Wat moeten ze dan controleren? Geboortedatum, sofinummer?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom dan? waarom ga je er per definitie vanuit dat ze liegt? waarom controleer je het niet even met de meldkamer?
De situatie wordt vervelender wanneer de agente Van Espelo naar haar identiteitsbewijs vraagt. 'Dat had ik niet bij me. Ik had visitekaartjes, een bankpas op zak. Maar de agente stond erop dat iemand een officieel identiteitsbewijs kwam brengen. Dat ging niet, dus ik moest mee naar het bureau.'quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan controleren? Geboortedatum, sofinummer?
Alleen jammer dat de politie pas bij dit soort zaken actief wordt en verder de hele dag geen flikker uitvoert waar we echt allemaal iets aan hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef kovenant het volgende:
grappig de 50/50 reacties.
dan zal ik de doorslag maar geven
als je normaal doet tegen agenten zal er ook normaal tegen jou worden gedaan.
zal misschien boete blijven behouden maar je weet dat fietsen op de stop niet mag..
Ik zou zeggen: Kaart dat even aan bij de desbetreffende diender, de volgende keer dat je een bekeuring krijgt van zo'n persoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:50 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de politie pas bij dit soort zaken actief wordt en verder de hele dag geen flikker uitvoert waar we echt allemaal iets aan hebben.
Trieste mensen, die bonnenschrijvers.
Half Nederland heeft ook wel eens iets meegenomen (van kantoor, uit de supermarkt, etc) wat niet van hem/haar is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:19 schreef Eenskijken het volgende:
half nederland fietst toch wel eens een stukje op de stoep? tyfuspolitie daar in den haag man
Inderdaad, een paar meters fietsen op de stoep hoort niet strafbaar te zijn, tenzij er vervolgens iemand aangereden wordt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:03 schreef mega-worstje het volgende:
Schoften die blauwe petten met hun nutteloze bekeuringen, pleur toch een eind op en ga echt politiewerk verrichten, machtmisbruikers
Het heeft niet perse met huidskleur te maken. Maar het is een gegeven dat mensen verschillende ervaringen met agenten hebben die met andere zaken dat de eigen invloed te maken hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt, en mensen die dit in real life tegen mij zeggen zijn vaak mensen die toch de attitude hebben die ik beschrijf. Maar het zal wel komen omdat ik blank ben he.
Kan ik ook een keer die troefkaart trekken.
Inderdaad. 7 meter moet kunnen. Bij 8 meter trek ik een grens. Tenzij het niet mogelijk is af te stappen, dan mag 14 meter. Indien het regent, en je onder een steiger fietst, mag dit gedurende re regenbui, maar alleen als er minimaal 10l/m2 valt, anders dient er weer gelopen e worden. Even de stoep op om te pinnen moet ook mogen, tenzij in een voetgangers only zone. Dan weer niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:27 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Inderdaad, een paar meters fietsen op de stoep hoort niet strafbaar te zijn, tenzij er vervolgens iemand aangereden wordt.
Rutte, je zegt dat je liberaal bent. Doe er dan wat aan.
Uit betrouwbare bron weet ik dat ze zelfs minderjarige winkeldieven vele malen langer vast zetten. Ook wanneer deze meewerken aan onderzoek en vergoeding van geleden schade.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zelfs winkeldieven houden ze zo lang niet vast.
Dat kan niet als je op het politiebureau wordt vastgehouden en niet mag bellen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
haal lekker je eigen troost op, scholen zijn geen opvang
die gegijzeld worden door de politiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan niet als je op het politiebureau wordt vastgehouden en niet mag bellen.
En dan is het toch prettig als de school de ouders probeert te bereiken.
haal je auto dan van de stoep af idiootquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:55 schreef DrMabuse het volgende:
Aangereden worden door / opzij moeten springen voor zo'n debiele fietser op de stoep.
Zo'n debiele fietser opeens tegenover je krijgen , de verkeerde richting nemend , op je fiets of , al helemaal levensgevaarlijk , als je in de auto zit.
En dan kijken hoe een aantal van de verdedigers van dit soort stoepfietsers reageren.
Vast net (heel) even anders dan hier.
Waarom?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
haal je auto dan van de stoep af idioot
Maar zolang die mensen in rolstoelen geen krassen op de lak durven veroorzaken parkeer ik mijn wagen gewoon op de stoep.quote:
dan moet je ook niet huillie huillie doenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar zolang die mensen in rolstoelen geen krassen op de lak durven veroorzaken parkeer ik mijn wagen gewoon op de stoep.
Nee wel aan de bontkraag en de veel te dure BMW.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:00 schreef Ulx het volgende:
Ik vraag me ook altijd af wat mensen denken die roepen dat "de politie boeven moet gaan vangen" tegen een agent....
Dat de agent denkt: 'Ja, da's goed. Boeven herken je zo aan dat gestreepte pak met dat nummer op de borst en dat maskertje op hun gezicht en die stalen bol aan een ketting om het been....'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |