Aah, nu weten we dus eindelijk waar de kleding uit die verzamelbakken naartoe gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:17 schreef Karina het volgende:
Niet van een land, maar zo gaan de vrijwilligers eruit zien:
[ afbeelding ]
Poetin = vrijwilligerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:17 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Tenminste wat stijlvoller dan alle vorige winterspelen bij elkaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:17 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
USA is van Ralph Lauren zie ik. Ik vind het ook wel wat hebben. Beetje knusse kerstsfeer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:11 schreef Limburg82 het volgende:
Nederland:
[ afbeelding ]
Dan geef mij maar die van de USA. Lekker retro.
Saai, totaal geen inspiratie dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:31 schreef gianni61 het volgende:
canada:
[ afbeelding ]
snowboardteam:[ afbeelding ]
Frankrijk ook lekker retro. Al staat het bij die vrouw wel leuker dan bij die jongen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
Frankrijk:[ afbeelding ]
Polen:
[ afbeelding ]
Voor een wedstrijd tijdens de feestdagen was het wel geinig geweest voor de lol ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
USA is van Ralph Lauren zie ik. Ik vind het ook wel wat hebben. Beetje knusse kerstsfeer.
Nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:56 schreef pokkerdepok het volgende:
hebben die duitsers nou gewoon ons oranje gejat?!
Zij vinden het vast hun oranje.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:56 schreef pokkerdepok het volgende:
hebben die duitsers nou gewoon ons oranje gejat?!
Ja maar Ralph Lauren dus het is stijl en hip enzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:02 schreef Wombcat het volgende:
Die van Amerika da's net alsof ze wat oude lapjes bij elkaar hebben gezocht en een pakkie ervan genaaid. Vind ik niks
Als Nederland oranje gebruikt is dat geen oranje met bloemetjes enzo volgens mijquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:03 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
t lijkt net oranje op die foto, die musten en broeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |