What did I do?quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar lief is hij ook wel
/care!quote:
Heb je wel meegelezen in het vorige deel?quote:
Mijn dames zijn zelden een gedrochtquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
/care!
Jullie zet ook vaak zat een gedrocht in de OP
Klopt, maar aangezien smaken verschillen komt het vaak zat voor dat er iets in de OP staat waar ik keihard van opdroog.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn dames zijn zelden een gedrocht![]()
GEEF TOE
Het was een flauwe schunnige grapquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je wel meegelezen in het vorige deel?
Doe dat eens nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was een flauwe schunnige grap
Het miezerde 2 druppelsquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heet galant zijn. Nog bedankt voor het gebruik van je plu.
In mijn beleving ging het er erger aan toe.quote:
Ja grgrquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien smaken verschillen komt het vaak zat voor dat er iets in de OP staat waar ik keihard van opdroog.
Kan gebeuren, ok ok gr gr
Wanneer?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In mijn beleving ging het er erger aan toe.
Ik hou sowieso niet van regen, dan is het ook altijd zo donker.
quote:
quote:
Klopt, regen is ook grauw en kutquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In mijn beleving ging het er erger aan toe.
Ik hou sowieso niet van regen, dan is het ook altijd zo donker.
En nu in het Nederlandsquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie zet ook vaak zat een gedrocht in de OP
Is dat weer zo'n foute horror?quote:
*zettenquote:
quote:
Ah, die!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ze hadden een geweldige PR stunt, die heb ik je laten zien!
Vond de PR stunt van Carrie ook erg leuk, veel leuker dan de filmquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ze hadden een geweldige PR stunt, die heb ik je laten zien!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Op weg naar de verkeerde kant van de waal![]()
Maar ik heb wel de FOK! app
Dito!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag Devil's Due in de bioscoop!!
Ik hoop dat ie snel te downloaden is, ik ben nieuwsgierig!
Opaquote:
Hallo jonge deerne.quote:
Dus wij mogen de hele dag van jouw aandacht genieten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
meh filmquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:32 schreef rival het volgende:
Zondag ga ik eindelijk The Conjuring kijken
Geen idee hoe die Arnhemmers werkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dus wij mogen de hele dag van jouw aandacht genieten?
quote:
Ik wilde al zeggen, iedereen is er erg over te spreken. hoog cijfer ook op imdb...quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:37 schreef Macrador het volgende:
Oh nee wacht ik verwarde met iets totaal anders.
Mot je doen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen idee hoe die Arnhemmers werken
Op de HEAO in de kroeg werken..quote:
Voor dezelfde baas wel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op de HEAO in de kroeg werken..
Jep.. Heb wel eens eerder op de HEAO gestaan,maar nog niet eerder in die kroeg.. Kan natúúrlijk nooit zo gezellig zijn als mijn kroegquote:
Die stunt ken ik niet. Heb je het over de remake of het origineel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Vond de PR stunt van Carrie ook erg leuk, veel leuker dan de film
Al gezien, ik vond hem wel goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:32 schreef rival het volgende:
Zondag ga ik eindelijk The Conjuring kijken
Wat is de FOK! app?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik kreeg net door dat ie al te downloaden is, volgens de site een blurayversie, Maar even controleren.quote:
De app van FOK!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die stunt ken ik niet. Heb je het over de remake of het origineel?
[..]
Al gezien, ik vond hem wel goed
[..]
Wat is de FOK! app?
[..]
Ik kreeg net door dat ie al te downloaden is, volgens de site een blurayversie, Maar even controleren.
Sinds wanneer is die er dan? Waarom heeft niemand mij over een FOK!app verteld?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De app van FOK!
Ja ik ook, maar kan nu niet kijken niet
Hoezo niet? Jij bent er nu tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jep.. Heb wel eens eerder op de HEAO gestaan,maar nog niet eerder in die kroeg.. Kan natúúrlijk nooit zo gezellig zijn als mijn kroeg
De remake.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die stunt ken ik niet. Heb je het over de remake of het origineel?
Slijmbalquote:
Dat is waar, maar met mij ook een hoop Arnhemmersquote:
geen idee, kwam er ook bij toeval achter vannachtquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die er dan? Waarom heeft niemand mij over een FOK!app verteld?
Boh, ik had die nog nooit afgekeken en wist dus niet dat het een PR stunt voor Carrie was!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
De remake.
Check dit filmpje, echt goed
quote:
Zo ben ik hier toch altijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met mij ook een hoop Arnhemmers
En waarom slijmbal jij zo? Wat heb je nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is vergelijkbaar met een Rotterdammer vragen in Amsterdam te werken en omgekeerd toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is waar, maar met mij ook een hoop Arnhemmers
En waarom slijmbal jij zo? Wat heb je nodig?
Eens kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, kwam er ook bij toeval achter vannacht
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Zo ben ik hier toch altijdPlop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
wat zou je doen in die situatie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh, ik had die nog nooit afgekeken en wist dus niet dat het een PR stunt voor Carrie was!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Zo ben ik hier toch altijdJe krijgt geen fatsoenlijke auto van me hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
jep.. Nu scheelt het dat ik een schurft heb aan voetbalquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met een Rotterdammer vragen in Amsterdam te werken en omgekeerd toch?
[..]
Eens kijken
Ik hoop dat de hele kroeg straks geelzwart kleurtquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je krijgt geen fatsoenlijke auto van me hoor
Hyperventileren en flauwvallen waarschijnlijkquote:
Maar de Arnhem-Nijmegen haat gaat toch verder dan alleen voetbal?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep.. Nu scheelt het dat ik een schurft heb aan voetbal
Als ik dan mn Nijmeegse scheur open trek, zijn ze zo weg..quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop dat de hele kroeg straks geelzwart kleurt
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hyperventileren en flauwvallen waarschijnlijk
Ik twijfel nog tussen boers of Duits. Sowieso klinkt het nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik dan mn Nijmeegse scheur open trek, zijn ze zo weg..
Hups weet hoe dat klinkt
Ik ook, Duitsquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik dan mn Nijmeegse scheur open trek, zijn ze zo weg..
Hups weet hoe dat klinkt
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen boers of Duits. Sowieso klinkt het niet
Ik ken mezelfquote:
quote:
Uiteraard, Arnhem is achtergesteld gebied, vandaag dat ik nu ontwikkelingshulp ga doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar de Arnhem-Nijmegen haat gaat toch verder dan alleen voetbal?
Wij maken ons nu niet geliefd bij GvsE, dat snap je wel he?quote:
Denk je nou echt dat ik mezelf nog minder geliefd kan maken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij maken ons nu niet geliefd bij GvsE, dat snap je wel he?
Damn toen was het echt niet aan het miezeren hoorquote:
Nopequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik mezelf nog minder geliefd kan maken?
Ik moet elke keer zo lachen om die naam he.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Haat aan jullie. Hups, bereid je vast voor, ik ga je koppelen aan een haartippelaar. Rival.. Ooit krijg je klappen
Nouja als er slechts 2 druppels vallen dan trotseer ik die zonder plu wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn toen was het echt niet aan het miezeren hoor
Ik zal er met plezier op wachtenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Haat aan jullie. Hups, bereid je vast voor, ik ga je koppelen aan een haartippelaar. Rival.. Ooit krijg je klappen
Tot ze bij je voor de deur staat met zweep en voorbinddildoquote:
Ik heb het geluk dat ik aan de goede kant van Arnhem zit geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
De Mobiele Eenheid staat al klaar?proest
Arnhem heeft toch geen goede kant? Aldus GvsEquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik aan de goede kant van Arnhem zit geloof ik
Beetje voorspelbaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arnhem heeft toch geen goede kant? Aldus GvsE
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mensen met rugzakjes volgen werkt
eenschquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Arnhem heeft toch geen goede kant? Aldus GvsE
Stiekem wel handig om op een school te werkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mensen met rugzakjes volgen werkt
Nopequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:13 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou haar dus maar even laten winnen
Het plan is gewoon om samen alles te winnen en smurf de hele tijd naar voren te sturen om de prijzen op te halenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dacht ik al, weet ook niet waarom ik het advies eigenlijk ook nog gaf
Ik neem dan ook mijn boodschappentrolley mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet dat bingo voor oude mensen is?
Waar kan ik mezelf aanmelden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mankeert smurf iets aan z'n voeten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem dan ook mijn boodschappentrolley mee.
Nee maar hij is opstandig aan het doen en wil niet sjouwenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mankeert smurf iets aan z'n voeten?
GvsE had ook al gebeld, maar ze wilden haar toch niet op komen halenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:19 schreef muhahaha het volgende:
Ow ik dat ze me ook kunnen komen halen.
Mij halen ze wel op natuurlijk, compleet met limo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GvsE had ook al gebeld, maar ze wilden haar toch niet op komen halen
Roze limo zeker?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij halen ze wel op natuurlijk, compleet met limo.
Tsss hij heeft een autoquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar hij is opstandig aan het doen en wil niet sjouwen
Het is hier om de hoekquote:
Ja. We zijn van SEX, naar PTA naar 40+ gegaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef Royco1 het volgende:
Lees ik hier nu serieus iets over bingo?
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef Royco1 het volgende:
Lees ik hier nu serieus iets over bingo?
Mij krijg je niet bang voor dat lieve meisje hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot ze bij je voor de deur staat met zweep en voorbinddildo
Oude saaie mensen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Mij krijg je niet bang voor dat lieve meisje hoor
Met de voorbinddildo ga je kennelijk wel akkoord?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik pak die zweep uit haar handen en zal haar eens laten schreeuwen
Waarschijnlijk omdat je haar dan keihard op haar oog ofzo raaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik pak die zweep uit haar handen en zal haar eens laten schreeuwen
Scherp!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Met de voorbinddildo ga je kennelijk wel akkoord?
Dat is zo vergezocht dat ik het negeerquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Met de voorbinddildo ga je kennelijk wel akkoord?
oh dat zal wel iets voor mij zijn... dat ik ergens verkeerd mep en ik haar stuk maakquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je haar dan keihard op haar oog ofzo raakt
Echt he?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
oh dat zal wel iets voor mij zijn... dat ik ergens verkeerd mep en ik haar stuk maak
Ik spreek niet uit ervaring, maar ik denk dat dat iets is wat je moeilijk kunt negeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is zo vergezocht dat ik het negeer
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik spreek niet uit ervaring, maar ik denk dat dat iets is wat je moeilijk kunt negeren.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ja en dan mag ik weer klussen
Ben te goed voor deze wereld
quote:
Dan valt het ook wel meequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg zelf ja, en als ik eenmaal bezig ben dan vermaak ik me eigenlijk prima.
stel je dan niet zo aan met je kotssmileyquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zeg zelf ja, en als ik eenmaal bezig ben dan vermaak ik me eigenlijk prima.
Dat zei ik ook, ongeveerquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
stel je dan niet zo aan met je kotssmiley![]()
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:17 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ik ben zo genuanceerd bezig altijd
quote:
aanstellen hoort toch in dit topic?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
stel je dan niet zo aan met je kotssmiley![]()
blijkbaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
aanstellen hoort toch in dit topic?
Beter hoor wat mij betreft!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:17 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ik ben zo genuanceerd bezig altijd
Oh nou in dat gevalquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
aanstellen hoort toch in dit topic?
Iedereen is andersquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Zullen mensen aan moeten wennen, zal je zelf een hoop aan hebben
is wel een stuk gemakkelijkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Zullen mensen aan moeten wennen, zal je zelf een hoop aan hebben
Noujah gemakkelijker? kom weleens in situaties die voorkomen hadden kunnen worden als ik minder eerlijk was geweest. Maar ben liever eerlijk, dan weet je wat je aan me hebtquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:27 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is wel een stuk gemakkelijkermensen noemen mij vaak 'bot' maar dat is alleen omdat ze niet verwachten dat ik direct ben. ik ben wel steeds directer en tja lomper misschien. maar wel eerlijk
Maar je kan ook eerlijk zijn op een niet-botte manier ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:27 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
is wel een stuk gemakkelijkermensen noemen mij vaak 'bot' maar dat is alleen omdat ze niet verwachten dat ik direct ben. ik ben wel steeds directer en tja lomper misschien. maar wel eerlijk
Ligt dat niet aan de situatie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je kan ook eerlijk zijn op een niet-botte manier ?
ohja ook absoluutquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan de situatie?
Soms moet je gewoon even bot zijn om iets duidelijk te maken.
ja ook dat doe ik. ligt idd aan de situatie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je kan ook eerlijk zijn op een niet-botte manier ?
ligt eraan hoe goed ik haar ken. anders zou ik iets zeggen als "goh ken je dat sprookje 'het lelijke eendje'? komt vast allemaal goed, meid!! "quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef Macrador het volgende:
Tegen een een moeder, die pas bevallen is, zeggen dat je haar baby verschrikkelijk lelijk vind is niet zo handig.
Maar eerlijk zijn zou moeten kunnen en zeker bij vrienden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef Snoepie85 het volgende:
even on topic maar weer:Ah.. dus dat is wat Bronies bezighoudtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I ain't no Brony, bro.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ah.. dus dat is wat Bronies bezighoudt
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef rolklem het volgende:
[..]
Hoi Snoepie. Hoe gaat het met Snoepie?
Ik ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]verveel me deaud.
na vandaag nog maar 5 dagen werken en dan 2,5 maand doen wat ik wil en wat ik al gepland heb (2 maanden naar Ghana)
voor daarna moet ik weer werk hebben. dus als je nog wat leuks weet
en hoe is het daar?
goh, echt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heb je eerst 2,5 maand niks en dan Ghana of zit dat erbij in?
Nope, weet geen werk, ik doe overheidswerk (studeren)
Goed hoor
Ja, echt!quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
goh, echt?
dat zit erbij in! ja anders is het wel heel lang zonder werk (en geld)
Zo ben ik altijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef rolklem het volgende:
[..]
Al iets vrolijker dan afgelopen dagen? Je was heel kortaf, vond ik.
ja kloptquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ja, echt!
Inderdaad :p maar je ging daar vrijwilligerswerk doen dacht ik?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef rolklem het volgende:
[..]
Was mij nog niet opgevallen dan.
Goed bezig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan eindelijk mijn notes inzien
En ze zijn flauw.
ik ga in een weeshuis voor baby's zorgenquote:
Toe maar, veel succes danquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik ga in een weeshuis voor baby's zorgenwil ook een paar dagen per week met meiden van mijn leeftijd en iets jonger praten over ehm persoonlijke hygiëne en allerlei soorten voorlichting geven enzo
Fok! hooligan youquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan doe ik het zelfs nog beter.
Zal het doen mevrouwquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
*bedoeld
okay, beter je best doen dan
Kaneel is liefde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben juist heel lief. Kun je nagaan hoe lief kaneel is.
Wat zijn dat en hoe kun je ze inzien? *newbie*quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan eindelijk mijn notes inzien
En ze zijn flauw.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat zijn dat en hoe kun je ze inzien? *newbie*
Het zijn opmerkingen van mods, dus hoe meer, hoe slechter. Of ze sparen de naaktfoto's van jou en zetten ze daar, dat kan ook.quote:
Zijn opmerkingen van de mods over je posts. Slaat meestal nergens op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat zijn dat en hoe kun je ze inzien? *newbie*
Ja notes waarin staat dat ik een dierenbeul benquote:Je hebt 11 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Ssst.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef rolklem het volgende:
Of ze sparen de naaktfoto's van jou en zetten ze daar, dat kan ook.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef Snoepie85 het volgende:
saaie notes. kan er niks mee.
nou ja, FOK! weer aan wat euro's geholpen
ik had laatst een keer een foto van tietjes gepostquote:
Jeetje, wat een geharde crimineel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik had laatst een keer een foto van tietjes gepostmaar je zag nauwelijks wat
toen ging ik protesteren, want een week zonder FOK! yeah right. dus toen ben ik direct weer ge-unbanned, heb niet eens een naaktfoto hoeven sturen
en ehh nog iets uit 2008, ben ik ook een keer gebanned, maar dat wist ik helemaal niet
en nog wat vage dingen
We houden haar dan ook al een tijdje nauwlettend in de gaten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een geharde crimineel.
nou hèquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een geharde crimineel.
hoi blauwequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef STING het volgende:
[..]
We houden haar dan ook al een tijdje nauwlettend in de gaten.
Ik denk dat je daar teveel plezier aan zou beleven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou hèik zou opgesloten moeten worden
Terecht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef STING het volgende:
[..]
We houden haar dan ook al een tijdje nauwlettend in de gaten.
Ik zal faxie even roepen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nou hèik zou opgesloten moeten worden
vond ik jou laatst niet ook al irritant?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar teveel plezier aan zou beleven.
hierrrrr Faxiequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Mods kunnen wel zien wie er een note heeft gegeven toch?
[..]
Ik zal faxie even roepen.
wat is nou inb4?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Inb4 flauwe grappen over jezelf sherlocken.
Hoi Fasje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=inb4
De whut?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Fasje.
Nog qt3.14's gezien?
nou jezus. sorry hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij een n00b
Hoe lees je daar cutie pie in?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=QT3.14
Q = cuequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe lees je daar cutie pie in?
Qt= cue, tee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godsamme, dikke faal van mij.quote:
Ik wilde het niet hardop zeggenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godsamme, dikke faal van mij.
dat zag ik dan weer welquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godsamme, dikke faal van mij.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je achteraf makkelijk zeggen he
Wat had je de vorige keer en wat zit er nu?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef Fascination het volgende:
Morgen naar de kapper, wat voor pittig kapseltje zal ik deze keer nemen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef Snoepie85 het volgende:
ik ben dr vandeur, lekkertjesfijne dag nog
Groen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef Fascination het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2014 16:04:20 ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
Cup ALekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarvoor?quote:
Maakt niet uit, zolang je maar lekker gek doetquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:40 schreef Fascination het volgende:
Ik 1 keer wegens flauwe reactie in serieus topic. 1 keer om zeuren. 1 keer om vragen aan een mod of die me een note had gegeven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje nieuwsgierig, maar zal wel over SC gaan ofzo.
Onmogelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Faxie's note: wederom een suggestieve opmerking.
Lolquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik 1 keer wegens flauwe reactie in serieus topic. 1 keer om zeuren. 1 keer om vragen aan een mod of die me een note had gegeven.
Post jij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Fascination het volgende:
Faxie, post je ook even een foto hier:
ONZ / Poepselfies
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Fascination het volgende:
Faxie, post je ook even een foto hier:
ONZ / Poepselfies
Neehoor valt wel mee, maar Fok! moe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Hoi weinige postert, heb je het druk?
Ik zou het niet weten. Ik ben altijd lief ende braafquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Boefje! Wat heb je uitgespookt?
Nee, haar zit niet goed vandaag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post jij.
Ik ken alleen je fb pic.
Jammerquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neehoor valt wel mee, maar Fok! moe.
Jammer danquote:
Niveau /sfeer 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niveau is hier nou niet echt bijster hoog te noemen laatste tijd.(No pun intended)
Alleen mijn baard staat op fokquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, haar zit niet goed vandaag.Bovendien wil ik niet met m'n smoelwerk op fok.
Zoveel verschillen die anders nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niveau /sfeer 2 verschillende dingen
Je bedoelt dat de mods zich vergissen?!?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik ben altijd lief ende braaf
Hangt er vanafquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoveel verschillen die anders niet
Dat zal het wel zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de mods zich vergissen?!?
Hier niet.quote:
Noem je mij een liegebeest?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik geloof er geen jota van. Faxie,jij boefje.
Ik hoorde net van een onderbuurman dat voor die andere buurvrouw de politie de afgelopen 4 dagen al 5 x aan de deur is geweest vanwege dat geblaf van die beesten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:31 schreef Macrador het volgende:
Stiekem vergif in vlees doen, naar de honden gooien en heel kwaadaardig lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |