SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kneep mijn maag zich toch even angstvallig samen.That's right, ignore the troll. Nee, alsof jouw hersenreutels de mensheid naar een hoger plan tillen.![]()
Owja die. Een van de minder leuke.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die van die lading witte kaas die onder het voorhuidje vandaan komtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, die was niet om te lachenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja die. Een van de minder leuke.
NIEUW: Foto's!![]()
mag dat wel buiten KPD?quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een andere leuke voor je.
NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een andere leuke voor je.![]()
![]()
Goede vraag wel. Ik dacht omdat het een link was, dat het geen probleem was. Voor de zekerheid maar even weg gehaald.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelukkig hebben we de quotes nogquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Ik dacht omdat het een link was, dat het geen probleem was. Voor de zekerheid maar even weg gehaald.
(Ook maar even weggehaald, straks kom je in de problemen![]()
)
![]()
He, die vrouw ken ik, laatst nog een filmpje van gezien waar ze bewusteloos raaktequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een andere leuke voor je..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sjeuzus Kaneel![]()
Ok en nu weg, want anders kom ik te laat (no pun)
![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Die ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, die vrouw ken ik, laatst nog een filmpje van gezien waar ze bewusteloos raakte.
Topwijf.
Je bent een schat.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de quotes nog
(Ook maar even weggehaald, straks kom je in de problemen![]()
)
Hihihi.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sjeuzus Kaneel![]()
Ok en nu weg, want anders kom ik te laat (no pun)
![]()
Veel plezier?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind haar geweldig.quote:
Ik heb dat filmpje hier ook trouwens, dat ze bewusteloos raakt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede vraag wel. Ik dacht omdat het een link was, dat het geen probleem was. Voor de zekerheid maar even weg gehaald.![]()
![]()
Squirtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
Was dat toevallig een squirtende vrouw genaamd Cytherea?![]()
![]()
Ja, die zag ik laatst. Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind, ik kan me wel heel goed voorstellen wat ze voelt als ze klaarkomt, want dat heb ik ook, alleen lang niet zo extreem dat ik bewusteloos raakquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar geweldig.
Ik heb dat filmpje hier ook trouwens, dat ze bewusteloos raakt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: