kiezen dat gratis is
Ik denk dat ze mijn vaardigheid bewonderen voor het op de rand balanceren van discussie en zuigenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Notes kunnen ook lief bedoeld zijn he? Waarschijnlijk schrijven ze je allemaal dat je een lieve jongen bent
Alsof je erbij was, zeg maarquote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Qwea het volgende:
En je denkt dat de situatie er wel gezelliger op wordt nadat jullie ons in een opmerkelijke positie hebben gedrukt?
Ik denk idd dat zijn 2 nieuwe note's 1 en al liefde zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Notes kunnen ook lief bedoeld zijn he? Waarschijnlijk schrijven ze je allemaal dat je een lieve jongen bent
Ja want ze lurken meer dan ze postenquote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het topic heeft niet voor niets meer volgers dan actieve posters hè
Ik denk het ookquote:Op zondag 26 januari 2014 00:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mijn vaardigheid bewonderen voor het op de rand balanceren van discussie en zuigen
Ik snap dat wel, ik heb er lang over gedaan om zo ver te komen
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk idd dat zijn 2 nieuwe note's 1 en al liefde zijn
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mens, als mijn glas half leeg vol is denk ik aan het fust dat net aangeslagen is
Even serieus hè: hoe wil jij in vredesnaam zulke posts koppelen aan wat er vorige week gezegd is? Ik mag geen referenties maken aan een nieuwsitem dat twee weken terug hot was, waar het toevallig ook vorige week over ging?quote:
Vergeet niet mensen te negeren, anders weet je zeker dat je met je eigen vorm van humor zo een ban aan je reet hebt.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:30 schreef IrishBastard het volgende:
En omdat het er toch zo dik op ligt, zou ik die discussie hier, met alle gekheid op een stokje, ook best even aan willen gaan.
Dan is het hele gedoe over, iedereen even z'n plasje doen, kan iedereen weer met z'n eigen dingetje verder.
Senesta kan weer terug naar níet meelezen in dit topic, wij kunnen weer verder met onze SC en onze eigen vorm van humor.
Everybody heppie
Wùt. Zelfs dat belachelijke voorbeeld?quote:
Dit dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:32 schreef Adnap het volgende:
senesta, ik vraag me af wat ik/men/we nog wel kunnen zeggen, is alles nu gerelateerd aan woensdag ?
gezellige SC dan...![]()
wat wil je hier mee bereiken ??? Dat we mensen gaan negeren ?
(en als dit al niet gevraagd mag worden, nou dan breekt mij de klomp)
Lijkt me verstandig. Voor je het weet heb je een ban te pakken omdat je een lollige opmerking maakt naar iemand.quote:
Hoe laat draait die film?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Takaiki het volgende:
Goed hoor, morgen naar de film met Cat en nog wat sjoelgenoten
8:12 uur de trein
Zwarte Catquote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Takaiki het volgende:
Of moet dit soort spul in FB gevraagd worden ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 00:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dit dus.
Laat anders even weten hoe je er in staat. Ofzo. Begrip beide kanten op etc. etc.
Exact waarom ik die PM gestuurd heb, ik bedoel, iedereen weet wat het idee bij een SC is, iedereen weet dat overal wel eens iets fout gaat, maar de hoeveelheden strooizout die nu aangerukt worden om een paar slakken weg te krijgen
op DM PM krijg je in elk geval niet binnen 12 uur antwoord.....quote:Op zondag 26 januari 2014 00:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of moet dit soort spul in FB gevraagd worden ofzo
Op PM ook nietquote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Adnap het volgende:
[..]
op DM krijg je in elk geval niet binnen 12 uur antwoord.....
En een hoop andere FOK!kersquote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Takaiki het volgende:
Doe nou even niet alsof we dom zijn, die toespelingen zijn vrij helder hoor. En nee, ik hoef niet de hele avond bezig te zijn en ja al die steken en toespelingen ga ik inderdaad weg halen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Even serieus hè: hoe wil jij in vredesnaam zulke posts koppelen aan wat er vorige week gezegd is? Ik mag geen referenties maken aan een nieuwsitem dat twee weken terug hot was, waar het toevallig ook vorige week over ging?
En ja, natuurlijk was mijn wuivende handje een provocatie. Maar als je nu heel de avond bezig moet zijn met dit soort dingen edittenIk bedoel, wie moet er nou ophouden?
Zoietsquote:
Donker, andere mensen erbij en afleiding van de film. Die ongewenste hand mep je gewoon wegquote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Een bioscoopuitje is veiligNet zoals bij een eerste date.
En wat doen die toespelingen dan? Krenken ze je? Bedreigen ze je positie?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Doe nou even niet alsof we dom zijn, die toespelingen zijn vrij helder hoor. En nee, ik hoef niet de hele avond bezig te zijn en ja al die steken en toespelingen ga ik inderdaad weg halen.
Vooral als iedereen z'n bioscoopbroek aan doetquote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Een bioscoopuitje is veiligNet zoals bij een eerste date.
Dat klinkt spannendquote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoiets! Alleen weet niemand van elkaar wie er komt volgens mij!
Tenzij je met elkaar hebt afgesproken natuurlijk.
Ja, of je laat het toe en doet dan een oproepje na afloop op FOK! van wie die hand wasquote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef Adnap het volgende:
[..]
Donker, andere mensen erbij en afleiding van de film. Die ongewenste hand mep je gewoon weg
haha ja dat kan ookquote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, of je laat het toe en doet dat een oproepje na afloop op FOK! van wie die hand was.
Ligt aan het resultaat.
Ik ga niet hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend![]()
![]()
Wel leuk, have fun!
Overigens, wat denk je dat beter werkt, twee plaatjes, hooguit drie pagina's hier laten staan en dan een gewone SC hebben, of nu al weer twee pagina's doorgaande bagger hebben?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Doe nou even niet alsof we dom zijn, die toespelingen zijn vrij helder hoor. En nee, ik hoef niet de hele avond bezig te zijn en ja al die steken en toespelingen ga ik inderdaad weg halen.
Ohquote:Op zondag 26 januari 2014 00:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ga niet hoor! Is mij sowieso te ver weg (en te vroeg
).
Maar de andere dames: Have fun inderdaad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |