SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kijkt elke week dezelfde film?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:10 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Jij zet een film ook af als je op 2/3 zit?
Was een prima vrije trap.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat ie weer met zijn Ronaldofreekick.
Walgelijk.
Goeie vergelijking manquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kijkt elke week dezelfde film?
Iemand is mad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Walgelijk.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Walgelijk.
Haha.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn middelvinger is gebroken.
Oh, bal verkeerd gevangen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn middelvinger is gebroken.
quote:
Ach, Esteban staat op goal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op duikhoogte in de hoek van de keeper, dat kan Lucille Werner ook nog.
Verdomme he.quote:
Maakt normaal niks uit. Opvallend dat er nu niks gebeurt. Maar als ik nu zeg dat er gescoord gaat worden gebeurt dat wel. Dus PSV scoort straks.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft het ook effect als je voor het water of de frisdrank kiest? Dat dan PSV scoort bij water?
De tegenstander is net zo matig.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:13 schreef Moody het volgende:
Dat gezeur op Ruiz. Ze vergeten voor het gemak dat er weer een matig team om 'm heen staat
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:13 schreef Moody het volgende:
Dat gezeur op Ruiz. Ze vergeten voor het gemak dat er weer een matig team om 'm heen staat
Ik zal jou eens Gonzalez noemen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom heet Ruiz eigenlijk weer Ruiz? Tijdens zijn Twente tijd wilde hij toch Gonzalez genoemd worden?
Je dacht; het is na 36 keer nog niet duidelijk, laat ik het nog eens posten?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:16 schreef Caland het volgende:
Er zingen nu drie man.
Jalalalala
Jalalalala
Ik ga pas door als ik de 40 heb bereikt. En daarna doe ik het misschien nog wel 5 keer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je dacht; het is na 36 keer nog niet duidelijk, laat ik het nog eens posten?
Mooi, dan stop je er nu zo'n 15 jaar meequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:18 schreef Caland het volgende:
Ik ga pas door als ik de 40 heb bereikt.
Die huur is debiel. De meest debiele uit de historie van de eredivisie wellicht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]Als het van tevoren duidelijk was dat hij niks zou kunnen doen maakt dat de huur nog veel debieler.
Enorm matig René.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi, dan stop je er nu zo'n 15 jaar mee
Haha.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Die huur is debiel. De meest debiele uit de historie van de eredivisie wellicht.
Ruiz kan alleen presteren in een team dat hem helpt. (Perez, Janssen, Tiote destijds). Die spelers lopen er niet bij PSV. Daarbij staat Ruiz veel te diep.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Die huur is debiel. De meest debiele uit de historie van de eredivisie wellicht.
Gelukkig is LitmanenAFCA hier nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Ruiz kan alleen presteren in een team dat hem helpt. (Perez, Janssen, Tiote destijds). Die spelers lopen er niet bij PSV. Daarbij staat Ruiz veel te diep.
Die sprint tegen Excelsiorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die heeft zijn mooie momenten gekend.
Die heet gewoon Philip hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:22 schreef Syntix het volgende:
Die mongool met dat brilletje die de jassen aangeeft aan de wisselspelers bij psv
wajong'erquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:22 schreef Syntix het volgende:
Die mongool met dat brilletje die de jassen aangeeft aan de wisselspelers bij psv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |