En als meer mensen hebben haalt ie in z'n eentje dus zo een prima lopend forum onderuit.quote:Op maandag 10 april 2017 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
Ik merk dat ik steeds minder begin te posten hier, omdat ik geen zin heb in een reactie van eerdergenoemde. Want hij/zij/het reageert OVERAL op, en verdraait het naar aandacht vragerij of een verkapt Roemenië adoratie topic.
Iedereen verdient wat mij betreft een tweede kans, maar een 74ste kans gaat me wat te ver. Hij/zij/het gaat zich niet aanpassen.
Serieus? Wauw.quote:Op maandag 10 april 2017 21:46 schreef Greys het volgende:
Oh en nee. Negeren is geen optie meer als diegene je steeds dm't en weken lang obsessief bijna ál je posts quote. Ook als je aardig probeert te blijven. Alles geprobeerd.
Dat was het. Succes.
Zelf niet meegemaakt (gelukkig), maar dat is behoorlijk vervelend. Hij is volgens mij idolaat van je / heeft een oogje op je maarja...wie nietquote:Op maandag 10 april 2017 21:46 schreef Greys het volgende:
Oh en nee. Negeren is geen optie meer als diegene je steeds dm't en weken lang obsessief bijna ál je posts quote. Ook als je aardig probeert te blijven. Alles geprobeerd.
Dat was het. Succes.
Hij dm't ook meerdere anderen van hier. Heeft niks met mij te maken. Puur met een ziekelijke hang naar aandacht. Wat hij vandaag ook toegaf zelf in een van de topics, dat hij altijd de aandacht opzoekt. Maar dat hoeven we niet te blíjven tolereren na al die tijd lijkt me? Op het andere forum werden ze er ook gek van.quote:Op maandag 10 april 2017 22:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Zelf niet meegemaakt (gelukkig), maar dat is behoorlijk vervelend. Hij is volgens mij idolaat van je / heeft een oogje op je maarja...wie niet
Dat had weken geleden al gemogen.quote:Op maandag 10 april 2017 23:07 schreef grazz het volgende:
Ik denk wel dat als een Mod een waarschuwing zou geven, hij er anders mee om zou gaan, althans dat mag ik toch echt hopen voor'm.
alsjeblieft Greys ik wil een betere FOKer worden, ik heb gewoon wat hulp van jou nodigquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:00 schreef Greys het volgende:
Ditzelfde verhaal is nu ook al voor de tigste keer van diegene. Met z'n "beetje hulp nodig" gepiep. We helpen diegene al weken zo niet maanden. Cee heeft uitgebreide posts met tips gegeven, ik ook, anderen ook. Na weet ik veel hoeveel energie erin steken en elke keer hetzelfde zieke riedeltje. ELK topic wordt verziekt. Elk topic gaat om diegene. Genoeg geweest. En anders ga ik zelf, dan ga ik wel op Facebook leuteren over ESF, hier erger ik me al veel te lang kapot elke dag, met zo veel anderen. Een ander forum is er niet voor niks ook al klaar mee. En elke keer weer zielig piepen om hulp en aandacht.
En dat 'ik was gewoon iets te enthousiast' is ook een leugen, want het is gewoon ziekelijk gedrag en mensen aanvallen op hun smaak is geen enthousiasme en steeds ongewenst dm-en gaat op stalken lijken.
Vorige jaren werd ESF vertieft enkel tijdens de live uitzendingen, nu kennelijk al weken van te voren.
Of het nou een kloon is van Mani of WhiteBeard of gewoon een labiele idioot, kappen met die idioterie. Galbakkerij. Ik word niet snel boos en heb ellenlang geduld en begrip maar klaar nu Benny. Doe iets.
Bovenstaande zeg je zo vaak dat de geloofwaardigheid van deze woorden aardig heeft ingeboet. En je ziet zelf hoeveel mensen er hun buik vol van hebben inmiddels. Kom op man.quote:Op dinsdag 11 april 2017 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
kunnen we weer gewoon normaal doen tegen elkaar
weet ik, maar ik heb er nu echt spijt vanquote:Op dinsdag 11 april 2017 10:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Bovenstaande zeg je zo vaak dat de geloofwaardigheid van deze woorden aardig heeft ingeboet. En je ziet zelf hoeveel mensen er hun buik vol van hebben inmiddels. Kom op man.
Een betere wereld begint toch echt bij jezelf.
ik wil ook best wel normaal doenquote:
ik wou eerst nog heus normaal gaan doen tegen jou, maar ik ga wel van dit ESF af tenminste hier, er zijn nog andere plekken waar ik nog interesse hebquote:Op dinsdag 11 april 2017 15:58 schreef Greys het volgende:
Hier, ban me maar voor het openbaren van dm's. Interesseert me niks meer. Ook na mijn twee keer mededelen dat ik niet wil dm'en heeft Dexter hierna gewoon weer gedmd over 'kleine Nicky' en het wordt nu echt nasty. Maar ik blijf niet screenshotten. Het zal wel een inteeltclubje kloons zijn. Ik kijk verder niet meer in dm.
Kennelijk is uit ESF niet genoeg voor ze en moet ik van FOK af. Bij dezen. Stik er maar in met je zootje. Het gaat hier nergens meer over en de debielen kunnen het gewoon tergend lang verzieken voor degenen die hier al jaren normaal posten. Wees er trots op.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |