Jij laat je vrouw niet in de Volvo rijden, dat is erg ongeemancipeerd gedrag van jouw kant. Vrouwen hebben tegenwoordig een positie in de maatschappij waarin ze zelfstandig net zo goed kunnen opereren als de man, dus ook als het betreft de deelname aan het verkeer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb ik niet, en voorlopig houden ze het langer uit met mij dan met de gemiddelde Fokker.
Nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij laat je vrouw niet in de Volvo rijden, dat is erg ongeemancipeerd gedrag van jouw kant. Vrouwen hebben tegenwoordig een positie in de maatschappij waarin ze zelfstandig net zo goed kunnen opereren als de man, dus ook als het betreft de deelname aan het verkeer.
Derhalve is er geen reden voor jou om aan te nemen dat jouw Volvo iets overkomt als jouw vrouw ermee gaat rijden.
Het zou je sieren als je je excusus aan je vrouw voor jouw gedrag gaat aanbieden.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:18 schreef Tem het volgende:
Net of vP zijn harige groenlinks meisje in z'n bmw laat rijden.
Nee natuurlijk niet, maar voor haar ga ik toch ook geen bakfiets kopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:18 schreef Tem het volgende:
Net of vP zijn harige groenlinks meisje in z'n bmw laat rijden.
Zodat ze risico loopt neergestoken te worden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar voor haar ga ik toch ook geen bakfiets kopen.
Ze gaat maar lekker met het OV.
Ik hoor het al, minimaal de helft van de deelnemers aan de meet morgen komt met steekwonden opdagen, als ze het al redden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:22 schreef waht het volgende:
[..]
Zodat ze risico loopt neergestoken te worden?
Hij staat al goed klaar om de zee in te rijden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:24 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Faecesbrown metallic.
Deze Turken hebben dat inderdaad geprobeerd:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij staat al goed klaar om de zee in te rijden.
Gewoon overheen poepen dan trekt het weer goed.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe zit dat met bloed? Anders moet ik zo even snel door de wasstraat.
Dat is niet zo zout, wel wordt het poepbruin als het opdroogt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe zit dat met bloed? Anders moet ik zo even snel door de wasstraat.
Ok.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon overheen poepen dan trekt het weer goed.
Jawel, zet u schrap.quote:Het KNMI heeft voor zaterdagavond code geel afgekondigd.
In de provincies Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel en Gelderland kan vijf tot tien centimeter sneeuw blijven liggen. Verder naar het westen smelt de sneeuw snel weer weg. De westelijke provincies krijgen alleen met regen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |