Alleen een onderzoeksdossier maken is in Nijmegen niet toegegaan als stage.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:13 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het elders zit, maar in Nijmegen is de onderzoeksstage van geneeskunde standaard 12 weken, en deze kan verlengd worden met maximaal 3 blokken van 4 weken (mits vooraf aangevraagd), dus maximaal 24 weken in totaal.
Nee, dat is ook nog zo. Kan hij beter een studentassistent aannemen ofzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:34 schreef dotKoen het volgende:
Alleen een onderzoeksdossier maken is in Nijmegen niet toegegaan als stage.
De groningse studenten (dat zijn degenen die in zwolle lopen, ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:13 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het elders zit, maar in Nijmegen is de onderzoeksstage van geneeskunde standaard 12 weken, en deze kan verlengd worden met maximaal 3 blokken van 4 weken (mits vooraf aangevraagd), dus maximaal 24 weken in totaal.
Waarom?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:43 schreef Pluizel het volgende:
Shiiiiiit nou sluiten ze de inclusie voor mijn studie niet over 2 maanden, maar ergens komende week. Daar gaat mijn budget!
Ben je mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:43 schreef Pluizel het volgende:
Shiiiiiit nou sluiten ze de inclusie voor mijn studie niet over 2 maanden, maar ergens komende week. Daar gaat mijn budget!
Ha ha, lukt me niet. In mijn dromen ga ik helemaal mijn goddelijke gang. Heb je zin om te lachen btw?quote:
Was in slaap gesust door m'n eigen gezeik... maar als het nog steeds kan, graag..quote:Op maandag 3 februari 2014 05:40 schreef Salmannassar het volgende:
Ha ha, lukt me niet. In mijn dromen ga ik helemaal mijn goddelijke gang. Heb je zin om te lachen btw?
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:37 schreef Felagund het volgende:
Misschien een stomme vraag, wat bedoelen jullie met inclusie?
Google it, slomequote:Op maandag 3 februari 2014 10:37 schreef Felagund het volgende:
Misschien een stomme vraag, wat bedoelen jullie met inclusie?
quote:
dan snap ik het nog niet in deze context.quote:Inclusie betekent de insluiting in de samenleving van achtergestelde groepen op basis van gelijkwaardige rechten en plichten. Inclusie staat tegenover validisme. De begrippen inclusie en integratie vullen elkaar aan in de hedendaagse maatschappij.
Jij lult uit je speknek. Ik loop helemaal niks te verbaggeren. Probeer te amuseren maar dat zie jij blijkbaar anders. Nou ja, moet kunnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:41 schreef speknek het volgende:
Lekker in je manische periode Salmannassar? Houd eens op met W&T te verbaggeren.
Ja, ik begrijp ook wel wat het in maatschappelijke context betekent, maar niet in medische. Het is schijnbaar een algemeen vakbegrip.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
dan snap ik het nog niet in deze context.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |