Ow ik kan dus niet meedoenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Tombola. Iedereen krijgt een ticket voor elke 1000 euro aan orders. 5 tickets worden getrokken. De houder van het ticket kiest een prijs. Degene met de hoogste omzet eerst.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rellen is voor leeghoofden. Dus ja, dat kunnen we jou wel toevertrouwen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kanker op joh, gek. Ik word wel vrienden met SjaakBauer.
Kom me leegdrinken dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een champagnepakket
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:37 schreef Dven het volgende:
Straks even vakantie boeken naar Thailand. Beetje kleine meisjes vingeren enzulks.
Misschien moet ik toch maar voor de kleine ladyboys naar Thailand ipv de kleine meisjesquote:
Niet om het een of ander maar ik zag laatst een programma over een Miss Travo verkiezing en die zien er verdomd goed uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar voor de kleine ladyboys naar Thailand ipv de kleine meisjes
Klopt. Zou er zo intrappen. Alleen zo'n genant moment wanneer je hem er achterlangs inpropt en bij de eerste stoot jullie ballen elkaar beroeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar ik zag laatst een programma over een Miss Travo verkiezing en die zien er verdomd goed uit.
Ik zou er ook intrappenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Zou er zo intrappen. Alleen zo'n genant moment wanneer je hem er achterlangs inpropt en bij de eerste stoot jullie ballen elkaar beroeren.
Weinig, weinig. Morgen even rellen met Dven begrijp ik zojuist. Maar dat geeft niet, zo rol ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteravond al weekend!En morgen na 3 weken eindelijk weer eens stappen en mijn vrienden zien. Het kan niet beter eigenlijk.
Heb jij nog plannen?
[..]
Hallo Dven.
Ik zal straks effe goed pittig eten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pas maar op. Het is knut zn hobby om stoma's leeg te drinken
.quote:
11 stuivers voor je gedachtequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schitterende dag weer achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |