SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kneep mijn maag zich toch even angstvallig samen.That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Owja die. Een van de minder leuke.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die van die lading witte kaas die onder het voorhuidje vandaan komtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, die was niet om te lachenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja die. Een van de minder leuke.
NIEUW: Foto's!![]()
mag dat wel buiten KPD?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een andere leuke voor je.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een andere leuke voor je.![]()
![]()
Goede vraag wel. Ik dacht omdat het een link was, dat het geen probleem was. Voor de zekerheid maar even weg gehaald.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelukkig hebben we de quotes nogquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Ik dacht omdat het een link was, dat het geen probleem was. Voor de zekerheid maar even weg gehaald.
(Ook maar even weggehaald, straks kom je in de problemen![]()
)
![]()
He, die vrouw ken ik, laatst nog een filmpje van gezien waar ze bewusteloos raaktequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een andere leuke voor je..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sjeuzus Kaneel![]()
Ok en nu weg, want anders kom ik te laat (no pun)
![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Die ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, die vrouw ken ik, laatst nog een filmpje van gezien waar ze bewusteloos raakte.
Topwijf.
Je bent een schat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de quotes nog
(Ook maar even weggehaald, straks kom je in de problemen![]()
)
Hihihi.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sjeuzus Kaneel![]()
Ok en nu weg, want anders kom ik te laat (no pun)
![]()
Veel plezier?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind haar geweldig.quote:
Ik heb dat filmpje hier ook trouwens, dat ze bewusteloos raakt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Ik dacht omdat het een link was, dat het geen probleem was. Voor de zekerheid maar even weg gehaald.![]()
![]()
Squirtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
Was dat toevallig een squirtende vrouw genaamd Cytherea?![]()
![]()
Ja, die zag ik laatst. Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind, ik kan me wel heel goed voorstellen wat ze voelt als ze klaarkomt, want dat heb ik ook, alleen lang niet zo extreem dat ik bewusteloos raakquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig.
Ik heb dat filmpje hier ook trouwens, dat ze bewusteloos raakt..
Oef, wat een leuke date. En meid.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Doe mij dat linkje eens DM'en?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig.
Ik heb dat filmpje hier ook trouwens, dat ze bewusteloos raakt.Eens.quote:![]()
![]()
Ze squirt wel. Maar is niet Cytherea.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
Was dat toevallig een squirtende vrouw genaamd Cytherea?Owja, straf me.quote:Ik heb wel een paar extreme orgasmes gehad, dat is op het punt stond zo in te zakken. Ook een paar dat ik direct in diepe slaap raakte. Maar nog nooit bewusteloos.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die zag ik laatst. Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind, ik kan me wel heel goed voorstellen wat ze voelt als ze klaarkomt, want dat heb ik ook, alleen lang niet zo extreem dat ik bewusteloos raak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
More than everquote:
Jij ook dus, hoest??The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Moe, voor de rest prima.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
More than ever
Jij ook dus, hoest??![]()
Even kijken danquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze squirt wel. Maar is niet Cytherea.![]()
![]()
Ja, dat iddquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar extreme orgasmes gehad, dat is op het punt stond zo in te zakken. Ook een paar dat ik direct in diepe slaap raakte. Maar nog nooit bewusteloos.. Ik vind het wel extreem en volgens mij is het ook niet echt gezond
. Maar het is wel grappig om te zien
.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat idd. Ik vind het wel extreem en volgens mij is het ook niet echt gezond
.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Even je fobo bekeken, maar je bent niet mijn type. Sorry.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Are you comming on to me pretty boyMaar die geluidjes komen me wel bekend voor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat idd. Ik vind het wel extreem en volgens mij is het ook niet echt gezond
.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Crewbashquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even je fobo bekeken, maar je bent niet mijn type. Sorry.note
![]()
![]()
Bijna weekend.quote:
Maar klinkt goed. En jij brengt de topicreeks weer op stoom.The only limit is your own imagination
Orgasmes? Ik heb gisteren mijn snelste orgasme ooit gehad. Mn vent en ik waren allebei verbaasd.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:
Ik ben wel degene die deze SEX SC reeks is gestartquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bijna weekend.
Maar klinkt goed. En jij brengt de topicreeks weer op stoom.![]()
![]()
Je voelde je als een puberjongen met zijn eerste keer?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Orgasmes? Ik heb gisteren mijn snelste orgasme ooit gehad. Mn vent en ik waren allebei verbaasd.The only limit is your own imagination
Niet echt, ik zat te grappenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, je hebt me onnotemaagd.![]()
![]()
Diepe bewondering klimt in mij naar boven...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben wel degene die deze SEX SC reeks is gestart
En bloed kruipt waar het heen wil, zeg maar.The only limit is your own imagination
mijn bovenburen zijn of spijkers in de vloer ofzo aan het slaan, of er ligt iemand te krikken
ow wacht .... krikken dus
Gaat het over Rain Degrey toevallig?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Niet voor crewbash, dat is meteen een ban van twee weken... hoewel... dat wordt ook in de notes gezetquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik dan ooit ontmaagd worden?![]()
![]()
Jij zit met je stijve tampeloeris in... tsja... waar hang je tegenwoordig uit eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Diepe bewondering klimt in mij naar boven...
En bloed kruipt waar het heen wil, zeg maar.![]()
baby helpt je daar zonder al te grote problemen bij.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal ik dan ooit ontmaagd worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ja, 2 x wrijven En ik kwam klaar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je voelde je als een puberjongen met zijn eerste keer?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lekker thuis. En een mooie date gehad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zit met je stijve tampeloeris in... tsja... waar hang je tegenwoordig uit eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Boh. Misschien dat ik dan eens iets aan studie ga doen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet voor crewbash, dat is meteen een ban van twee weken... hoewel... dat wordt ook in de notes gezetEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zeer zeker welquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
bestaan er trouwens ook positive notes?![]()
![]()
Ja, ik Had Er heel veel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
bestaan er trouwens ook positive notes?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Meer details.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, 2 x wrijven En ik kwam klaar.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker thuis. En een mooie date gehad.Waar is je thuis nu dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
had mijn ex altijd met beffen, dan kwam ze echt in no time klaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, 2 x wrijven En ik kwam klaar.![]()
Nee, is ooit een beta mee geweest waar ik me voor aangemeld had.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
bestaan er trouwens ook positive notes?
Maar de database liep te snel vol.NIEUW: Foto's!![]()
dus van mijn 30 notes zouden er heel goed 25 positieve tussen kunnen zitten?quote:
Ik heb geen ban van twee weken gehad, hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet voor crewbash, dat is meteen een ban van twee weken... hoewel... dat wordt ook in de notes gezet. Maar misschien is dat geweest omdat ik gelijk had of zo
.
Ja, maar het zou er ook maar één kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus van mijn 30 notes zouden er heel goed 25 positieve tussen kunnen zitten?![]()
![]()
Ja, ik heb er tweequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
bestaan er trouwens ook positive notes?.
Ik heb vandaag ook taart gekochtquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Het is even een middagje knutselen maar mijn taart is af!![]()
Appeltaart
kun je ff kijken?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar het zou er ook maar één kunnen zijn
Zelf makenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook taart gekocht![]()
Appeltaart![]()
![]()
Ligt er maar net aan hoever je gaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen ban van twee weken gehad, hoor. Maar misschien is dat geweest omdat ik gelijk had of zo
.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
Het is even een middagje knutselen maar mijn taart is af!![]()
nou nog een maand wachten
Hij trad binnen met zijn vingers, drukte 2 x op de Goede plek En ik kwam klaar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
ja hoor, pronk maar met je werkquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt als je 'm ziet
Zal ik em hier posten?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan zelfs heel lang kijken. Maar ik mag je er niet over informeren![]()
Dan krijg je van mij ook een positieve note + een puntje appeltaart
17 minutenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 3 notes. 2 daarvan zijn 11 minuten na elkaar![]()
![]()
Nou ja, je kan het zien, he.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoever je gaat“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ergens rond de 100.
Ik 28 ofzo. /care.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 3 notes. 2 daarvan zijn 11 minuten na elkaar[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Het verbaast me overigens best wel dat ik maar zo weinig notes heb. En ik weet ook precies van wie ik de notes heb die ik heb.
Bogotá.quote:
Ik denk dat de meeste van mij positief zijn, ik bagger nooit zoveel![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Gaaf
.
[..]CookiemonsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnomnom
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dan zijn er flink wat bijgekomen...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
[..]vet coole koekiemonster!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent onze pijpavond in Aachen vergeten...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik bedoel maarLaatste keer dat ik het zeker wist, was Utrecht
Whihi ik kreeg in eens een ingevingquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Netjes!ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na Aachen heb je toch nog in Utrecht gewoond?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent onze pijpavond in Aachen vergeten...![]()
Hehe. Maar goed, ik blijf de gaafste hebbenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik als UI gehadLook <<<
![]()
![]()
Daar ben ik al 6,5 jaar weg, baby...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na Aachen heb je toch nog in Utrecht gewoond?
Aachen->Colombia
Een groter contrast is bijna niet mogelijk...
Ik herken het niet. Maar ik leef dan ook onder een steen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hehe. Maar goed, ik blijf de gaafste hebben![]()
Ok ok, dan valt het allemaal best mee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ben ik al 6,5 jaar weg, baby...
Aachen->Colombia
Een groter contrast is bijna niet mogelijk...
Want Aachen kan ik, goed, niet alle details, me nog prima herinneren.![]()
Jullie kennen elkaar?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok ok, dan valt het allemaal best mee.
Want Aachen kan ik, goed, niet alle details, me nog prima herinneren.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok ok, dan valt het allemaal best mee.
Want Aachen kan ik, goed, niet alle details, me nog prima herinneren.
Burundanga-verjaardag.
Dune2k Light Factoryquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik herken het niet. Maar ik leef dan ook onder een steen.![]()
Ik had een keer een kater en toen stelde E_M voor om bij hem te ontkateren en ben ik er even langs geweest (ik woon in Zwolle, hij toen in Aachen)...quote:![]()
aha, ok danquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had een keer een kater en toen stelde E_M voor om bij hem te ontkateren en ben ik er even langs geweest (ik woon in Zwolle, hij toen in Aachen)...
Och, tis alleen maar de windows versie van het eerste succesvolle RTS-spel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt me nog niets. Google zegt dat het op een game lijkt.![]()
gezelligquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En daarna nog wel een paar keer.
Memorabel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
That of which we shall never speak again
(projectile vometting FTW)
Ik ga es naar mijn klant.
Maak er een mooie SEX-dag van hier. En baby gedraag je (niet)!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:38 schreef El_Matador het volgende:
Ik ga es naar mijn klant.
Maak er een mooie SEX-dag van hier. En baby gedraag je (niet)!Succes, werkzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker geslapen?quote:quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat.. ik zit
en ik hoef niet naar schoolDe oudste mag alleen naar huis komen
Jullie komen net op tijdBegon me al te vervelen en zo
![]()
![]()
ga punnikenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
[..]
Jullie komen net op tijdBegon me al te vervelen en zo
![]()
![]()
Komtie dan he?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komtie dan he?Dat zijn meisjesdingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh God, ik bedenk me ineens wat... Vroeguh... toen ik voor het eerst in de SEX SC kwam, waren blote billen/borsten foto's nog verplicht![]()
![]()
Mooiquote:Hier is het droogquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, het regent gewoon nog steeds_!
Wellesquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn inbox. Verbazend hoeveel vrouwen on-your-good-side willen komen als je blauw bent!
![]()
Hier is t al sinds 1 uur droogquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, het regent gewoon nog steeds_!
en nu niet meer toegestaanquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, ik bedenk me ineens wat... Vroeguh... toen ik voor het eerst in de SEX SC kwam, waren blote billen/borsten foto's nog verplichtNIEUW: Foto's!![]()
Ja maarja dat mag niet meerquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, ik bedenk me ineens wat... Vroeguh... toen ik voor het eerst in de SEX SC kwam, waren blote billen/borsten foto's nog verplicht![]()
![]()
Mag niet meer hequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Oh God, ik bedenk me ineens wat... Vroeguh... toen ik voor het eerst in de SEX SC kwam, waren blote billen/borsten foto's nog verplicht. FOK! was wel leuker toen je nog onverwacht met tieten voor je kop kon worden geslagen
.
Heujquote:![]()
Ik krijg dat nieuwe kabeltje alsnog, heulmaal voor niks opgestuurd
Ja, nee, ik weet, gelul. Boobies zitten thuis, mag ik straks (mits geen vertraging) nog een paar minuten aan zitten voor ze met mijn vriendin vertrekken naar Wolvega.quote:![]()
Nou ja, kan wel, in een speciaal topic, dat niet in de search staatquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier is t al sinds 1 uur droog
[..]
en nu niet meer toegestaan
En hoeven niet 100% naakt te zijn.![]()
Nicequote:Op vrijdag 23 november 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj![]()
Ik krijg dat nieuwe kabeltje alsnog, heulmaal voor niks opgestuurd
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Juh, hij had plots familieproblemen/toestanden, daarom was hij er niet.. Hij wil natuurlijk geen klanten kwijtraken, dus nu hoef ik niks te betalenquote:
Dus dit mag welquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, kan wel, in een speciaal topic, dat niet in de search staat
En hoeven niet 100% naakt te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind Tally en Tamashii anders leuk, hoorquote:.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus dit mag welGeen probleem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan dus van users he![]()
![]()
Oh, dat is wel netjes van hem danquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, hij had plots familieproblemen/toestanden, daarom was hij er niet.. Hij wil natuurlijk geen klanten kwijtraken, dus nu hoef ik niks te betalen
Ja, Tal en Tam weer welquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Tally en Tamashii anders leuk, hoor.
![]()
![]()
Nah laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen probleem!
Maar dan dus van users he![]()
Ja, die zijn hier regelmatigquote:.
En ze hebben boobs.
Uhuh, dus dan hoef ik ook mijn SNES niet te roven van z'n kabel, en kan ik die evt ook nog compleet verkopenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is wel netjes van hem dan
Ik heb gewoon een fortuin aan oude Consoles geloof ik
Ik ben hier ook regelmatigquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die zijn hier regelmatig.
En ze hebben boobs.
Maar ik lig meestal in de bosjes stilletjes toe te kijken...![]()
Ik zie je bijna nooit postenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben hier ook regelmatig
Maar ik lig meestal in de bosjes stilletjes toe te kijken....
Ik heb niet zulke grote boobsquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen probleem!
Maar dan dus van users he
zit wat inquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was groot geen eis, toch?
![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
heey man alles goed?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
jawel goed fatsoenlijk geslapen in ieder gevalquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, gaat wel. Beetje moe nog. En bij jou?
vanavond effe lekker een avond je thuis blijven voor de verandering
jij nog plannen?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
naar huisquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij mocht voor 't eerst alleen vandaag?
op de fiets![]()
tof hoorquote:
Det Som En Gang Var
quote:
Ja, wie weet 4x gevallen, ergens halverwege in de schijt gaan staan en nu huilend met onderbroek over zijn hoofd aan komen wandelenquote:
Zegt hij: mama ik wil elke dag wel alleen naar huis komen als ik thee met honing krijg en een warme stroopwafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is wel even relaxed jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
jawel goed fatsoenlijk geslapen in ieder geval
vanavond effe lekker een avond je thuis blijven voor de verandering
jij nog plannen?
Nope, ik ga niks doen vandaag. Beetje bankhangen oid.![]()
over een paar jaar zit je thuis te wachten tot ie voor het eerst terug komt van het uitgaanquote:
Det Som En Gang Var
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
Zegt hij: mama ik wil elke dag wel alleen naar huis komen als ik thee met honing krijg en een warme stroopwafelWat een baasje is het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wil je ff dimmequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
over een paar jaar zit je thuis te wachten tot ie voor het eerst terug komt van het uitgaan
Dat duurt minstens nog 6 jaar![]()
![]()
Zegt hij: mama ik wil elke dag wel alleen naar huis komen als ik thee met honing krijg en een warme stroopwafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt hij terug met een of andere scharrelquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
over een paar jaar zit je thuis te wachten tot ie voor het eerst terug komt van het uitgaan
Zegt hij: mama ik wil elke dag wel alleen naar huis komen als ik thee met honing krijg en een warme stroopwafelIk zou haast ook op m'n fiets stappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!![]()
Zegt hij: mama ik wil elke dag wel alleen naar huis komen als ik thee met honing krijg en een warme stroopwafelHaha, kleine onderhandelaar dattie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook wel chillquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel even relaxed ja
Nope, ik ga niks doen vandaag. Beetje bankhangen oid.
Det Som En Gang Var
is zo om hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wil je ff dimme
Dat duurt minstens nog 6 jaar
Det Som En Gang Var
Je vergeet de eerste keer über dronken dat hij alles onder kotstquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
komt hij terug met een of andere scharrel![]()
![]()
Zo, twee wasjes weggevouwen. Heb ik toch nog IETS nuttigs gedaan
.
Mag welquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zou haast ook op m'n fiets stappen![]()
![]()
sssssssssstttttquote:Dan mag hij dat zelf gaan opruimenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je vergeet de eerste keer über dronken dat hij alles onder kotst![]()
![]()
wehehehee en dan vervolgens glashard ontkennen dat je teveel gezopen hebtquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je vergeet de eerste keer über dronken dat hij alles onder kotst
Det Som En Gang Var
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je vergeet de eerste keer über dronken dat hij alles onder kotst
ik was toen 13Waren mijn ouders niet heel blij mee
Wij spreken elkaar wel over een aantal jaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssssssssssttttt
[..]
Dan mag hij dat zelf gaan opruimenJa, precies.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
wehehehee en dan vervolgens glashard ontkennen dat je teveel gezopen hebt![]()
![]()
ik niet 16 ofzo maar had al gekotst voor ik thuis kwam dus de schade viel meequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de herrie waarmee ik thuis kwam not so much
drempels lijken dan in eens een stuk hogerLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
13? wutquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
![]()
das wel erg jong dudequote:
wat had je gedronken dan?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik 15/16quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
allejesus ik had alles door elkaar gezopen
Corona, goldstrike, bier, wijn, vervolgens een dikke discussie gehad met mijn fiets... en sochtends zoveel lopen kotsen tot ik gal spuugde....![]()
heel veel bier en wijn en sterke drank door elkaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
das wel erg jong dude
wat had je gedronken dan?
Mijn neef is in de Maten wel eens tegen zo'n betonnen bloembak gereden met zijn brommertjequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet 16 ofzo maar had al gekotst voor ik thuis kwam dus de schade viel mee
de herrie waarmee ik thuis kwam not so much
drempels lijken dan in eens een stuk hoger![]()
![]()
whahahahahaa ik heb wel eens in de struiken gelegen op de rotonde van de 3 maagdenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn neef is in de Maten wel eens tegen zo'n betonnen bloembak gereden met zijn brommertje
Det Som En Gang Var
Doe je goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahahahaa ik heb wel eens in de struiken gelegen op de rotonde van de 3 maagden![]()
![]()
![]()
dat tikt wel aan jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heel veel bier en wijn en sterke drank door elkaar
Det Som En Gang Var
een keer was ik in de stad al zatquote:
dus ik zeg ik ga naar huis
mijn vrienden zo van je haalt de einde van de hoofdstaat niet eens
en daar hadden ze gelijk in
bij de oranjerie voor de deur kwam alles eruitLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik 15/16allejesus ik had alles door elkaar gezopen
Corona, goldstrike, bier, wijn, vervolgens een dikke discussie gehad met mijn fiets... en sochtends zoveel lopen kotsen tot ik gal spuugde....
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
een keer was ik in de stad al zat
bij de oranjerie voor de deur kwam alles eruit
uhuh bij mij ook welquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eens maar nooooooit weer, enkel een beetje aangeschotenEn tegenwoordig gaat dat snel ...
ik drink zelden nog tegenwoordig
Det Som En Gang Var
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
een keer was ik in de stad al zat
bij de oranjerie voor de deur kwam alles eruit![]()
Dat is me gelukkig nooit gebeurd. In de kroeg of naar huis![]()
![]()
ik vaak zat vorig jaar nog voor de kroeg zelf en ik heb aan iemand gevraagd of die mijn fiets van het slot wou halen want ik kreeg het gewoon niet meer voor elkaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Dat is me gelukkig nooit gebeurd. In de kroeg of naar huisLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hehehehequote:Op vrijdag 23 november 2012 15:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vaak zat vorig jaar nog voor de kroeg zelf en ik heb aan iemand gevraagd of die mijn fiets van het slot wou halen want ik kreeg het gewoon niet meer voor elkaar![]()
![]()
Tip: geef mij geen water als ik gedronken heb.
Dat deed een oud klasgenoot bij hem thuis. Waren we wezen wokken en bier zuipen. Ik was een beetje dronken, moest ik water van 'm drinken. Dat ging niet goed.
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:39 schreef Cryothic het volgende:
laatste keer dat ik zo dronken was... dat was... ow wacht..![]()
![]()
![]()
Altijd water met suiker en zout drinken, 1 aspirine erbij en je hebt geen katerWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Waarom moest je water drinkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
Tip: geef mij geen water als ik gedronken heb.
Dat deed een oud klasgenoot bij hem thuis. Waren we wezen wokken en bier zuipen. Ik was een beetje dronken, moest ik water van 'm drinken. Dat ging niet goed.
? Ik neem dan meestal sinaasappelsap.
Ik heb bijna nooit een kater.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
Altijd water met suiker en zout drinken, 1 aspirine erbij en je hebt geen katerDat moest ik van die gast, ik kon niet meer helder denkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moest je water drinken? Ik neem dan meestal sinaasappelsap.
. Het is al meerdere keren gebleken dat water niet werkt
![]()
![]()
Dan kan je beter gaan zitten en een tijdje alleen maar sinaasappelsap drinken of ander vruchtensap of limonade of zo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb bijna nooit een kater.
[..]
Dat moest ik van die gast, ik kon niet meer helder denken. Het is al meerdere keren gebleken dat water niet werkt
Meestal drink tegenwoordig wat cola'tjes (tussendoor)quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je beter gaan zitten en een tijdje alleen maar sinaasappelsap drinken of ander vruchtensap of limonade of zo..
![]()
Verschilt wel heel erg per persoon natuurlijk. Ik ga keihard over mn nek als ik iets van sinaasappelsap of andere sap drink. Water werkt bij mij juist weer wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je beter gaan zitten en een tijdje alleen maar sinaasappelsap drinken of ander vruchtensap of limonade of zo.What you forget, you are gonna repeat.
Hehe, je nieuwe onderschriftquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verschilt wel heel erg per persoon natuurlijk. Ik ga keihard over mn nek als ik iets van sinaasappelsap of andere sap drink. Water werkt bij mij juist weer wel.![]()
![]()
* Vinniiee kruipt in foetus houding onder zijn steen terugquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, die heb ik al een paar weken![]()
![]()
Duim in de mond; compleet!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee kruipt in foetus houding onder zijn steen terugWhat you forget, you are gonna repeat.
foetushouding ditdatquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duim in de mond; compleet!![]()
Dat kan ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meestal drink tegenwoordig wat cola'tjes (tussendoor).
.
Ik ga Najib maar even aanslingerenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duim in de mond; compleet!![]()
![]()
Zal ie lekker vindenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga Najib maar even aanslingerenNIEUW: Foto's!![]()
Niet een lekker muziekje?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga Najib maar even aanslingerenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Geen idee, alleen ervaring met damesquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja? kan jij lekker aanslingeren?![]()
![]()
cool, dus najib wordt je eerste?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, alleen ervaring met damesNIEUW: Foto's!![]()
Vin geeft er wel ff een goeie hengst aan
Geweldig moment om binnen te komen, ik zie het al.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Vin geeft er wel ff een goeie hengst aanC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Geweldig moment om binnen te komen, ik zie het al.hoiloef
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Goedemiddagquote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
zo rollen wequote:Op vrijdag 23 november 2012 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Geweldig moment om binnen te komen, ik zie het al.
Nee. Hij heeft bodyguards en zoquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
cool, dus najib wordt je eerste?Ik zal jou eens ...quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Vin geeft er wel ff een goeie hengst aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Vin geeft er wel ff een goeie hengst aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt door je PI, vermoed ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:18 schreef Topiek het volgende:
Heb ik ergens gezegd dat het grappig is ofzo?What you forget, you are gonna repeat.
Je PIquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:18 schreef Topiek het volgende:
Heb ik ergens gezegd dat het grappig is ofzo?![]()
![]()
Die verander je niet als je zoiets post?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Nee, let er niet op..quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die verander je niet als je zoiets post?![]()
Heel veel mensen letten op PI's. Sowieso zijn niet neutrale standaard PI's imo dom.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef Topiek het volgende:
Waarom letten mensen uberhaupt op PI's?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Omdat het PI's zijn, die zeggen iets over de postquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef Topiek het volgende:
Waarom letten mensen uberhaupt op PI's?.
![]()
Ik ook niet, daarom heb ik die standaardshizzle.quote:What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]khalloppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed planquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom heb ik die standaardshizzle.![]()
![]()
Ik heb gisteren pas zo'n PI voor t eerst gebruiktquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het PI's zijn, die zeggen iets over de post.
Hehe. Ik gebruik ze sporadischquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pas zo'n PI voor t eerst gebruikt.
![]()
Nee, niemand weet waarom. Hij werd nooit gepest, en opeens zei hij "Pap, ik ga huiswerk maken.".quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar![]()
Werd hij gepest of..?
Hij had geen schrift meegenomen dus ging zijn vader hem even boven brengen, toen vond hij hem.![]()
Damn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, niemand weet waarom. Hij werd nooit gepest, en opeens zei hij "Pap, ik ga huiswerk maken.".
Hij had geen schrift meegenomen dus ging zijn vader hem even boven brengen, toen vond hij hem.Dat is wel heel bizar.
Sterkte.![]()
zo, de 1e hospiteerder gehad
nog 1 te gaan, maar ik denk dat deze mijn nieuwe huisgenoot gaat worden
Kakquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nee, niemand weet waarom. Hij werd nooit gepest, en opeens zei hij "Pap, ik ga huiswerk maken.".
Hij had geen schrift meegenomen dus ging zijn vader hem even boven brengen, toen vond hij hem.![]()
Is het heel erg als ik vraag hoe hij het gedaan heeft?
Hij heeft zichzelf opgehangen. Ja ik ken hem niet verder hoor, alleen van gezicht.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kak![]()
Is het heel erg als ik vraag hoe hij het gedaan heeft?![]()
Mehquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf opgehangen. Ja ik ken hem niet verder hoor, alleen van gezicht.Naar voor de nabestaanden
Het gebeurt ja..quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij had geen schrift meegenomen dus ging zijn vader hem even boven brengen, toen vond hij hem.
Tzou jouw kind maar zijn.
Rustig aan.![]()
Zijn laatste tweet.twitter:QD1999 twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 18:19:12Tyfus zooi nu ben ik facking klaar met me kk leven reageer retweet
![]()
Mja emotionele opwelling, die vind ik altijd extra zonde...
De stille die hebben er beter over nagedacht denk ik.
Nouja hoeft ook niet...
Maargoed, de emotionele opwellingen die hierin resulteren vind ik gewoon doodzonde...Rustig aan.![]()
Het lijkt erop dat het een verbroken relatie is die het hem gedaan heeft..
? Als in serieus of?quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
zijn vriendin had het uitgemaakt?Rustig aan.![]()
Veel emo-geroep op z'n twitter, en moeite met nederlands typen vooral.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:26 schreef Topiek het volgende:
Zijn laatste tweet.twitter:QD1999 twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 18:19:12Tyfus zooi nu ben ik facking klaar met me kk leven reageer retweet
dan voelt dat meisje zich ook kut lijkt mijquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het lijkt erop dat het een verbroken relatie is die het hem gedaan heeft..
Zeggen ze ja, weet niet de exacte reden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
zijn vriendin had het uitgemaakt?![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 23 november 2012 16:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan voelt dat meisje zich ook kut lijkt mij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: