Als slaapmutsje zo ongeveer.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:56 schreef zomertje het volgende:
[..]
Dat slaapmutsje snap ik, maar wanneer drink je dan de rest van die flessen leeg?
Dat kan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of jij staart hen aan waardoor ze denken *wat is er* of ze vind je leuk en dat ze daarom omdraaide
Of je leek op een bekende, of ze keek naar iets achter je...
De mogelijkheden zijn eindeloos
Iedereen hier heeft wel wat. De ene heeft asperger (ik tevens ook), de andere borderline enz enz. Doet er niet zo toe ook, we zitten hier allemaal in hetzelfde schuitjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:42 schreef Raggingbull het volgende:
Tevens misschien handig om te vertelle dat ik ben gediagnostiseerd met Syndroom van Asperger en ODD
Ja maar is misschien handig om te weten met het geven van bepaalde adviezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft wel wat. De ene heeft asperger (ik tevens ook), de andere borderline enz enz. Doet er niet zo toe ook, we zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje
Mijn ervaring is dat er grofweg 2 soorten mensen zijn op fok:quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:44 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja maar is misschien handig om te weten met het geven van bepaalde adviezen.
Ja weet ik maar aangezien het daar weinig zin heeft om depressief te gaan zitten zijn. Ben ik hierheen gekomen. Verhaal kwijt kunnen op een anonieme manier. Vergemakkelijkt een boel dingen. Tevens zie ik iemand zijn gezicht niet wat het nog makkelijker maakt. En als ik hier teveel commentaar krijg kan ik mezelf gewoon verwijderen. In real life is dat een stuk moeilijker.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat er grofweg 2 soorten mensen zijn op fok:
1) Die die misbruik gaan maken van jouw diagnose (dooddoeners "want je bent autistisch")
2) Die die het waarlijk niet zoveel uitmaakt of gewoonweg niks kan schelen
Btw, voor autisme is ook al een apart topic waar ik ook af en toe nog meepost
Zelf ga ik liever de confrontatie aan (tot groot ergernis van velenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:48 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja weet ik maar aangezien het daar weinig zin heeft om depressief te gaan zitten zijn. Ben ik hierheen gekomen. Verhaal kwijt kunnen op een anonieme manier. Vergemakkelijkt een boel dingen. Tevens zie ik iemand zijn gezicht niet wat het nog makkelijker maakt. En als ik hier teveel commentaar krijg kan ik mezelf gewoon verwijderen. In real life is dat een stuk moeilijker.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf ga ik liever de confrontatie aan (tot groot ergernis van velen)
Mwa licht er aan als het afzeikende commentaar is ben ik gewoon heel snel weg. Kan dat momenteel toch nie handelen. Opbouwend commentaar is natuurlijk altijd welkom aangezien je daar nog wat aan hebt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik teveel commentaar krijg, dan ga ik de confrontatie aan
Kan ik me voorstellen, als ik vroeger afgezeken werd, dan voelde ik me vrij shittig, maar ik heb de laatste jaren een steeds dikkere huis daartegen gekregen, bovenop het fijt dat ik steeds beter in mn vel ben gaan zitten.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Mwa licht er aan als het afzeikende commentaar is ben ik gewoon heel snel weg. Kan dat momenteel toch nie handelen. Opbouwend commentaar is natuurlijk altijd welkom aangezien je daar nog wat aan hebt.
Ik weet zeker dat dat een doorslaggevende rol daarin gespeeld heeftquote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Mistico het volgende:
Hebben jullie het gevoel dat jullie door de behandeling en eventuele medicatie gelukkiger zijn geworden?
Beetje.. ligt er aan in welk opzicht je het bij mij bekijkt. Als ik het heb over de medicatie ja want ik kan me agressie veel beter onder controle houden. Waardoor veel situatie door mij persoonlijk verstandiger kunnen worden opgelost. Waardoor dat wel een beter gevoel geeft.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Mistico het volgende:
Hebben jullie het gevoel dat jullie door de behandeling en eventuele medicatie gelukkiger zijn geworden?
Nee, dat kwam meer vanuit mezelf. Behandeling is ondersteunend maar uiteindelijk ben jij degene die er wat van moet maken.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Mistico het volgende:
Hier zit zeker wat in. Wat ik heb gemerkt is dat de GGZ wereld een "hit & mis" affaire is, uiteindelijk is het het beste als je op z'n minst zelf de regie in handen houdtquote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee, dat kwam meer vanuit mezelf. Behandeling is ondersteunend maar uiteindelijk ben jij degene die er wat van moet maken.
M'n hele leven ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef rolklem het volgende:
Heeft er iemand anders langere tijd (half jaar of langer) heel erg last gehad van een totaal discipline en concentratiegebrek?
al m'n hele levenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef rolklem het volgende:
Heeft er iemand anders langere tijd (half jaar of langer) heel erg last gehad van een totaal discipline en concentratiegebrek?
Vertel.. Je bent echt niet de enige..quote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef Miniem het volgende:
Ik weet niet wat ik nu moet doen, ik ben zo verdrietig van binnen en voel me zo enorm klote.
Hoe komt dat? Is er iets gebeurd?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef Miniem het volgende:
Ik weet niet wat ik nu moet doen, ik ben zo verdrietig van binnen en voel me zo enorm klote.
Afleiding zoeken?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef Miniem het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |