Aah, nu weten we dus eindelijk waar de kleding uit die verzamelbakken naartoe gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:17 schreef Karina het volgende:
Niet van een land, maar zo gaan de vrijwilligers eruit zien:
[ afbeelding ]
Poetin = vrijwilligerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:17 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Tenminste wat stijlvoller dan alle vorige winterspelen bij elkaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:17 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
USA is van Ralph Lauren zie ik. Ik vind het ook wel wat hebben. Beetje knusse kerstsfeer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:11 schreef Limburg82 het volgende:
Nederland:
[ afbeelding ]
Dan geef mij maar die van de USA. Lekker retro.
Saai, totaal geen inspiratie dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:31 schreef gianni61 het volgende:
canada:
[ afbeelding ]
snowboardteam:[ afbeelding ]
Frankrijk ook lekker retro. Al staat het bij die vrouw wel leuker dan bij die jongen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef gianni61 het volgende:
Frankrijk:[ afbeelding ]
Polen:
[ afbeelding ]
Voor een wedstrijd tijdens de feestdagen was het wel geinig geweest voor de lol ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
USA is van Ralph Lauren zie ik. Ik vind het ook wel wat hebben. Beetje knusse kerstsfeer.
Nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:56 schreef pokkerdepok het volgende:
hebben die duitsers nou gewoon ons oranje gejat?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |