Women's:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwitsers zijn door elkaar gehaald denk ikquote:
de TTquote:
quote:
quote:
Dit jaar krijg je de Kia reclame ervoor terugquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:10 schreef Gruisman het volgende:
Ik mis die tennispoint reclames van vorig jaar. Daar zat tenminste een lekker deuntje bij.
Juist niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ja, vuur die ballen maar recht op Nadal af, Fed. Dŕt gaat werken.
Je sarcasme-detector staat uit.quote:
Volgens mij ging dat over de niet zo fijn getimede blessure behandeling.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:16 schreef 1239758715981 het volgende:
Kut Federer. Klaagt over de grunts van Nadal bij de scheidsrechter, dus Rafa zit al helemaal in zijn hoofd, dus Federer verliest in drie sets
Die had hij gewoon na de eerste set moeten nemen niet als je tegenstander moet gaan serveren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:16 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over de niet zo fijn getimede blessure behandeling.
En terecht, maar het is natuurlijk oliedom van Fed om zich daar zo druk om te maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:16 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over de niet zo fijn getimede blessure behandeling.
Dat heb ik ook, waarschijnlijk omdat ik gewoon weet dat Nadal wint..ik gun Federer nog 1 titelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:17 schreef kevin_ het volgende:
Waarom voel ik me altijd zo zenuwachtig als ik naar Nadal - Federer kijk
Omkering van de wedstrijd, ik voel het al aankomen.quote:
Ik gun hem er nog 25quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:20 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, waarschijnlijk omdat ik gewoon weet dat Nadal wint..ik gun Federer nog 1 titel
Dat is gelukkig afgeschaft. En de enige ump met BALLEN is op dit moment mevrouw Azeraki.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:14 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Dat vroeg ik me nog af, normaal is er toch altijd een mannelijke umpire bij de mannen en een vrouwelijke bij de vrouwen? Waarom was er bij Nadal-Nishikori (of was het Dimitrov?) dan een vrouw?
Yep, die heeft z'n niveau duidelijk opgekrikt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nadal staat toch wel lekker te spelen nu. Wint elke rally zo'n beetje.
Ah ok. En inderdaad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat is gelukkig afgeschaft. En de enige ump met BALLEN is op dit moment mevrouw Azeraki.
En BBCquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Het is ook op de NOS he. Ik ben blij dat ik van die Eurosportreclames verlost ben nu.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Het is ook op de NOS he. Ik ben blij dat ik van die Eurosportreclames verlost ben nu.
Het was een grap.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je sarcasme-detector staat uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |