1,1 liter?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
11 bier? Nee dat niet, wel 11 glazen water
Dat kan ik niet. Mijn radio/geluid van mn tv kan nooit op een oneven getal staan. Mijn autistische hoofd kan dat niet verwerkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zet nog even de volume op 11, even liedje afluisteren en dan relaxen
En die 2 grote jongens, hebben die het ook koud?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb 11 mierentietjes op mijn lichaam, zou koud heb ik het
eigenlijk heb ik dat ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Mijn radio/geluid van mn tv kan nooit op een oneven getal staan. Mijn autistische hoofd kan dat niet verwerken
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En die 2 grote jongens, hebben die het ook koud?
Boh boh boh...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 en 1 is ook 11Ja die hebben het ook koud
Ik ben er vandoor
Het noorden, dat noemen we geen Nederland hé.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha het gaat sneeuwen in nederland
Hoi Tyon.quote:
Dag kameraad. Gaan we nog rellen dit weekend?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker, we tikken het weekend weer aan hé.
En hoest met jou?
Prijzen van wat? Ik wil wel een nieuwe tv.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef Dven het volgende:
Prijzen zijn iPhone, iPad, computer, TV en champagnepakket. Ik ga voor het champagnepakket![]()
![]()
![]()
Rellen is voor leeghoofden. Dus ja, dat kunnen we jou wel toevertrouwenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dag kameraad. Gaan we nog rellen dit weekend?
Ja kut ik zag het. Koud is niet erg, maar die rotsneeuwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha het gaat sneeuwen in nederland
Ik heb sinds gisteravond al weekend!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker, we tikken het weekend weer aan hé.
En hoest met jou?
Hallo Dven.quote:
Tombola. Iedereen krijgt een ticket voor elke 1000 euro aan orders. 5 tickets worden getrokken. De houder van het ticket kiest een prijs. Degene met de hoogste omzet eerst.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Prijzen van wat? Ik wil wel een nieuwe tv.
En hola jongens
Je bent zelf een champagnepakketquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef Dven het volgende:
Prijzen zijn iPhone, iPad, computer, TV en champagnepakket. Ik ga voor het champagnepakket![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |