Mij maakt het niet zoveel uit of het met 1 iemand is of met 10 (zolang het maar niet meer wordt want dan is zeg maar de intimiteit een beetje wegquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:00 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Een meet met meerdere personen is volgens mij wel laagdrempeliger aangezien de aandacht dan verdeeld wordt over meerdere personen. Tenminste, dat is waarom ik denk dat een grote meet de voorkeur heeft voor velen.
Harde zakenman, he?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Je pikt het te negatief op, was niet als kritiek oid bedoeld. Ik schrik van je reactie...
Wat ben jij allemaal van plan dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit of het met 1 iemand is of met 10 (zolang het maar niet meer wordt want dan is zeg maar de intimiteit een beetje weg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
Ik kan wel tegen een grapje hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:01 schreef kvd het volgende:
[..]
neeeeee....blijf....tenzij je wonderbaarlijk bent genezen natuurlijk. Maar dan moet je weer blijven om ons te vertellen hoe het allemaal anders moet en kan....
[..]
Ik moest ook even nadenken hoor...
[..]
daar was ik ook van uitgegaan...en anders....sorry Mistico
Een orgie uiteraard. Wij zijn allemaal zo kwetsbaar dus dan lukt dat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal van plan dan?
gangbang.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal van plan dan?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:04 schreef kuolema het volgende:
[..]
Een orgie uiteraard. Wij zijn allemaal zo kwetsbaar dus dan lukt dat.
quote:
Al naar de huisarts geweest?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:03 schreef Raggingbull het volgende:
Zo mijn eindeloze verhaal heeft eindelijk een einde gekregen zal hem trouwens wel eventjes in een spoiler zetten.
OPS heb ik ook... maar waar GAS voor staat weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb ook OPS!
Ow wacht dat is niet iets om blij over te zijn...
Zit voor de 3e keer in een psychologisch traject. De drank vloeit steeds harder en met mij gaat het iedere keer slechter. Omdat het een jaar goed gaat en ik weer terug val waardoor het ook weer aanvoelt als falen en het allemaal weer overnieuw begint maar ik weer een stukje dieper zit dan voor dat jaar.quote:
Tsss... saaierd.quote:
Gegeneraliseerde angststoornis. Of scheten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:08 schreef zomertje het volgende:
[..]
OPS heb ik ook... maar waar GAS voor staat weet ik niet.
Eerst weten met wie ik te maken heb, he.. subtiele hint..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:10 schreef kuolema het volgende:
[..]
Tsss... saaierd.
[..]
Gegeneraliseerde angststoornis. Of scheten.
Is OPS Organisch psychosyndroom?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:08 schreef zomertje het volgende:
[..]
OPS heb ik ook... maar waar GAS voor staat weet ik niet.
Dat eerste ja. Dat tweede overigens ook maar dat ligt aan PDS.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:10 schreef kuolema het volgende:
[..]
[..]
Gegeneraliseerde angststoornis. Of scheten.
Ongegeneerd Paranormaalgedoe Syndroom.quote:
Ze worden vaak tegelijkertijd gediagnosticeerd zelfs!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:14 schreef Elvi het volgende:
Ik zat te bedenken he... ik heb trekken van ontwijkende stoornis maar ook van afhankelijke stoornis... Is dat niet wat tegenstrijdig?
Nee, dat is niet tegenstrijdig. Je bent dan zo onzeker dat je juist anderen continu om bevestiging wil vragen en nodig hebt voor beslissingen. (afhankelijke trekken)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:14 schreef Elvi het volgende:
Ik zat te bedenken he... ik heb trekken van ontwijkende stoornis maar ook van afhankelijke stoornis... Is dat niet wat tegenstrijdig?
Hmm. Ik voldoe aan alle kenmerken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis
Stop eerst maar eens met het drinken. Vraag desnoods om hulp, bij bijvoorbeeld de instantie waar je loopt. Belangrijker dan het vallen is het opnieuw opstaan; elk wezen leert zo lopen. De zonnige zijde van het diepste punt, is dat er alleen maar omhoog overblijft.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:10 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Zit voor de 3e keer in een psychologisch traject. De drank vloeit steeds harder en met mij gaat het iedere keer slechter. Omdat het een jaar goed gaat en ik weer terug val waardoor het ook weer aanvoelt als falen en het allemaal weer overnieuw begint maar ik weer een stukje dieper zit dan voor dat jaar.
Trustenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:14 schreef kuolema het volgende:
Fijne nacht mensjes, ik ga naar bed. Vroeg eruit want werken. Morgen even Raggingbulls verhaal lezen.
[..]
Ongegeneerd Paranormaalgedoe Syndroom.
Ik ook, de volle bakquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:17 schreef Mistico het volgende:
[..]
Hmm. Ik voldoe aan alle kenmerken.
Buuuhquote:
Ik ben ook voor. Wel zijn er verschillende manieren om iemand iets te voeren, zoals een lepel of een vork. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Buuuh!
Overigens is het wel iets wat me altijd heeft geholpen. Zeggen wat je denkt. Ipv 14123.3 miljoen gedachtes je hoofd laten molesteren en er dan achter komen dat het helemaal niet zo was..
ik probeer het zoveel mogelijk, maar het is zo kut soms.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Buuuh!
Overigens is het wel iets wat me altijd heeft geholpen. Zeggen wat je denkt. Ipv 14123.3 miljoen gedachtes je hoofd laten molesteren en er dan achter komen dat het helemaal niet zo was..
Nee maar in plaats van te 'denken en zelf kastijding', vraag ik het gewoon oprecht op de man af. En zeker op het werk (met name in de financiele sector) kun je daar heel ver mee komen. Anderen, ik denk dat met name aan mensen met ontwijkende stoornissen of een angst stoornis kunnen daardoor juist wel in een dal komen te zitten. Die gaan dan plots 4.5 miljoen rare gedachtes verzinnen zonder mij oprecht te vragen hoe ik me ergens over voelde...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
ik probeer het zoveel mogelijk, maar het is zo kut soms.
Nou, dat is precies wat ik in mijn laatste bericht bedoelde! Je omschrijft het alleen beterquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee maar in plaats van te 'denken en zelf kastijding', vraag ik het gewoon oprecht op de man af. En zeker op het werk (met name in de financiele sector) kun je daar heel ver mee komen. Anderen, ik denk dat met name aan mensen met ontwijkende stoornissen of een angst stoornis kunnen daardoor juist wel in een dal komen te zitten. Die gaan dan plots 4.5 miljoen rare gedachtes verzinnen zonder mij oprecht te vragen hoe ik me ergens over voelde...
Maar weet je dat het gros van de mensen last heeft van die trek? Je merkt het aan mensen wanneer je ze tijdens een gesprek strak aan blijft kijken. Dan zie je ze in zichzelf duiken, op zoek naar fouten die jij zou kunnen zien. Vervolgens kijken ze angstvallig weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee maar in plaats van te 'denken en zelf kastijding', vraag ik het gewoon oprecht op de man af. En zeker op het werk (met name in de financiele sector) kun je daar heel ver mee komen. Anderen, ik denk dat met name aan mensen met ontwijkende stoornissen of een angst stoornis kunnen daardoor juist wel in een dal komen te zitten. Die gaan dan plots 4.5 miljoen rare gedachtes verzinnen zonder mij oprecht te vragen hoe ik me ergens over voelde...
Vuilak...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar weet je dat het gros van de mensen last heeft van die trek? Je merkt het aan mensen wanneer je ze tijdens een gesprek strak aan blijft kijken. Dan zie je ze in zichzelf duiken, op zoek naar fouten die jij zou kunnen zien. Vervolgens kijken ze angstvallig weg.
En ik? Ik blijf lekker staren.
Ja word ook aan gewerkt. Ik drink al minder dan eerst.(van 1 fles sterke drank per dag en een krat bier door de weeks. Drink nu nog 2/3 flessen per week tops inclusief het weekend meegerekend nu.) Dus is wel aan de beterende hand wat dat betreft. Maar gevoelsmatig gaat het steeds slechter.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Stop eerst maar eens met het drinken. Vraag desnoods om hulp, bij bijvoorbeeld de instantie waar je loopt. Belangrijker dan het vallen is het opnieuw opstaan; elk wezen leert zo lopen. De zonnige zijde van het diepste punt, is dat er alleen maar omhoog overblijft.
Ben je ook echt verslaafd? (als in: echt in paniek raken als er geen drank zou zijn?) Want dan heb je een ander probleem (erbij..) Ik hoop dat je de juiste hulp gaat vinden, want de drank maakt t echt niet beter. Zelfmedicatie noemen ze dat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:17 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja word ook aan gewerkt. Ik drink al minder dan eerst.(van 1 fles sterke drank per dag en een krat bier door de weeks. Drink nu nog 2/3 flessen per week tops inclusief het weekend meegerekend nu.) Dus is wel aan de beterende hand wat dat betreft. Maar gevoelsmatig gaat het steeds slechter.
Gaat het sinds het minderen minder met je? Want dat is op zich wel logisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:17 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja word ook aan gewerkt. Ik drink al minder dan eerst.(van 1 fles sterke drank per dag en een krat bier door de weeks. Drink nu nog 2/3 flessen per week tops inclusief het weekend meegerekend nu.) Dus is wel aan de beterende hand wat dat betreft. Maar gevoelsmatig gaat het steeds slechter.
oeh, dat zou ik dan al niet meer redden, ook niet met 10 ibu's....sterkte....ik hoop dat je je festival nog haalt vanavond...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:51 schreef zomertje het volgende:
En ik heb migraine terwijl ik vanavond lekker wil toeteren op n muziekfestivalparacetamolletjes gaan nu per 2 erin.
Neej dat niet. Op het moment dat ik me wel oke voel dan gaat het prima. Als ik me echt klote voel gebruik ik de drank om de emoties te onderdrukken waardoor ik snachts gewoon rustig kan slapen inplaats van niet slapen en alleen maar ga liggen malen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:50 schreef zomertje het volgende:
[..]
Ben je ook echt verslaafd? (als in: echt in paniek raken als er geen drank zou zijn?) Want dan heb je een ander probleem (erbij..) Ik hoop dat je de juiste hulp gaat vinden, want de drank maakt t echt niet beter. Zelfmedicatie noemen ze dat.
Neej dat niet maar ik was halverwege stoppen met vast drinken en toen kreeg ik er een hoop gezeur bij. En dat duurt nu al een bijna jaar denk ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:52 schreef kvd het volgende:
[..]
Gaat het sinds het minderen minder met je? Want dat is op zich wel logisch natuurlijk.
En omgekeerd ook, als er meer problemen zijn en je bent aan het minderen, dan mis je je houvast (de drank), waardoor je je nog kloteriger kan gaan voelen.
ibu en antidepri mogen niet samenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:53 schreef kvd het volgende:
[..]
oeh, dat zou ik dan al niet meer redden, ook niet met 10 ibu's....sterkte....ik hoop dat je je festival nog haalt vanavond...
Zo af en toe een slaappil dan misschien een betere oplossing? Want van drank ga je echt niet beter slapen, dat denk je alleen maar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:58 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neej dat niet. Op het moment dat ik me wel oke voel dan gaat het prima. Als ik me echt klote voel gebruik ik de drank om de emoties te onderdrukken waardoor ik snachts gewoon rustig kan slapen inplaats van niet slapen en alleen maar ga liggen malen.
Ik slaap ook niet beter. Het punt is dat ik dan wel slaap. En niet de hele nacht alles lig te overdenken en alle gedachten als 1 wanordelijke chaos door me hoofd vliegen waar ik geen orde in kan krijgen. Waardoor ik niet slaap.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:00 schreef zomertje het volgende:
[..]
Zo af en toe een slaappil dan misschien een betere oplossing? Want van drank ga je echt niet beter slapen, dat denk je alleen maar.
En als je een half uur voor je gaat slapen met een kop valeriaan thee je gedachten opschrijft en zo ordent? Dat scheelt weer malen in bedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:04 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik slaap ook niet beter. Het punt is dat ik dan wel slaap. En niet de hele nacht alles lig te overdenken en alle gedachten als 1 wanordelijke chaos door me hoofd vliegen waar ik geen orde in kan krijgen. Waardoor ik niet slaap.
Ik luister meestal een half uurtje naar bach of mozart ofzo. Neem een slaapmutsje en ga op bed ligge lig ik nog een half uurtje wakker en val ik in slaap.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
En als je een half uur voor je gaat slapen met een kop valeriaan thee je gedachten opschrijft en zo ordent? Dat scheelt weer malen in bed
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:59 schreef zomertje het volgende:
[..]
ibu en antidepri mogen niet samen
Is dat t advies wat je verwacht? Ik ben er ondanks de nadelen wel blij mee, heeft me toch uit een zware depressie geholpen. Helaas is t geen wondermiddel, wel een hulpmiddel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:10 schreef kvd het volgende:
[..]![]()
dan hoop ik dat ik maandag geen AD krijg voorgeschoteld...
Dat slaapmutsje snap ik, maar wanneer drink je dan de rest van die flessen leeg?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ik luister meestal een half uurtje naar bach of mozart ofzo. Neem een slaapmutsje en ga op bed ligge lig ik nog een half uurtje wakker en val ik in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |