Nee, ik vind Etsu enorm irritant.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen anderhalve maand zo levenloos dat ik 2 SC's kan vullen. Hopelijk na het verneuken van mijn tentamenweek dat ik weer iets normaler post.
Daarbij is het prima hoor. Stijn vermaakte zich er ook best totdat hij besloot toch maar stoer te doen in VBL
Nee sorry ik haalde de namen door elkaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is het derde seizoen right? Enige seizoen die ik nooit heb gezien.
Is dit het derde seizoen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee sorry ik haalde de namen door elkaar.
Gaan jullie nog afsluiten met een goede film ter compensatie van de eerste twee?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga zo waarschijnlijk Bad Boys 2 kijken, nu is Skyfall nog bezig.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaan jullie nog afsluiten met een goede film ter compensatie van de eerste twee?
Skyfall is een goeie filmquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga zo waarschijnlijk Bad Boys 2 kijken, nu is Skyfall nog bezig.
Nu al? Je woont toch sinds kort op je eigen of komt je vader nog iedere avond controleren of je op tijd in bed ligt?quote:
Jouw GGMM-obsessie is wel treurig te noemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:51 schreef eight het volgende:
[..]
Nu al? Je woont toch sinds kort op je eigen of komt je vader nog iedere avond controleren of je op tijd in bed ligt?
Ben je weer aan het solliciteren voor mod?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw GGMM-obsessie is wel treurig te noemen.
Dat zal het wel zijn, jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef eight het volgende:
[..]
Ben je weer aan het solliciteren voor mod?
Stijn moet nog een paar jaartjes wachten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef eight het volgende:
[..]
Ben je weer aan het solliciteren voor mod?
Hoeft niet per se, maar ik heb geen behoefte aan modschap.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn moet nog een paar jaartjes wachten.
Zaterdagochtenden zijn dat ook. Zeker als je nu al weet dat je tot Titatoverland bent veroordeeldquote:
Kweenie, ben te lui om te zappen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaan jullie nog afsluiten met een goede film ter compensatie van de eerste twee?
Zet eens Garfield op.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdagochtenden zijn dat ook. Zeker als je nu al weet dat je tot Titatoverland bent veroordeeld
Hij huilt bij de gedachte dat Beau van Erven Dorens iets inspreekt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar kan en zal mijn zoon niet mee instemmen.
Nee, maar hij houdt van die blonde chick die in de Efteling rond huppelt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij huilt bij de gedachte dat Beau van Erven Dorens iets inspreekt?
Jong geleerd, oud gedaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar hij houdt van die blonde chick die in de Efteling rond huppelt.
Hey, had jij niet een ban?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrienden hebben als je FOK! hebt
Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gosh, ik heb nu al serieus hoofdpijn in de wetenschap dat ik daar morgen naar moet kijken
was niet eens voor schelden debielquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minder schelden, problem solved.
Oh, ik ging er voor het gemak van uit dat het een ban was voor schelden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was niet eens voor schelden debiel
Toch wel tenminste level 55 hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was niet eens voor schelden debiel
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, ik ging er voor het gemak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |