Goed gezien!quote:
Of hij wilde zijn moeder niet wakker maken met wie hij ook stiekem in huis woont.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Goed gezien!
Ik vermoed dat TS een anonieme drinker is die snel een flesje leeg lurkt als niemand kijkt.
Hoe waarde Penny-wise?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:42 schreef penny-wise het volgende:
Stumper, flesje zit toch in een krat? Daar krijg je hem ook mee open....
Zorg wel voor een ruimte van ong. 30 cm onder het kratje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:42 schreef penny-wise het volgende:
Zijn zo veel mogelijkhedenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:42 schreef penny-wise het volgende:
Morgen even naar de huisarts gaan denk je?quote:
Misschien meteen maar naar de hap, moet wel gehecht worden denk ik zo op het eerste gezicht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Morgen even naar de huisarts gaan denk je?
amputerenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als je dan nog leeft...quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Misschien meteen maar naar de hap, moet wel gehecht worden denk ik zo op het eerste gezicht.
quote:
Is het zo ernstig? Ik heb naald en draad maar ik kan het ook dichtbranden zoals Rambo... Wat denken jullie?quote:
Je kan even het fornuis/kookplaat aanzetten en het dichtbranden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is het zo ernstig? Ik heb naald en draad maar ik kan het ook dichtbranden zoals Rambo... Wat denken jullie?
Hmm heb enkel een aansteker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:51 schreef Syntos het volgende:
[..]
Je kan even het fornuis/kookplaat aanzetten en het dichtbranden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |