Hoeft niet per se, maar ik heb geen behoefte aan modschap.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn moet nog een paar jaartjes wachten.
Zaterdagochtenden zijn dat ook. Zeker als je nu al weet dat je tot Titatoverland bent veroordeeldquote:
Kweenie, ben te lui om te zappen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaan jullie nog afsluiten met een goede film ter compensatie van de eerste twee?
Zet eens Garfield op.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdagochtenden zijn dat ook. Zeker als je nu al weet dat je tot Titatoverland bent veroordeeld
Hij huilt bij de gedachte dat Beau van Erven Dorens iets inspreekt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar kan en zal mijn zoon niet mee instemmen.
Nee, maar hij houdt van die blonde chick die in de Efteling rond huppelt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij huilt bij de gedachte dat Beau van Erven Dorens iets inspreekt?
Jong geleerd, oud gedaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar hij houdt van die blonde chick die in de Efteling rond huppelt.
Hey, had jij niet een ban?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrienden hebben als je FOK! hebt
Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gosh, ik heb nu al serieus hoofdpijn in de wetenschap dat ik daar morgen naar moet kijken
was niet eens voor schelden debielquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minder schelden, problem solved.
Oh, ik ging er voor het gemak van uit dat het een ban was voor schelden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was niet eens voor schelden debiel
Toch wel tenminste level 55 hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was niet eens voor schelden debiel
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, ik ging er voor het gemak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |