SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Wil mijn tanden heel houden.quote:
Zelfs?! Tegen hem zal ik nooit op kunnen boksen die man zit lichtjaren verwijderd van mij. Als hij op de Everest staat, sta ik op de bodem van het marianentrog.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef CarltonBanks het volgende:
Zelfs koekoek jonguh kan het beter dan TS
vanaf: 08:30
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
Rust in vrede, ts. Je leven was kort, maar kut.
Niet zo negatief doen spons.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zelfs?! Tegen hem zal ik nooit op kunnen boksen die man zit lichtjaren verwijderd van mij. Als hij op de Everest staat, sta ik op de bodem van het marianentrog.
Weet ik veel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Woont Spongebob niet op de bodem van de marianentrog?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Woont Spongebob niet op de bodem van de marianentrog?
Goed gezien!quote:
Of hij wilde zijn moeder niet wakker maken met wie hij ook stiekem in huis woont.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Goed gezien!
Ik vermoed dat TS een anonieme drinker is die snel een flesje leeg lurkt als niemand kijkt.
Hoe waarde Penny-wise?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:42 schreef penny-wise het volgende:
Stumper, flesje zit toch in een krat? Daar krijg je hem ook mee open....
Zorg wel voor een ruimte van ong. 30 cm onder het kratje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:42 schreef penny-wise het volgende:
Zijn zo veel mogelijkhedenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:42 schreef penny-wise het volgende:
Morgen even naar de huisarts gaan denk je?quote:
Misschien meteen maar naar de hap, moet wel gehecht worden denk ik zo op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Morgen even naar de huisarts gaan denk je?
amputerenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als je dan nog leeft...quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Misschien meteen maar naar de hap, moet wel gehecht worden denk ik zo op het eerste gezicht.
quote:
Is het zo ernstig? Ik heb naald en draad maar ik kan het ook dichtbranden zoals Rambo... Wat denken jullie?quote:
Je kan even het fornuis/kookplaat aanzetten en het dichtbranden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is het zo ernstig? Ik heb naald en draad maar ik kan het ook dichtbranden zoals Rambo... Wat denken jullie?
Hmm heb enkel een aansteker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:51 schreef Syntos het volgende:
[..]
Je kan even het fornuis/kookplaat aanzetten en het dichtbranden.
Dat je dat hebt overleeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een mietjeswond
KLB / [Pics] Bierflesje takelt mij hevig toe
Ik had daarentegen kwaliteit!quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef Scuidward het volgende:
Of je loopt in je blote bast of je flesje is vies.
edit: of je hebt een Grieks beeld in de keuken.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef Scuidward het volgende:
quote:
Laat er geen twijfel over ontstaan, ik gun TS zijn pleziertjes achter gesloten gordijnen.quote:
Gewoon met mijn werktelefoon jonguh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:28 schreef OllieWilliams het volgende:
FaalhaasSowieso niet met elk stevig willekeurig object een biertje kunnen openen
Hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef Scuidward het volgende:
Oh maar dat plaatje is van internet geplukt!quote:
Ahhhquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh maar dat plaatje is van internet geplukt!
Ah.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh maar dat plaatje is van internet geplukt!
Ja jongens ik heb nooit zo'n luxe bierglas, en dan geen opener.quote:
Ik ben ook niet echt helder deze week dus het ligt niet aan jou. Jij bent lekker scherp!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja jongens ik heb nooit zo'n luxe bierglas, en dan geen opener.Ik drink uit de fles altijd... En dat daglicht man, dat kan toch nooit om 10 uur savonds zijn?
Nee ik ben niet scherp, ik ben verwond door een flessendop die eigenlijk niets kan doen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt helder deze week dus het ligt niet aan jou. Jij bent lekker scherp!
Snap ook niet dat ze er op zitten, de brouwer weet toch wel dat ik het ga opdrinken na aankoop.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik ben niet scherp, ik ben verwond door een flessendop die eigenlijk niets kan doen...
Hier heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk...quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze er op zitten, de brouwer weet toch wel dat ik het ga opdrinken na aankoop.
Je moet inderdaad goed gek zijn wil je dergelijke uitspraken als mij doen op een openbaar forum.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk...
Pas maar op, straks word je opgepakt door de bierdopjesmaffia.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je moet inderdaad goed gek zijn wil je dergelijke uitspraken als mij doen op een openbaar forum.
Ow, ik dacht dat ik eerst wakker zou worden met een dood kratje in mijn bed als dreigementquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Pas maar op, straks word je opgepakt door de bierdopjesmaffia.
No, doodgeslagen biertje op je nachtkast. The horror!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ik eerst wakker zou worden met een dood kratje in mijn bed als dreigement
Gewoon opdrinken toch? Maar dan erachter komen dat het plas is in plaats van bier?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:44 schreef Targaryen het volgende:
[..]
No, doodgeslagen biertje op je nachtkast. The horror!
Wat? Heb je geen po?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gewoon opdrinken toch? Maar dan erachter komen dat het plas is in plaats van bier?!
Erger, Grolsch.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Gewoon opdrinken toch? Maar dan erachter komen dat het plas is in plaats van bier?!
HE DENK EROM HEquote:
Mijn aandacht heb je! Vertel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
HE DENK EROM HE![]()
Heb zelfs een schort van Grolsch. Maar Grolsch is ook een hele mindset, dat gaat verder dan de beugel.
Amstel ik vind echt alles te zuipen behalve Amstel... Als het het laatste bier op aarde was, zou ik overstappen op wijn.quote:
Grolsch staat voor 'genot'. Althans, een lekkere slobberbier. Verder weet ik het ook niet, voor een deel van huis uit meegekregen plus hetgeen wat in huis is als deze boy zijn ouders met een bezoekje verblijdt. Daarnaast vind ik het een 4-seizoenenbier. En natuurlijk de extra 10%.quote:
Goed punt, toch, als het bier na een lange erg koude periode herenigt wordt met zijn grote gouden vriend de zon. Is elk biertje lekker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:07 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Grolsch staat voor 'genot'. Althans, een lekkere slobberbier. Verder weet ik het ook niet, voor een deel van huis uit meegekregen plus hetgeen wat in huis is als deze boy zijn ouders met een bezoekje verblijdt. Daarnaast vind ik het een 4-seizoenenbier. En natuurlijk de extra 10%.
Is ook wel weer zo ... drink ook alles wel wat de gastheer heeft. Baas in eigen keuken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:09 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Goed punt, toch, als het bier na een lange erg koude periode herenigt wordt met zijn grote gouden vriend de zon. Is elk biertje lekker.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef Spongeboss het volgende:
Bij het openen van een flesje bier stiekem, had ik geen blikopener. Door met een aansteker te prusten is het gelukt maar ik ben uitgeschoten tegen de dop en heb nu een wond opgelopen.
Pics zeggen meer dan een duizend woorden dus die zit in de spoiler, een pic.
Niet op klikken als je niet tegen wonden kan!volgende keer luister ik naar de waarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
Waarschuwingen zijn er om net even over heen te gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:21 schreef zquing het volgende:
[..]
volgende keer luister ik naar de waarschuwing
Vraag gelijk of ze voor TS een nieuw kratje meenemenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:32 schreef trovey het volgende:
Ik heb 112 al gebeld TS, ze komen er aan.
Kan hij er op zitten als ze zijn hand er weer aan naaien.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vraag gelijk of ze voor TS een nieuw kratje meenemen
Dat ben je dan toch zelf schuld! Hopelijk heb je hiervan geleerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:21 schreef zquing het volgende:
[..]
volgende keer luister ik naar de waarschuwing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |