En als meer mensen hebben haalt ie in z'n eentje dus zo een prima lopend forum onderuit.quote:Op maandag 10 april 2017 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik merk dat ik steeds minder begin te posten hier, omdat ik geen zin heb in een reactie van eerdergenoemde. Want hij/zij/het reageert OVERAL op, en verdraait het naar aandacht vragerij of een verkapt Roemenië adoratie topic.
Iedereen verdient wat mij betreft een tweede kans, maar een 74ste kans gaat me wat te ver. Hij/zij/het gaat zich niet aanpassen.
Serieus? Wauw.quote:Op maandag 10 april 2017 21:46 schreef Greys het volgende:
Oh en nee. Negeren is geen optie meer als diegene je steeds dm't en weken lang obsessief bijna ál je posts quote. Ook als je aardig probeert te blijven. Alles geprobeerd.
Dat was het. Succes.
Zelf niet meegemaakt (gelukkig), maar dat is behoorlijk vervelend. Hij is volgens mij idolaat van je / heeft een oogje op je maarja...wie nietquote:Op maandag 10 april 2017 21:46 schreef Greys het volgende:
Oh en nee. Negeren is geen optie meer als diegene je steeds dm't en weken lang obsessief bijna ál je posts quote. Ook als je aardig probeert te blijven. Alles geprobeerd.
Dat was het. Succes.
Hij dm't ook meerdere anderen van hier. Heeft niks met mij te maken. Puur met een ziekelijke hang naar aandacht. Wat hij vandaag ook toegaf zelf in een van de topics, dat hij altijd de aandacht opzoekt. Maar dat hoeven we niet te blíjven tolereren na al die tijd lijkt me? Op het andere forum werden ze er ook gek van.quote:Op maandag 10 april 2017 22:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Zelf niet meegemaakt (gelukkig), maar dat is behoorlijk vervelend. Hij is volgens mij idolaat van je / heeft een oogje op je maarja...wie niet
Dat had weken geleden al gemogen.quote:Op maandag 10 april 2017 23:07 schreef grazz het volgende:
Ik denk wel dat als een Mod een waarschuwing zou geven, hij er anders mee om zou gaan, althans dat mag ik toch echt hopen voor'm.
alsjeblieft Greys ik wil een betere FOKer worden, ik heb gewoon wat hulp van jou nodigquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:00 schreef Greys het volgende:
Ditzelfde verhaal is nu ook al voor de tigste keer van diegene. Met z'n "beetje hulp nodig" gepiep. We helpen diegene al weken zo niet maanden. Cee heeft uitgebreide posts met tips gegeven, ik ook, anderen ook. Na weet ik veel hoeveel energie erin steken en elke keer hetzelfde zieke riedeltje. ELK topic wordt verziekt. Elk topic gaat om diegene. Genoeg geweest. En anders ga ik zelf, dan ga ik wel op Facebook leuteren over ESF, hier erger ik me al veel te lang kapot elke dag, met zo veel anderen. Een ander forum is er niet voor niks ook al klaar mee. En elke keer weer zielig piepen om hulp en aandacht.
En dat 'ik was gewoon iets te enthousiast' is ook een leugen, want het is gewoon ziekelijk gedrag en mensen aanvallen op hun smaak is geen enthousiasme en steeds ongewenst dm-en gaat op stalken lijken.
Vorige jaren werd ESF vertieft enkel tijdens de live uitzendingen, nu kennelijk al weken van te voren.
Of het nou een kloon is van Mani of WhiteBeard of gewoon een labiele idioot, kappen met die idioterie. Galbakkerij. Ik word niet snel boos en heb ellenlang geduld en begrip maar klaar nu Benny. Doe iets.
Bovenstaande zeg je zo vaak dat de geloofwaardigheid van deze woorden aardig heeft ingeboet. En je ziet zelf hoeveel mensen er hun buik vol van hebben inmiddels. Kom op man.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
kunnen we weer gewoon normaal doen tegen elkaar
weet ik, maar ik heb er nu echt spijt vanquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Bovenstaande zeg je zo vaak dat de geloofwaardigheid van deze woorden aardig heeft ingeboet. En je ziet zelf hoeveel mensen er hun buik vol van hebben inmiddels. Kom op man.
Een betere wereld begint toch echt bij jezelf.
ik wil ook best wel normaal doenquote:
ik wou eerst nog heus normaal gaan doen tegen jou, maar ik ga wel van dit ESF af tenminste hier, er zijn nog andere plekken waar ik nog interesse hebquote:Op dinsdag 11 april 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
Hier, ban me maar voor het openbaren van dm's. Interesseert me niks meer. Ook na mijn twee keer mededelen dat ik niet wil dm'en heeft Dexter hierna gewoon weer gedmd over 'kleine Nicky' en het wordt nu echt nasty. Maar ik blijf niet screenshotten. Het zal wel een inteeltclubje kloons zijn. Ik kijk verder niet meer in dm.
Kennelijk is uit ESF niet genoeg voor ze en moet ik van FOK af. Bij dezen. Stik er maar in met je zootje. Het gaat hier nergens meer over en de debielen kunnen het gewoon tergend lang verzieken voor degenen die hier al jaren normaal posten. Wees er trots op.
[ afbeelding ]
Geen enkel signaal of bewijs dat je hier ook echt mee bezig was. Je hebt het slecht zo'n 10.000 keer gezegd, daarnaast veranderde er niks. Je geloofwaardigheid is daarmee compleet verdampt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 16:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik wou eerst nog heus normaal gaan doen tegen jou, maar ik ga wel van dit ESF af tenminste hier, er zijn nog andere plekken waar ik nog interesse heb
ik heb echt helemaal niks tegen jou hoor Greys
+1quote:Op maandag 10 april 2017 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik merk dat ik steeds minder begin te posten hier, omdat ik geen zin heb in een reactie van eerdergenoemde. Want hij/zij/het reageert OVERAL op, en verdraait het naar aandacht vragerij of een verkapt Roemenië adoratie topic.
ik weet het, ik heb het voor mezelf verpest nuquote:Op dinsdag 11 april 2017 16:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Geen enkel signaal of bewijs dat je hier ook echt mee bezig was. Je hebt het slecht zo'n 10.000 keer gezegd, daarnaast veranderde er niks. Je geloofwaardigheid is daarmee compleet verdampt.
Als je niet in staat bent tot productieve zelfreflectie, hoe wil je dan in godsnaam gaan functioneren op een forum?
Laatste reactie van mijn kant. Het is fijn voor je dat je op een ander forum vrienden hebt, maar dat biedt geen enkele garantie voor hier. Het gaat om hoe het gedrag dat je hier vertoont en om hoe dat bij anderen valt. En dat is bijzonder slecht.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik weet het, ik heb het voor mezelf verpest nu
op een ander forum zoals TiBB, engels forum heb ik 180 vrienden, en daar kan ik gewoon lekker veel chatten, ik kwam op FOK omdat ik ook met mede-Hollanders wil kunnen chatten
ik zocht idd een beetje veel aandacht, maar ik wil gewoon dat jullie allemaal lekker gaan genieten van het songfestival en ik zal het in ieder geval vanaf proberen, ik kan helaas niks beloven, maar ik kan iedere tip of advies goed gebruiken
mijn oprechte excuses nu voor alle onrust die ik heb veroorzaakt hier (niet dat jullie me gaan geloven ook dankzij mijzelf)
nee, dat wil ik niet, ik weet dat ik een aandachtzoeker ben, dat had ik misschien eerder moeten zeggen, het is nogal een slechte gewoonte van mijquote:Op dinsdag 11 april 2017 17:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als het na honderd keer niet lukt dan leg je nu je stokje neer je en ga je naar de plek waar je 180 vrienden hebt.
Je kunt zoveel willen, kom nou.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik wil gewoon opnieuw kunnen beginnen hier, ipv nu al die haat over me heen te krijgen
, oh ja jullie hebben wel advies gegeven, dat ik me normaal moest gedragenquote:Op dinsdag 11 april 2017 17:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laatste reactie van mijn kant. Het is fijn voor je dat je op een ander forum vrienden hebt, maar dat biedt geen enkele garantie voor hier. Het gaat om hoe het gedrag dat je hier vertoont en om hoe dat bij anderen valt. En dat is bijzonder slecht.
Een beetje veel aandacht is een understatement, je hebt praktisch elk topic gekaapt zodat het over jou en je mening ging. Dat je wil dat we allemaal genieten van het ESC is mooi, maar wat je daarna zegt is wat mij betreft ongelofelijk oneerbiedig naar iedereen die je hier advies heeft gegeven. Je gaat vanaf nu proberen er wat aan te doen? Vanaf NU pas? Niet alleen laat dit zien dat je werkelijk waar niks doet met gegeven adviezen, maar ook dat je geen ene moer geeft om anderen hun beleving op dit forum. Ongelofelijk. En dan ook nog zeggen dat je elke tip en advies kan gebruiken. We kunnen er een boek van schrijven, zoveel advies is er al gegeven. Ook nu weer totaal geen respect voor je medeFOK-er.
Je excuses komen niet meer aan, en al heel lang niet meer. Je zegt dat je dit voor jezelf verpest hebt, en dat klopt. Je hoeft er niet vanuit te gaan dat dit nog goed komt, want iedereen is er klaar mee.
ik heb ook niks meer te willen hier, hoe kan ik hier minder gehaat worden alsjeblieftquote:Op dinsdag 11 april 2017 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt zoveel willen, kom nou.
Je roept nu al niks te kunnen beloven. Dus neem een break en ga elders wat doen.
Door uit te loggenquote:Op dinsdag 11 april 2017 17:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik heb ook niks meer te willen hier, hoe kan ik hier minder gehaat worden alsjeblieft
Door een break te nemen. Punt.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik heb ook niks meer te willen hier, hoe kan ik hier minder gehaat worden alsjeblieft
Momo, nee alsjeblieft ik vind jou kei leuk hier, ik heb altijd respect voor jou gehad hoorquote:
Je gaat gewoon door.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Momo, nee alsjeblieft ik vind jou kei leuk hier, ik heb altijd respect voor jou gehad hoor
Dit gaat niet over respect, je doet dit zelf. Je blijft maar doorgaan overal te spammen dat je gaat veranderen Hou eens op daarmee maar doe het werkelijk, vanaf nu gewoon niet meer reageren hierop, ik zou als ik jou was gewoon een break nemen van fok voor een week ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Momo, nee alsjeblieft ik vind jou kei leuk hier, ik heb altijd respect voor jou gehad hoor
mijn dm'en naar jou waren ook alleen maar uit vriendelijkheid hoor, ik wil gewoon graag kunnen chattenquote:
goed ik neem wel een break van songfestivaltopic voor 1 week, maar ik ga nog wel met Dexter chatten hier, die waardeert mijn gevoel voor humor tenminstequote:Op dinsdag 11 april 2017 17:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dit gaat niet over respect, je doet dit zelf. Je blijft maar doorgaan overal te spammen dat je gaat veranderen Hou eens op daarmee maar doe het werkelijk, vanaf nu gewoon niet meer reageren hierop, ik zou als ik jou was gewoon een break nemen van fok voor een week ofzo.
Ik zou er een jaar van maken.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
goed ik neem wel een break van songfestivaltopic voor 1 week, maar ik ga nog wel met Dexter chatten hier, die waardeert mijn gevoel voor humor tenminste
Ah Greys, zou zo jammer zijn als je hier niet meer post! Na dit alles lijkt mij een ban niet zo heel moeilijk. Snap ook niet dat dit niet gebeurt. Maar laat je niet wegjagen!quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:34 schreef Greys het volgende:
Deze zelfde ziekelijke belofte doet diegene al weken. Elke dag.
Zorg dat het me met rust laat en niet meer tegen me praat en 'me nodig heeft'. Het is ziek en eng.
Ik ben er weg van.
Roep me maar weer als het over is.
Gefeliciteerd, wie je ook bent. Je hebt gewonnen. Met je creepy gestoorde stalk. Tevens gefeliciteerd met het verzieken van het tweede forum na het ESCforum elders als Nickynogwat.
Dit mede met dank aan de oplettende en behulpzame moderatie hier. Echt. Wtf. Er zijn hier zó weinig topics in ESF, en als je er daarvan maar slechts ééntje een beetje mee had gelezen en/of gepost de laatste weken was je er volledig van op de hoogte geweest.
Bye.
Ok, ga maar lekker met jezelf chatten man.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
goed ik neem wel een break van songfestivaltopic voor 1 week, maar ik ga nog wel met Dexter chatten hier, die waardeert mijn gevoel voor humor tenminste
Gewoon je bek houden op Fok. Start lekker een forum voor jezelf. Kun je ook niet andermans liefhebberij verzieken. Achterlijke gladiool.quote:Op dinsdag 11 april 2017 17:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
mijn dm'en naar jou waren ook alleen maar uit vriendelijkheid hoor, ik wil gewoon graag kunnen chatten
eerst zeggen jullie dat ik minder serieus moet doen, dat doe ik, ga ik meer dingen voor de lol posten, dan zeggen jullie nu dat ik teveel post, sorry hoor maar wat moet ik doen van jullie om gewoon normaal over te komen
nee, ik ben geen trol, er werd tegen mij gezegd dat ik minder serieus moest doen hier, dus ik ging meer dingen posten voor de lol, dus ik heb wel sommige adviezen opgevolgd hoorquote:Op dinsdag 11 april 2017 18:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ok, ga maar lekker met jezelf chatten man.
Ik weet het nu bijna zeker je bent niet gewoon een aparte gast, je bent gewoon een trol. Van wie is deze trol?
Tja, dit is gewoon niet zo handig om te doen. Ook al is het vervelend, DM's openbaren is natuurlijk tegen de policy.quote:Op dinsdag 11 april 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
Hier, ban me maar voor het openbaren van dm's. Interesseert me niks meer. Ook na mijn twee keer mededelen dat ik niet wil dm'en heeft Dexter hierna gewoon weer gedmd over 'kleine Nicky' en het wordt nu echt nasty. Maar ik blijf niet screenshotten. Het zal wel een inteeltclubje kloons zijn. Ik kijk verder niet meer in dm.
Kennelijk is uit ESF niet genoeg voor ze en moet ik van FOK af omdat ik anders last van de dm's blijf hebben. Bij dezen. Stik er maar in met je zootje. Het gaat hier nergens meer over en de debielen kunnen het gewoon tergend lang verzieken voor degenen die hier al jaren normaal posten. Wees er trots op.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |