Aanpassen dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef d4v1d het volgende:
First world problems
[ afbeelding ]
Dit is toch niet leesbaar
Kroegen op hogescholen en universiteitenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
Bij de 'borrelclub' van de uni is het 1 euro per biertje.
Nee, wijn is voor vrouwen en hommo's.quote:
En bejaarden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wijn is voor vrouwen en hommo's.
Oh, wacht...
Wat gebruik je dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
het grote probleem is dat ik hem niet kan vinden in de style editor
Die gast linksonder zit volgens mij te rukkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
Google image search op Rezania:
[ afbeelding ]
Oké dan.
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die gast linksonder zit volgens mij te rukken
quote:
Ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:23 schreef d4v1d het volgende:
Neem hem keihard anaal met een voorbind dildo.
2007 belde.quote:
Dan moet je ook gewoon mobiel of via een pc/laptop FOK!ken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:30 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Mijn PSP kan soms een bitch zijn. Ik zie alleen maar rode kruisjes in plaats van pics.
Mijn laptop is stuk. En PC is bezet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon mobiel of via een pc/laptop FOK!ken.
Mobiel it is dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:33 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Mijn laptop is stuk. En PC is bezet.
Ben je 12 of zo?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:36 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen mobiel
Precies ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Mensen die heel Nederland Holland noemen. Net alsof wij Hollanders willen worden geassocieerd met Friezen en Limburgers.!
Dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Mensen die heel Nederland Holland noemen. Net alsof wij Hollanders willen worden geassocieerd met Friezen en Limburgers.!
Kutouders.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik ben 16. Ik mocht nooit een mobiel van m'n ouders
Wat? Anno 2014 nog steeds niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:39 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik ben 16. Ik mocht nooit een mobiel van m'n ouders
Heel FOK! bevindt zich in de testfase, wist je dat niet?quote:
We zijn allemaal betatesters.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heel FOK! bevindt zich in de testfase, wist je dat niet?
Wat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
Alt-code 224 moet dus alfa zijn, ik krijg Ó. 225 geeft wel 'bèta', zoals het hoort: ß. Maar 226 geeft geen gamma zoals het hoort: Ô
Raar.
probleem.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Geen diee of je een css held bent.. maar je bent vast de enige die css kan
Heb jij ook windows 8?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat.
Alt + 224: α
Alt + 225: ß
Alt + 226: Γ
Alt + 227: π
Alt + 228: Σ
Alt + 229: σ
Alt + 230: µ
Het werkt hier echt prima allemaal.Weet niet wat er met jouw toetsenbord aan de hand is?
Nee, ben gekke henkie toch niet? Daar zit een power drain in, niet normaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb jij die 8.1 update gedaan? Of niet?
Ik dus ook niet, dus dat is het probleem dan ook niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ben gekke henkie toch niet? Daar zit een power drain in, niet normaal.
Welkom terug, moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:03 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik ben weer terug. Ik zat tekenfilms te kijken.
Ik kan geen chicks scoren. Wat anders?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Welkom terug, moet je ook niet doen.
FOK! natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:06 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik kan geen chicks scoren. Wat anders?
Bij mij duurde m'n poging tot updaten naar 8.1 gigantisch lang. Toen had ik die update dus afgebroken, en kreeg ik constant blue screens.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:12 schreef Rezania het volgende:
Windows die zichzelf update.Duurt lang!
Bij mij moest hij alleen maar het taalpakket updaten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij mij duurde m'n poging tot updaten naar 8.1 gigantisch lang. Toen had ik die update dus afgebroken, en kreeg ik constant blue screens.![]()
Sindsdien geen poging meer gedaan.
Nice.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij moest hij alleen maar het taalpakket updaten.
Heeft een kloontje aangemaakt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De mods mogen wel een nickchange maar wij niet
Nee joh, toeval.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Ook op exact hetzelfde tijdstipScriptje?
Dan hou ik het maar bij skills. Toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:58 schreef BBQSausage het volgende:
Of skills, 't is maar net hoe je het noemen wilt.
100e post in dit topic.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan hou ik het maar bij skills. Toeval bestaat niet
Nee, skills. Ik doe niet aan scriptjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
100e post in dit topic.
Scriptje?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, skills. Ik doe niet aan scriptjes.
Valt wel mee. Scriptje lenen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
maar dit soort dingen zijn lastig te scripten.
Sure.quote:
Tuurlijk kan dat. Gewoon twee verschillende sessies en twee losse cookies. Via cURL kun je de post verzenden naar FOK! Dit zou prima moeten lukken met twee scripts die tegelijk worden uitgevoerd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sure.
Al vraag ik me wel af of zo'n scriptje het met twee accounts precies op dezelfde seconde kan.
Op die fiets, ja, moet lukken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Gewoon twee verschillende sessies en twee losse cookies. Via cURL kun je de post verzenden naar FOK! Dit zou prima moeten lukken met twee scripts die tegelijk worden uitgevoerd.
Moet je aan n8n of eh, die andere vragen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
Waarom heeft FOK!mobiel geen CSS of blokfunctie?
Er wordt nog gesleuteld aan FOK!mobiel?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je aan n8n of eh, die andere vragen.
Die maken alles buiten het hele devteam om, ergens in een topic in BUG.
fyah, da's die andere. En jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er wordt nog gesleuteld aan FOK!mobiel?
Ik zal je straks ff iets sturen. Nu ff joint draaien en smoken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op die fiets, ja, moet lukken.
Heb nog nooit echt een poging gedaan dat te realiseren. Mijn oplossing (voor dit specifieke doel) is net iets makkelijker.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zal je straks ff iets sturen. Nu ff joint draaien en smoken.
Laatste reactie van een devver is 5 december, maar goed, wie niet waagt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
fyah, da's die andere. En ja
BUG / [MOBILE] TouchPhone forumlayout #27 - Nieuwe versie?
Kan kloppen, dat topic is ook niet heel actief, maar n8n leest er meestal wel doorheen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste reactie van een devver is 5 december, maar goed, wie niet waagt.
4 flesjes Heineken nogquote:
De dag dat jij bier drinkt is de dag dat ik vagijns ga beffen.quote:
Hoor ik daar vagina.....quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
De dag dat jij bier drinkt is de dag dat ik vagijns ga beffen.
bahquote:
Wat is daar zo vies aanquote:
BabyKjuutequote:
Hientje ouwe rukkerquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
Dit topic begint blauw aan te lopen, huehue.
Ik heb je link gestuurd naar een werkend scriptje.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben benieuwd.Altijd wel leuk om met cURL te klooien.
Geniet er van.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:17 schreef Oerbeer het volgende:
Hean kwam langs. Ik heb een rode kont. Gelukkig spuugde hij dit keer niet op mijn sterretje. Dat was zo akward vorige keer
Vaselinequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:17 schreef Oerbeer het volgende:
Hean kwam langs. Ik heb een rode kont. Gelukkig spuugde hij dit keer niet op mijn sterretje. Dat was zo akward vorige keer
Nicequote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb je link gestuurd naar een werkend scriptje.
Gedaan.
No prob. Scriptje is lekker simpel en makkelijk in andere projecten over te nemen. Eventueel zou je er een object van kunnen maken dat de twee losse scripts combineert.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceGa er meteen naar kijken.
Thanks
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee, er was géén touw. Jammer joh.
cURL werkt hier gigantisch traag om één of andere reden, heb ik eerder ook al last van gehad.. Jammer wel, kan dus nu niet echt veel proberen, maar zal er later wel verder naar kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:26 schreef bondage het volgende:
[..]
No prob. Scriptje is lekker simpel en makkelijk in andere projecten over te nemen. Eventueel zou je er een object van kunnen maken dat de twee losse scripts combineert.
quote:Lekker op bed liggend en zappend zag ik een stukje voorbij komen over de gemeenteraadsverkiezingen en die voor het kansloze EU parlement dit jaar. 'Niet druk maken!' dacht ik nog...Maar na het zien van wat campagne-propaganda begint het bloed toch te koken. En ik had me verdorie nog zo voorgenomen me niet meer druk te maken om dit soort onzin! En ik word er ook wel weer treurig van. Man, man, man...Democratie. Is het een zegen of een vloek? Ik ben, al kijkende en lezende, toch echt van mening dat je stemrecht mag pas ontlenen na een IQ test. Scoor je onder de 90? Dan weg stemrecht. Klaar. Elke imbeciel mag maar wat roepen tegenwoordig en dan krijg je rommel, onoverzichtelijke politiek en wanorde. In ieder bedrijf staan managers met een hoog IQ en universitaire opleiding aan de top (niet altijd terecht hoor!)...en in de democratie kan elke pauper stemmen en roepen hoe het moet. Ik zeg; IQ test...Onder de 90? Weg stemrecht. Scheelt een boel ellende. Dat gejammer dat iedereen maar mee moet kunnen praten. Nee! Onzin. Laat de beste en meest intelligente beslissen. Zo werkt het in het dierenrijk ook. En dat al miljoenen jaren. Kan de mens nog wat van leren.
De linksche PVDA-stemmer zal denken; 'Ja! Dan winnen wij van die kanslozen van de PVV!'...De PVV stemmer zal denken: 'Eindelijk een tegengeluid'...Zal mij benieuwen wat er overblijft na de verplichte IQ test. Ik vemoed dat van van eerst genoemde partij een klein deel overblijft en van tweede een iets groter deel. Lekker roepen dat iedereen het zat is in dit land, met kansloze vlaggetjes staan en dan nog stemmen. Stemrecht ontnemen is de beste optie.
Eerst fatsoenlijk Nederlands leren, een test doen. En dan kijken we wel weer of je mee mag praten. Wellicht kom ik er zelf ook niet door hoor. Dat kan. En dan zal ik me schikken. Geen enkel probleem.
Z'n eigen Nederlands is al bagger.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mooi dat dat er op het eind nog bij komt.
Ach, hij geeft in ieder geval toe dat hij de test zelf misschien ook niet zal halen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Z'n eigen Nederlands is al bagger.
Moest 'ie met z'n domme kop maar niet zoveel drinken toch.quote:
zo trots dat.ik een fapje deedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 05:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, ik heb er mijn best op gedaan.
Ik ben klaarwakker en ik moet nog slapen zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 05:49 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben klaarwakker en heb maar 3,5 uur geslapen. Rete irritant dit.
Ik heb trouwens ook nog eens honger. Dat helpt ook niet echt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 05:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben klaarwakker en ik moet nog slapen zo.
Valt hier wel mee, heb aardig wat gegeten. Moet morgen alleen wel even wat te eten halen voor die nacht, want anders gaat 't wel een lastige worden dan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 05:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook nog eens honger. Dat helpt ook niet echt.
Particulier of voor.een bedrijf ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 06:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben programmeur.Ik maak websites.
Voor een bedrijf.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 06:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Particulier of voor.een bedrijf ?
Dat is wel Nice ja ! Wat voor werktijden heb je dan? Want je bent in de nacht rR ook nog wel eens doordeweeks.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 06:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor een bedrijf.Met heel veel geluk, direct na m'n eindstage kunnen beginnen.
Zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 06:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is wel Nice ja ! Wat voor werktijden heb je dan? Want je bent in de nacht rR ook nog wel eens doordeweeks.
Kan je.de kop kosten ja dus vroeger naar bes jij!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 06:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ZekerElke dag van 9 tot 5.
Maar afgelopen week had ik even een weekje vakantie, en meestal slaap ik behoorlijk laat.
Is ook wel een paar keer fout gegaan, maar dat probeer ik nu dus ook te minderen.
Joa, m'n baas is er nog redelijk flexibel in geweest, maar het moet natuurlijk geen gewoonte worden. Dat probeer ik nu dus ook wel echt te minderen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 06:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan je.de kop kosten ja dus vroeger naar bes jij!
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 januari 2014 06:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Joa, m'n baas is er nog redelijk flexibel in geweest, maar het moet natuurlijk geen gewoonte worden. Dat probeer ik nu dus ook wel echt te minderen.
Oh nice.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 06:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik ben momenteel werkzaam bij de post dus verlspaen doe ik niet aangezien ik pas slaap na het werken
12 tot 4/5 meestal dus niet 'vroeg'quote:Op zaterdag 25 januari 2014 06:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh nice.Goed geregeld
Vroeg in de ochtend werken lijkt mij alleen echt niks.
Maar het zal vast wel wennen.
Waar is hier.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 06:14 schreef El_Matador het volgende:
Een goedenacht, het is nog vroeg (hier dan).
Bogotá.quote:
En dat eeuwige gezeur van studenten dat ze het zo zwaar hebben buhuuquote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:56 schreef Lt.Surge het volgende:
http://tweakers.net/aanbo(...)c-%28windows%29.html
Hoezo betrek je er nou weer alle studenten bij? Die TS is gewoon een geval apart.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dat eeuwige gezeur van studenten dat ze het zo zwaar hebben buhuu![]()
Omdat de meeste nog slapen op de tijd en andere gewoon een leven buiten Fok hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:19 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Waarom reageert bijna niemand? Zitten jullie me nou te FOK!ken?
Omdat het enkel een uitgang voor kinderen is.quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:49 schreef Rezania het volgende:
Iemand hier die Excel een beetje snapt?
Nee gister middag om twee uur begonnen met pilsen, nieuwe piza ondekt (pizza sassenheim uit een pizzaria uit voorhoutquote:
Nice.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee gister middag om twee uur begonnen met pilsen, nieuwe piza ondekt (pizza sassenheim uit een pizzaria uit voorhout, beste pizza ooit wel). Daarna naar Leiden geweest voor een optreden van Bruut! en nog ven langs de shop gegaan
Nee want ik ben verantwoord want ik drink geen alcohol grrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee want ik ben verantwoord want ik drink geen alcohol grrrrrrrrrrrrrrrr
Rechtermuisknop op de X-as en dan beetje met die eigenschappen kloten. Moet wel kunnen, zit mobiel dus kan niet zelf ff uitproberen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil op de x-as stappen van 0,1 hebben, maar alleen getallen hebben bij stappen van 0,5. Hoe doe ik dat?
Het is ook nog eens een hoax.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:31 schreef winkelwagenworstje het volgende:
27cm keiharde bloedpener, interesse DM dan Hork aan naar 3030Nee, dank je.
Deze man. Een verlichte ster op de avond horizon. Een leidend voorbeeld voor velen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee want ik ben verantwoord want ik drink geen alcohol grrrrrrrrrrrrrrrr
Sorry ik heb het alquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een hoax.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man. Een verlichte ster op de avond horizon. Een leidend voorbeeld voor velen.
Ik ben OllieWilliams en ik steun Klojo120
Teken de petitie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:54 schreef OllieWilliams het volgende:
We moeten hier echt een dingetje van maken
haterrrquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:14 schreef Rezania het volgende:
Cosmo aan de alcohol? Dat moet ik zien.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man. Een verlichte ster op de avond horizon. Een leidend voorbeeld voor velen.
Ik ben Monopoly en ik steun Klojo120
quote:
quote:
schattigquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Alcoholpauperdrank. Eckte bazen drinken energydrink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |