Jij laat je vrouw niet in de Volvo rijden, dat is erg ongeemancipeerd gedrag van jouw kant. Vrouwen hebben tegenwoordig een positie in de maatschappij waarin ze zelfstandig net zo goed kunnen opereren als de man, dus ook als het betreft de deelname aan het verkeer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, en voorlopig houden ze het langer uit met mij dan met de gemiddelde Fokker.
Nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij laat je vrouw niet in de Volvo rijden, dat is erg ongeemancipeerd gedrag van jouw kant. Vrouwen hebben tegenwoordig een positie in de maatschappij waarin ze zelfstandig net zo goed kunnen opereren als de man, dus ook als het betreft de deelname aan het verkeer.
Derhalve is er geen reden voor jou om aan te nemen dat jouw Volvo iets overkomt als jouw vrouw ermee gaat rijden.
Het zou je sieren als je je excusus aan je vrouw voor jouw gedrag gaat aanbieden.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:18 schreef Tem het volgende:
Net of vP zijn harige groenlinks meisje in z'n bmw laat rijden.
Nee natuurlijk niet, maar voor haar ga ik toch ook geen bakfiets kopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:18 schreef Tem het volgende:
Net of vP zijn harige groenlinks meisje in z'n bmw laat rijden.
Zodat ze risico loopt neergestoken te worden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar voor haar ga ik toch ook geen bakfiets kopen.
Ze gaat maar lekker met het OV.
Ik hoor het al, minimaal de helft van de deelnemers aan de meet morgen komt met steekwonden opdagen, als ze het al redden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:22 schreef waht het volgende:
[..]
Zodat ze risico loopt neergestoken te worden?
Hij staat al goed klaar om de zee in te rijden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:24 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Faecesbrown metallic.
Deze Turken hebben dat inderdaad geprobeerd:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij staat al goed klaar om de zee in te rijden.
Gewoon overheen poepen dan trekt het weer goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe zit dat met bloed? Anders moet ik zo even snel door de wasstraat.
Dat is niet zo zout, wel wordt het poepbruin als het opdroogt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe zit dat met bloed? Anders moet ik zo even snel door de wasstraat.
Ok.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon overheen poepen dan trekt het weer goed.
Jawel, zet u schrap.quote:Het KNMI heeft voor zaterdagavond code geel afgekondigd.
In de provincies Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel en Gelderland kan vijf tot tien centimeter sneeuw blijven liggen. Verder naar het westen smelt de sneeuw snel weer weg. De westelijke provincies krijgen alleen met regen te maken.
Dat is een teken voor darmproblemen, als er met je ontlasting bloed meekomt.quote:
Daarom kies ik niet voor darmproblemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is een teken voor darmproblemen, als er met je ontlasting bloed meekomt.
Een onverkwikkelijke zaak kan ik je zeggen.
Inderdaad, ziek worden is een keuze.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:44 schreef waht het volgende:
[..]
Daarom kies ik niet voor darmproblemen.
Ik heb zo'n ding van een gynaecoloog geleend die men gebruikt om bij een vrouw naar binnen te kijken, ik kan er optisch darmonderzoek mee doen zonder dat ik mijn vingers vuil hoef te maken aan iemands rectum.quote:
De commerciëlen ontdekken nu een nieuw TV-format.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding van een gynaecoloog geleend die men gebruikt om bij een vrouw naar binnen te kijken, ik kan er optisch darmonderzoek mee doen zonder dat ik mijn vingers vuil hoef te maken aan iemands rectum.
Wel even een gasmasker opzetten i.v.m. de darmlucht, maar dan kan je ook goed onderzoek doen. Tegenwoordig stop ik een GoPro-camera in iemand z'n anus zodat ik het op de computer allemaal kan terugkijken en eventuele dieperliggende problemen snel kan herkennen.
Ik denk dat GoPro ook een nieuwe GoPro Hero III Brown Edition op de markt moet gaan brengen, speciaal voor medisch onderzoek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
De commerciëlen ontdekken nu een nieuw TV-format.
Een zieke grap van de ontwerper vermoed ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zijn al die beslismomenten zwart?
Die is dan vast en zeker racist.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:56 schreef waht het volgende:
[..]
Een zieke grap van de ontwerper vermoed ik.
Wat ben je ook een walgelijke fascist Pokkelmans.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Disdain for the arts? Hoogstens voor die moderne kliederwerkjes.
Een persoonlijke voorkeur die ik nooit via de entiteit staat bij anderen op zou dringen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ben je ook een walgelijke fascist Pokkelmans.
Ja nee, de antifa's hebben je door.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een persoonlijke voorkeur die ik nooit via de entiteit staat bij anderen op zou dringen.
Die zijn sowieso al keigoed in het onderscheid maken tussen persoonlijke voorkeuren en geïnstitutionaliseerde protocollen ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja nee, de antifa's hebben je door.
Je bent in deze reeks op zoek naar een nieuw neukertje?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:10 schreef Webschip het volgende:
We zijn allen homo sapiens.
Iedereen is dus homo.
Wat een gaar volk is dat. Ik heb het genot om soms in hun omgeving te zitten, maar die gasten sporen weinig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja nee, de antifa's hebben je door.
Moet je wachten totdat Bluesdude langskomst, die ziet ook overal fascisten en ziet deze reeks als het fascistische hoofdkwartier wat wordt gedoogd door de mods en admins.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die zijn sowieso al keigoed in het onderscheid maken tussen persoonlijke voorkeuren en geïnstitutionaliseerde protocollen ja.
Net lolbetariers, even wereldvreemd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een gaar volk is dat. Ik heb het genot om soms in hun omgeving te zitten, maar die gasten sporen weinig.
Meer etatisten, even onbetrouwbaar kutvolk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net lolbetariers, even wereldvreemd.
Ja, de eensgezindheid in dit topic is inderdaad ongekend.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moet je wachten totdat Bluesdude langskomst, die ziet ook overal fascisten en ziet deze reeks als het fascistische hoofdkwartier wat wordt gedoogd door de mods en admins.
Of FOK'ers, introverte triestelingen dat het zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net lolbetariers, even wereldvreemd.
Ja inderdaad. Beetje genocide, slavernij, en kinderverkrachtingen propageren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer etatisten, even onbetrouwbaar kutvolk.
Nee, ze progageren juist dat ze die dingen verholpen hebben, haha. Grapjassen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Beetje genocide, slavernij, en kinderverkrachtingen propageren.
Op php na. Maar die is hierniet meer welkom.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of FOK'ers, introverte triestelingen dat het zijn.
Recent heb ik dat hier eigenlijk alleen van die zogenaamde libertariers zien doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lief zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent in deze reeks op zoek naar een nieuw neukertje?
Op een gegeven moment is het wel leuk geweest du_ke, je beschuldigingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Recent heb ik dat hier eigenlijk alleen van die zogenaamde libertariers zien doen
Was het maar leukquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het wel leuk geweest du_ke, je beschuldigingen.
Nee, jij met je God de staat die per definitie rechtvaardig handelt als het een meerderheidsbesluit van een niet nader te rechtvaardigen, maar toch zo afgebakend, electoraat is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Recent heb ik dat hier eigenlijk alleen van die zogenaamde libertariers zien doen
Iets dergelijks heb je mij ondanks al je aanwrijvingen nooit zien beweren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, jij met je God de staat die per definitie rechtvaardig handelt
En binnen het libertarisme wordt het toegejuicht, dat het schade oplevert aan het kind is slechts een verzinsel van etatisten nietwaar?quote:De staat is: 9 pedofielen en een kleuter die regels over seks af moeten spreken.
Nope.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je zit mij nu voor kinderverkrachter uit te maken. Beetje jammer.
ging je maar eens de discussie aanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik probeer even de befaamde 99.999 discussietactieken.
Voor slavernij is nog wel wat te zeggen, de rest getuigt enigszins van slechte smaak.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ohja, het emoticongebruik was ik haast vergeten.quote:
Ohja, nu steun voor een fascistisch besluitvormingssysteem implicerenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iets dergelijks heb je mij ondanks al je aanwrijvingen nooit zien beweren.
Ohja, want het libertarisme pleit niet voor zelfbeschikkingsrechten van het individu, met de elementen beschikkingsbevoegdheid en wilsbekwaamheid.quote:[..]
En binnen het libertarisme wordt het toegejuicht, dat het schade oplevert aan het kind is slechts een verzinsel van etatisten nietwaar?
Maar hij is wel welkom op de meet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op php na. Maar die is hierniet meer welkom.
Alleen als hij zijn trapacrobatiek laat zien.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar hij is wel welkom op de meet?
Ik zie het niet staan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je zegt dat ik dat als libertarier propageer. Dus ja.
Crewbash! TR aangemaakt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:47 schreef GSbrder het volgende:
Kinderverkrachters, die ambtenaren in Meppel!
Je sluit netjes aan. Goed werk Tem. Is het leuk achter de schermen mensen belachelijk maken?quote:
quote:
Enorm.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je sluit netjes aan. Goed werk Tem. Is het leuk achter de schermen mensen belachelijk maken?
Bedankt. Wil je een tissue?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je vermaakt.
En de beschuldiging van pokkel richting iedereen behalve jij begin je niet over? Immers dat was de aanleiding.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je zegt dat ik dat als libertarier propageer. Dus ja.
Ik voel me nog steeds zwaar aangedaan door die beschuldiging.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En de beschuldiging van pokkel richting iedereen behalve jij begin je niet over? Immers dat was de aanleiding.
Die heb ik niet gelezen. Alleen dat jij libertariers, nu in de reeks van andere beschuldigingen gelijkstelt aan kinderverkrachters. Ik ben al een communistische islamterrorist met supergeloof in mijn maakbare samenleving, maar blijkbaar nu ook een kinderverkrachter. Beetje kansloos.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En de beschuldiging van pokkel richting iedereen behalve jij begin je niet over? Immers dat was de aanleiding.
Ja, maar het stond wel even op de CNN site.quote:
Ook handig voor GSbrder na een POL-meet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef remlof het volgende:
Handig, zo'n I am Alive app.
#Lebanon #LatestBombing
Dan moet ie 'm maar even installeren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook handig voor GSbrder na een POL-meet.
Het is wat, meid.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik probeer de discussietechnieken van 99.999 uit. Stropoppen als een malle, beetje denigrerend doen, relibashen. Komisch dat deze bij hemzelf niet bevallen.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook handig voor GSbrder na een POL-meet.
Zeker, zeker. Nu die CNN site gehackt is kunnen we misschien ook dit heugelijke feit met de wereld delen.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik probeer de discussietechnieken van 99.999 uit. Stropoppen als een malle, beetje denigrerend doen, relibashen. Komisch dat deze bij hemzelf niet bevallen.
U hebt recht op smartengeld, uit te betalen in bitcoins.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds zwaar aangedaan door die beschuldiging.
Du_ke is geen ambtenaar.quote:
Mooi, dat je nu je mod bent opeens du_ke gaat verdedigen.quote:
De Che Guevara van Drenthe.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Du_ke is geen ambtenaar.
Hij is een local hero.
Iemand voor kinderverkrachter uitmaken gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Du_ke is geen ambtenaar.
Hij is een local hero.
Ook wel POL pot genoemd, bij zijn collega's.quote:
Ik zag vanochtend nog dat iemand "Mohamed" werd genoemd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Iemand voor kinderverkrachter uitmaken gaat mij te ver.
Het was toch niet een turk?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend nog dat iemand "Mohamed" werd genoemd.
Dat kan inderdaad niet.
Geen idee. Maar om hem nou met een kinderverkrachter te vergelijken.quote:
Dat mogen alleen mods.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Maar om hem nou met een kinderverkrachter te vergelijken.
Mods mogen alles.quote:
Huil niet zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mooi, dat je nu je mod bent opeens du_ke gaat verdedigen.
Nogmaals, goed bezig Tem.
Opbokken eikel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend nog dat iemand "Mohamed" werd genoemd.
Dat kan inderdaad niet.
Lees de opmerking van Pokkel (die ik nota bene quote in het bericht waar je over valt) maar eens naquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelezen. Alleen dat jij libertariers, nu in de reeks van andere beschuldigingen gelijkstelt aan kinderverkrachters. Ik ben al een communistische islamterrorist met supergeloof in mijn maakbare samenleving, maar blijkbaar nu ook een kinderverkrachter. Beetje kansloos.
Je bent puur dom aan het trollen. Wanneer je nu een reputatie had van een serieuze en open discussiehouding had je een punt maar dat zit er ook al niet zo in...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:00 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat heb ik met Pokkel te maken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lees de opmerking van Pokkel (die ik nota bene quote in het bericht waar je over valt) maar eens na
Je gaat helemaal over de rooie over mijn opmerking die gelijk is aan die van pokkel. je bent gewoon weer eens hypocrietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat heb ik met Pokkel te maken?
Ha, die heb ik wel!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wanneer je nu een reputatie had van een serieuze en open discussiehouding had je een punt maar dat zit er ook al niet zo in...
Stel je eens niet zo aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mooi, dat je nu je mod bent opeens du_ke gaat verdedigen.
Nogmaals, goed bezig Tem.
Dit is ook wel een puike trollface:quote:
99.999 is inderdaad een grootmeester van de retorische trukendoos.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ha, die heb ik wel!
Vooral mijn fameuze definitietruucjes en vergezochte borrelpraatvergelijkingen zijn berucht.
Allemaal niet zo miepen, jongeluij.
Aren't we all?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
99.999 is inderdaad een grootmeester van de retorische trukendoos.
Er zit een dunne lijn tussen trollen en retorische magiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht benader je die ooit nog.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:23 schreef waht het volgende:
[..]
Er zit een dunne lijn tussen trollen en retorische magie
Poeh hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.quote:
Hoe bevalt de verbanning naar het hoge noorden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
Duke pesten is sowieso een verplichting.
Daarom is je gehuil over het steunen van 99 ook ridicuul, net als je wentelen in zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent hier niet eens mod, flikker op man.
Prima, nog maar 1 weekje en mijn ballingschap zit er weer op.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe bevalt de verbanning naar het hoge noorden?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht benader je die ooit nog.
Dan het HQ in Utrecht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, nog maar 1 weekje en mijn ballingschap zit er weer op.
Ik gooi gewoon Dommel van een afstandje in dat ding.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Alsof jij hier ook maar een voetstap binnen kunt zetten........
Nu eerst limo zuipen, want 1.5 waarde is niet best.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:25 schreef GSbrder het volgende:
Morgen mag B_A weer fatsoenlijk eten, dat helpt vast.
Geen idee, had vandaag wel een manager uit HQ aan de lijn daarover, maar niks is definitief ofzo.quote:
Lekker treinen naar Utrecht, wel iets voor jou.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, had vandaag wel een manager uit HQ aan de lijn daarover, maar niks is definitief ofzo.
Laat je toch gewoon doen. Alhoewel Bet natuurlijk nu al met een sloophamer de keuken insnelt. Lekker slopuh!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Fuck dingen. Moet je er dan weer uitslopen en alles.
Nah, ze hadden het ook over Eindhoven en Tilburg ofzo, dan zou ik gewoon weer in hotels slapen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:28 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker treinen naar Utrecht, wel iets voor jou.
De WW in?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, had vandaag wel een manager uit HQ aan de lijn daarover, maar niks is definitief ofzo.
Ach, het zal vast wennen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef eriksd het volgende:
Lijkt mij hels, altijd in hotels tukken.
Hamertje tik.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat je toch gewoon doen. Alhoewel Bet natuurlijk nu al met een sloophamer de keuken insnelt. Lekker slopuh!
Valt mee, het went en altijd wel minimaal 4 sterren, dus service en eten is ook prima.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef eriksd het volgende:
Welnee, contract loopt wel gewoon door.quote:
Is Uccie pot?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:31 schreef Tem het volgende:
[..]
#TeamOpzij is weer binnen, dames en heren.
Echte feminisme-extremist jajaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:31 schreef Tem het volgende:
[..]
#TeamOpzij is weer binnen, dames en heren.
Nee vooralsnog val ik altijd op mannen.quote:
Fijn hoor, ballingschap 1 is eindelijk opgeheven, sturen ze je meteen weer in ballingschap.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ze hadden het ook over Eindhoven en Tilburg ofzo, dan zou ik gewoon weer in hotels slapen.
Maar ik zie wel, eerst maar 's lekker een tijdje vrij.
Stuur even een foto van jou per DM, ik doe ook vrouwen van boven de 40.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee vooralsnog val ik altijd op mannen.
Valt mee, Eindhoven is ook een HQ.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fijn hoor, ballingschap 1 is eindelijk opgeheven, sturen ze je meteen weer in ballingschap.
Ik ben niet boven de 40.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stuur even een foto van jou per DM, ik doe ook vrouwen van boven de 40.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee vooralsnog val ik altijd op mannen.
Niet zo mooi als de Croeselaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, Eindhoven is ook een HQ.
Liegen is hier strict verboden.quote:
quote:
Eindhoven is gruwelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent puur dom aan het trollen. Wanneer je nu een reputatie had van een serieuze en open discussiehouding had je een punt maar dat zit er ook al niet zo in...
Dat is een ding wat zeker is.quote:
Lekker met de andere alcoholisten 's avonds aan de hotelbar zitten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef eriksd het volgende:
Nieuw kantoortje binnenkort.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat er cm's bedoelt werden.quote:
Lijkt mij een strak plan, dan stop ik GHB in je wijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:36 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
![]()
Kun jij bij mijn supermarkt gaan werken achter de kassa?
Kan ik weer wijn kopen.
Allemaal zuipen op rekening van de bank.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker met de andere alcoholisten 's avonds aan de hotelbar zitten.
Goed bonusbeleid.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal zuipen op rekening van de bank.
Kan je ook gewoon in mijn thee stoppen, dat drink ik een stuk vaker.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lijkt mij een strak plan, dan stop ik GHB in je wijn.
Wat een hel. Alles zo suf zakelijk ingericht, bah.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker met de andere alcoholisten 's avonds aan de hotelbar zitten.
Ik vind jou sexy.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan je ook gewoon in mijn thee stoppen, dat drink ik een stuk vaker.
Ik heb vorig jaar zelfs m'n verjaardag gevierd met maten en collega's op kosten van ze, daar kreeg ik dan weer wel commentaar op. Maar hoefde het in ieder geval niet terug te betalen.quote:
Even deze grammaticale fout vereeuwigen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat er cm's bedoelt werden.
Hoe heb jij dat luxe appartement van jou in Oud-Zuid eigenlijk ingericht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een hel. Alles zo suf zakelijk ingericht, bah.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is.
Maar ik vind Croeselaan sowieso beetje "the odd one out", het staat daar maar in z'n uppie. Dan heeft zo'n toren in de Zuid-As toch wat meer aanzicht omringd door andere torens, al zeg ik zelf.
Heeft al de bijnaam "de rukbunker".quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat luxe appartement van jou in Oud-Zuid eigenlijk ingericht?
Het zou allicht een hele vooruitgang zijn t.o.v. mijn kantoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een hel. Alles zo suf zakelijk ingericht, bah.
Ah zal wel bijtrekken, nu de Basel-wetten wat zijn versoepeld.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard.
Liefst zit ik hoog en droog bij ABN, maar het gaat niet zo goed met ABN REF.
Ja doe maar....kan altijd nog roepen dat ik allochtoon ben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef waht het volgende:
[..]
Even deze grammaticale fout vereeuwigen.
Hele tijd dat gebonk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:40 schreef eriksd het volgende:
Ze zijn wel weer lekker aan het bouwen op Zuid. Altijd goed.
Wanneer mogen wij eens komen rukken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heeft al de bijnaam "de rukbunker".
Ik vind allochtone meisjes echt sexy, wat voor bloed heb jij in je?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja doe maar....kan altijd nog roepen dat ik allochtoon ben.
Ik ben volbloed Indiasequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind allochtone meisjes echt sexy, wat voor bloed heb jij in je?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind allochtone meisjes echt sexy, wat voor bloed heb jij in je?
Ook zo'n rode stip tussen de ogen waar we op kunnen mikken met onze puddingbuks?quote:
Kreeg ik nog maar stufi.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:41 schreef von_Preussen het volgende:
Wat een dag trouwens, salaris, belastingteruggave en stufi zijn tegelijkertijd gestort.
Niet zo één...quote:
Goede vraag.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook zo'n rode stip tussen de ogen waar we op kunnen mikken met onze puddingbuks?
Nee, behalve het uiterlijk is er vrij weinig indiaas aan mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook zo'n rode stip tussen de ogen waar we op kunnen mikken met onze puddingbuks?
Vanaf nu noem ik je Sunny Leone.quote:
En, mag dat? Allah kijkt doorgaans altijd mee, de smeerlap.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ooooh, die ruiken altijd zo heerlijk naar faeces, dat vind ik sexy.
Dat sluit dus helaas groepsverkrachting uit als optie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, behalve het uiterlijk is er vrij weinig indiaas aan mij.
Hoi Sunny Leone.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, behalve het uiterlijk is er vrij weinig indiaas aan mij.
Ja helaas.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sluit dus helaas groepsverkrachting uit als optie.
Deze man weet.quote:
Stel je voor dat ik op de meet zou komen, dan zou iedereen 's avonds naar faeces ruiken en onder mijn kwijl zitten.quote:
Doen homo's ook wel eens aan groepsverkrachtingen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sluit dus helaas groepsverkrachting uit als optie.
Heb je een broer?quote:
Dit is zeker geen complimentquote:
Altijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doen homo's ook wel eens aan groepsverkrachtingen?
Oh dan pas ik.quote:
Even in je favorieten op Redtube klikken en zoeken.quote:
Niet?quote:
Niet in mijn huidige gezinssamenstelling, maar ik sluit niet uit dat er eentje ergens bestaat...maar daar heb jij niets aan.quote:
Beetje te vaag inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet in mijn huidige gezinssamenstelling, maar ik sluit niet uit dat er eentje ergens bestaat...maar daar heb jij niets aan.
Ah...nou ja zo zou ik er wel uit willen zien.quote:
Onvoorstelbaar. Hij zou mij als "jongetje" of "knaapje" adresseren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Du_ke zei dat je een hele nare man bent.
Jij bent accountant?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah...nou ja zo zou ik er wel uit willen zien.
Qua beroep geef ik toch meer de voorkeur aan cijfertjes.
Maar hij is mod, dus hij kan alles zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Du_ke zei dat je een hele nare man bent.
Schandknaapje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Hij zou mij als "jongetje" of "knaapje" adresseren.
Ook lekker verduisteren a la KPMG?quote:
Verkeerde werkgever....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook lekker verduisteren a la KPMG?
Zaltbommel natuurlijk, blinde.quote:
Wat is er verkeerd aan?quote:
http://dekleineconsultant.nl/quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Een kleine accountant zou wel iets voor mij zijn.
Oh ik dacht dat je bedoelde of ik bij KPMG werkte.quote:
Schandknaapje van het grootkapitaal, rebels studentje, pseudo-fascistische lolbertariër... Dat soort dingen lijken me logischer dan "nare man". Dat zou mij immers teveel eer, en borsthaar, toedichten.quote:
Neen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde of ik bij KPMG werkte.
Klinkt alsof je standaard ruzie hebt met duke.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Schandknaapje van het grootkapitaal, rebels studentje, pseudo-fascistische lolbertariër... Dat soort dingen lijken me logischer dan "nare man". Dat zou mij immers teveel eer, en borsthaar, toedichten.
Nee hoor. Ik ben een zeer aimabele jongeman. Meneer Duke ongetwijfeld ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt alsof je standaard ruzie hebt met duke.
Welnee, dat is een verzuurde stempelaar bij het burgerlijk ambt in de meest achtergestelde turfprovincie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben een zeer aimabele jongeman. Meneer Duke ongetwijfeld ook.
Oke, want we hadden hier al een meisje (of man, dat weet je op internet nooit zeker) wat accountant was, maar die kwam uit Groningen.quote:
Turfprovincie is wel een aardige, en bij deze is Groningen een gasprovincie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, dat is een verzuurde stempelaar bij het burgerlijk ambt in de meest achtergestelde turfprovincie.
10! 10! 10!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah...nou ja zo zou ik er wel uit willen zien.
Qua beroep geef ik toch meer de voorkeur aan cijfertjes.
Oh dus dat staat mij ook nog te wachten....goed om te weten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oke, want we hadden hier al een meisje (of man, dat weet je op internet nooit zeker) wat accountant was, maar die kwam uit Groningen.
Uiteindelijk heb ik haar weggepest.
Wie niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt alsof je standaard ruzie hebt met duke.
Ziba was heul accountant maar een publieke dame.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oke, want we hadden hier al een meisje (of man, dat weet je op internet nooit zeker) wat accountant was, maar die kwam uit Groningen.
Uiteindelijk heb ik haar weggepest.
Ik dacht dat de provincie waarin Ausschwitz ligt al de gasprovincie was.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:54 schreef waht het volgende:
[..]
Turfprovincie is wel een aardige, en bij deze is Groningen een gasprovincie.
Destijds ja, inmiddels niet meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat de provincie waarin Ausschwitz ligt al de gasprovincie was.
Als je een sterk karakter hebt niet hoor. Ik ben geen slechte vent, ik wil enkel stoeien met anderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dus dat staat mij ook nog te wachten....goed om te weten.
Die andere, ik ben haar nick alweer kwijt. Bleek volgens mij achteraf ook een vent te zijn?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:55 schreef waht het volgende:
[..]
Ziba was heul accountant maar een publieke dame.
Monkyyyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die andere, ik ben haar nick alweer kwijt. Bleek volgens mij achteraf ook een vent te zijn?
Trains, start your engines.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:54 schreef waht het volgende:
[..]
Turfprovincie is wel een aardige, en bij deze is Groningen een gasprovincie.
Op het internet kan iedereen een aimabele jongeman zijn. Voor hetzelfde geld ben ik een Thaise ladyboy die bij puur toeval willekeurige karakters in heeft zitten drukken die, als statistisch unicum, tot op heden kloppende, in de context passende, Nederlandse zinnen als resultaat hebben gehad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, dat is een verzuurde stempelaar bij het burgerlijk ambt in de meest achtergestelde turfprovincie.
Geen idee, maar Pokkelmans is in het echt blijkbaar een Thaise ladyboy.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:00 schreef Uccie het volgende:
Waarom zou je je in godesnaam willen voordoen als een vrouwelijke accountant.
Zo leuk is dat allemaal niet.
Ik ken best leuke vrouwelijke accountants.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:00 schreef Uccie het volgende:
Makes sense.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op het internet kan iedereen een aimabele jongeman zijn. Voor hetzelfde geld ben ik een Thaise ladyboy die bij puur toeval willekeurige karakters in heeft zitten drukken die, als statistisch unicum, tot op heden kloppende, in de context passende, Nederlandse zinnen als resultaat hebben gehad.
Maar datzelfde vakgebied leert ons dat, door de wet van de grote aantallen dat niet voor altijd ooeiejf leek k wj nfuu ff,mfm? Rrkkorok RRk iij.
Mantelpakjes en pumps.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:00 schreef Uccie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, maar Pokkelmans is in het echt blijkbaar een Thaise ladyboy.
Je hebt een ladyboy fuckbuddy in Thailand?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:01 schreef Uccie het volgende:
[..]daar ken ik er ook eentje van...maar niet in NL.
Dat wel ja.quote:
Filmpjes!!!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt een ladyboy fuckbuddy in Thailand?
Heb je een Volkswagen Polo van de zaak?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar de lange dagen, werken in het weekend enzo ben ik af en toe wel klaar mee.
Solliciteer net als ik bij een bank, wij kennen geen arbeid tijdens weekenden. En je werkt wel met cijfertjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Ach, kop op meid.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Nee, maar ik heb er familie wonen en naast mijn neefje en zijn gezin woont er eentje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt een ladyboy fuckbuddy in Thailand?
Fixed.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Solliciteer net als ik bij een bank, wij kennen geen arbeid.
Hoax, vrouwen hebben altijd katten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, kop op meid.
Anders zit je toch maar helemaal alleen thuis met je eierstokken, da's ook niks.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, kop op meid.
Anders zit je toch maar helemaal alleen thuis met je eierstokken, da's ook niks.
Katten zijn lief en knuffelbaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoax, vrouwen hebben altijd katten.
Leuk voor een avondje "Wie ben ik".quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er familie wonen en naast mijn neefje en zijn gezin woont er eentje.
Gezellige vrouw/man...weet ik het...
Interessante insteek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, kop op meid.
Daar heb ik vogels voor genomen, heb ik toch nog een beetje kinderen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, kop op meid.
Katten erbij, voor ecologisch evenwicht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar heb ik vogels voor genomen, heb ik toch nog een beetje kinderen.
Aw wat lief.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar heb ik vogels voor genomen, heb ik toch nog een beetje kinderen.
Als erik het huis van Uccie zou betreden is elke vorm van evenwicht zoek.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:05 schreef waht het volgende:
[..]
Katten erbij, voor ecologisch evenwicht.
Die vreten de vogels op, en daarna de kat door de bami.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:05 schreef waht het volgende:
[..]
Katten erbij, voor ecologisch evenwicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |