SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kijkt elke week dezelfde film?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:10 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Jij zet een film ook af als je op 2/3 zit?
Was een prima vrije trap.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat ie weer met zijn Ronaldofreekick.
Walgelijk.
Goeie vergelijking manquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kijkt elke week dezelfde film?
Iemand is mad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Walgelijk.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Walgelijk.
Haha.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn middelvinger is gebroken.
Oh, bal verkeerd gevangen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn middelvinger is gebroken.
quote:
Ach, Esteban staat op goal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op duikhoogte in de hoek van de keeper, dat kan Lucille Werner ook nog.
Verdomme he.quote:
Maakt normaal niks uit. Opvallend dat er nu niks gebeurt. Maar als ik nu zeg dat er gescoord gaat worden gebeurt dat wel. Dus PSV scoort straks.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft het ook effect als je voor het water of de frisdrank kiest? Dat dan PSV scoort bij water?
De tegenstander is net zo matig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:13 schreef Moody het volgende:
Dat gezeur op Ruiz. Ze vergeten voor het gemak dat er weer een matig team om 'm heen staat
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:13 schreef Moody het volgende:
Dat gezeur op Ruiz. Ze vergeten voor het gemak dat er weer een matig team om 'm heen staat
Ik zal jou eens Gonzalez noemen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom heet Ruiz eigenlijk weer Ruiz? Tijdens zijn Twente tijd wilde hij toch Gonzalez genoemd worden?
Je dacht; het is na 36 keer nog niet duidelijk, laat ik het nog eens posten?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
Er zingen nu drie man.
Jalalalala
Jalalalala
Ik ga pas door als ik de 40 heb bereikt. En daarna doe ik het misschien nog wel 5 keer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je dacht; het is na 36 keer nog niet duidelijk, laat ik het nog eens posten?
Mooi, dan stop je er nu zo'n 15 jaar meequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga pas door als ik de 40 heb bereikt.
Die huur is debiel. De meest debiele uit de historie van de eredivisie wellicht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]Als het van tevoren duidelijk was dat hij niks zou kunnen doen maakt dat de huur nog veel debieler.
Enorm matig René.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, dan stop je er nu zo'n 15 jaar mee
Haha.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Die huur is debiel. De meest debiele uit de historie van de eredivisie wellicht.
Ruiz kan alleen presteren in een team dat hem helpt. (Perez, Janssen, Tiote destijds). Die spelers lopen er niet bij PSV. Daarbij staat Ruiz veel te diep.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Die huur is debiel. De meest debiele uit de historie van de eredivisie wellicht.
Gelukkig is LitmanenAFCA hier nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Ruiz kan alleen presteren in een team dat hem helpt. (Perez, Janssen, Tiote destijds). Die spelers lopen er niet bij PSV. Daarbij staat Ruiz veel te diep.
Die sprint tegen Excelsiorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die heeft zijn mooie momenten gekend.
Die heet gewoon Philip hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:22 schreef Syntix het volgende:
Die mongool met dat brilletje die de jassen aangeeft aan de wisselspelers bij psv
wajong'erquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:22 schreef Syntix het volgende:
Die mongool met dat brilletje die de jassen aangeeft aan de wisselspelers bij psv
Alles.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Precies. Ruiz is geen topspeler, maar kan rederen in een goed team. Dat is 3 jaar geleden gebleken. Dit PSV is allesbehalve een team. Wat is vreemd aan mijn stelling
Waarom spelen die niet dan????????quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:24 schreef Syntix het volgende:
Hoe vinden we trouwens Bakkali, Jozefszoon en Narsingh spelen?
ow wacht
Die spelen helema...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:24 schreef Syntix het volgende:
Hoe vinden we trouwens Bakkali, Jozefszoon en Narsingh spelen?
ow wacht
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Depay is toch wel het grootste talent van PSV.
Geen probleem.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Typerend voor dit topic. Inhoudsloos. Dank.
Dan ga je wegquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Typerend voor dit topic. Inhoudsloos. Dank.
quote:
Hij moet naar de oogarts.quote:
Dit zou mathijssen zelfs nog gezien hebbenquote:
Nee. Was geen contact. Erg slecht uitgevoerde schwalbe.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wel contact. Dat zag je toch op de beelden man.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay is nog slechter dan Fischer.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat Depay zo de stap naar een grotere club kan maken volgens een bepaald persoon..
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Live Eredivisieverslagen #224 Depay kan er helemaal niets van
quote:
Je hebt het er maar weer druk mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een triest matennaaier gedrag van Depay.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Was geen contact. Erg slecht uitgevoerde schwalbe.
Zeker.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wel contact. Dat zag je toch op de beelden man.
Jij op jouw beurt weer druk met mijn posts, niet waar?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je hebt het er maar weer druk mee.
Mwha, kleine moeite.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij op jouw beurt weer druk met mijn posts, niet waar?
Kenner die Dick. 102 punten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:33 schreef davyleiden het volgende:
Dick: PSV wordt volgend jaar kampioen
okéquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer je er maar onderuit te lullen.
Maar je hebt wel iets met Depay he.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer je er maar onderuit te lullen.
"Het was van Champions League niveau"quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een zaaddodend niveau dit.. Echt echt om te huilen.. Maar ja Cocu zal na de wedstrijd vast zeggen dat PSV fantastisch speelde
Zou ook gewoon terecht zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef Caland het volgende:
Als Lewis daar was gaan liggen had hij een pingel gehad
PSVquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
AZ had wel een puntje verdiend, al zijn ze voorin wel heel erg matig.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een zaaddodend niveau dit.. Echt echt om te huilen.. Maar ja Cocu zal na de wedstrijd vast zeggen dat PSV fantastisch speelde
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frankie lacht alvast in zijn vuistje, er is geen andere club in Nederland die het niveau van Ajax benadert, positioneel en conditioneel...
Terwijl het niveau van Ajax op dit moment nou ook niet geweldig isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frankie lacht alvast in zijn vuistje, er is geen andere club in Nederland die het niveau van Ajax benadert, positioneel en conditioneel...
Zegt meer over de andere clubs dan over Ajax zelfquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:40 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Terwijl het niveau van Ajax op dit moment nou ook niet geweldig is
Duh.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een uitstraling! Echt een geboren leider die Stijn Schaarsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef Heeinz het volgende:
Ja ehh ik ehh ben ehh Stijntje Schaars ehh was een penalty ehh ja rode kaart ook ehh maar daar ga ik het niet over hebben ehhh oke toch wel ehh
Jelly Splash is het nu helemaalquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
2013 belde. Ze willen hun kansloze spelletje terug.
Ja dat heb ik wat maanden geleden eens gedaan, dat is het gewoon niet.quote:
Ajax is net zo slecht als de rest man. Alleen Vitesse laat fatsoenlijk voetbal zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is echt de slechtste troll ooit. Je doet niet eens moeite.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax is net zo slecht als de rest man. Alleen Vitesse laat fatsoenlijk voetbal zien.
Haha nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax is net zo slecht als de rest man.
Okeequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax is net zo slecht als de rest man. Alleen Vitesse laat fatsoenlijk voetbal zien.
Ajax de de enigste ploeg uit NL die nog enigszins serieus wordt genomen in Europa.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zullen de boeren uit Heerenveen zich vast thuisvoelen xD.
Twee risicowedstrijden om 12:30 en misschien hebben GAE & Groningen aangegeven graag om 14:30 thuis te willen spelen.quote:
Ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee risicowedstrijden om 12:30 en misschien hebben GAE & Groningen aangegeven graag om 14:30 thuis te willen spelen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Johannsson gast met die bril die de jassen aangeeft als er een speler gewisseld wordt bij psv, wat een mongool.
Mag je vinden, maar om het nou meer aandacht te geven dan je eigen club. Is eigenlijk ook triest.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
ik vind jullie met afstand de meeste trieste kutclub van de wereld.
Mooie microfoons, dat wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:07 schreef tompsv18 het volgende:
Leo Driessen en Marc van Hintum geven commentaar bij Vitesse - NEC
Pak je moment bij de volgende thuiswedstrijd, scheld Marco de huid vol vanaf de tribune. De ervaring leert dat je dan wel een youtube-hit kan worden.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef alors het volgende:
Ook nog Lulring gehaald, wat moeten ze nou met dat pisventje
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pak je moment bij de volgende thuiswedstrijd, scheld Marco de huid vol vanaf de tribune. De ervaring leert dat je dan wel een youtube-hit kan worden.
Het is een idioot, maar op zich een prima eredivisie voetballer.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef alors het volgende:
Ook nog Lulring gehaald, wat moeten ze nou met dat pisventje
Cambuur schijnt met die Ogbeche ofzo nu wel een goede spits in huis te hebben, ben ook wel benieuwdquote:
Geen idee wie het is, maar we zullen wel zienquote:Op zondag 26 januari 2014 12:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Cambuur schijnt met die Ogbeche ofzo nu wel een goede spits in huis te hebben, ben ook wel benieuwd
risicowedstrijden.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen wedstrijd om 16.30 dus?Waarom
Ajax - PSV was toch ook om 16:30quote:
Is dat een risicowedstrijd dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax - PSV was toch ook om 16:30
Blijkbaar niet.quote:
Ik wil wel een stream met nl commentaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi Engels commenaar hier. Vast beter dan een Oldenburger of whatever
Nein mann.. #teamleodriessenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil wel een stream met nl commentaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |