Dat je dat hebt overleeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een mietjeswond
KLB / [Pics] Bierflesje takelt mij hevig toe
Ik had daarentegen kwaliteit!quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef Scuidward het volgende:
Of je loopt in je blote bast of je flesje is vies.
edit: of je hebt een Grieks beeld in de keuken.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef Scuidward het volgende:
quote:
Laat er geen twijfel over ontstaan, ik gun TS zijn pleziertjes achter gesloten gordijnen.quote:
Gewoon met mijn werktelefoon jonguh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:28 schreef OllieWilliams het volgende:
FaalhaasSowieso niet met elk stevig willekeurig object een biertje kunnen openen
Hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef Scuidward het volgende:
Oh maar dat plaatje is van internet geplukt!quote:
Ahhhquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh maar dat plaatje is van internet geplukt!
Ah.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh maar dat plaatje is van internet geplukt!
Ja jongens ik heb nooit zo'n luxe bierglas, en dan geen opener.quote:
Ik ben ook niet echt helder deze week dus het ligt niet aan jou. Jij bent lekker scherp!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja jongens ik heb nooit zo'n luxe bierglas, en dan geen opener.Ik drink uit de fles altijd... En dat daglicht man, dat kan toch nooit om 10 uur savonds zijn?
Nee ik ben niet scherp, ik ben verwond door een flessendop die eigenlijk niets kan doen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt helder deze week dus het ligt niet aan jou. Jij bent lekker scherp!
Snap ook niet dat ze er op zitten, de brouwer weet toch wel dat ik het ga opdrinken na aankoop.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee ik ben niet scherp, ik ben verwond door een flessendop die eigenlijk niets kan doen...
Hier heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk...quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze er op zitten, de brouwer weet toch wel dat ik het ga opdrinken na aankoop.
Je moet inderdaad goed gek zijn wil je dergelijke uitspraken als mij doen op een openbaar forum.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk...
Pas maar op, straks word je opgepakt door de bierdopjesmaffia.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je moet inderdaad goed gek zijn wil je dergelijke uitspraken als mij doen op een openbaar forum.
Ow, ik dacht dat ik eerst wakker zou worden met een dood kratje in mijn bed als dreigementquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Pas maar op, straks word je opgepakt door de bierdopjesmaffia.
No, doodgeslagen biertje op je nachtkast. The horror!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ik eerst wakker zou worden met een dood kratje in mijn bed als dreigement
Gewoon opdrinken toch? Maar dan erachter komen dat het plas is in plaats van bier?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:44 schreef Targaryen het volgende:
[..]
No, doodgeslagen biertje op je nachtkast. The horror!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |