http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-keer-bekeken.dhtmlquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:17 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is rooie Marck? ( serieuze vraag voordat al die kakkerlakken hier weer over mij heen vallen ). Feyenoord komt er wel trouwens, achter ajax, dat wel. Maar 2e kan best.
quote:
Haten op een Godquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:19 schreef Freire het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-keer-bekeken.dhtml
[..]![]()
Ooit hebben kunnen denken dat feyenoord ook maar kans maakte tegen Ajaxquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:23 schreef Freire het volgende:
Die walgelijke misplaatste arrogantie
quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ooit hebben kunnen denken dat feyenoord ook maar kans maakte tegen Ajax
quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:30 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog een vechtpartijtje gezien tussen wat Ajacieden, de één had de ander uitgemaakt voor Feyenoorder oid.
Hoogtepunt van de tweede helft voor mij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:46 schreef tjoptjop het volgende:
Lekker paranoide sfeertje morgen daar in het publiek. Krijg bijna zin om in vol Ajax ornaat heen te gaan en willekeurige sobergeklede Ajacieden aan te wijzen "HEY!!!!1! DAAR ZIT ER EEN!!!!1!!!!!!"
En Feijenoorders doen nooit zo debiel!!!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:19 schreef Devv het volgende:
Het gaat ook helemaal nergens over. Dat mensen zich druk kunnen maken over een spandoek.
Smakeloos was het wel iigquote:Op donderdag 23 januari 2014 07:19 schreef Devv het volgende:
Het gaat ook helemaal nergens over. Dat mensen zich druk kunnen maken over een spandoek.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:10 schreef Planga het volgende:
Uitpubliek was lekker stil, leek psv wel.
Omdat die debiel van een Van der Laan geen uitsupporters meer wilde vanwege soortgelijke onsmakelijke spreekkoren daarom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:59 schreef Herqules het volgende:
Kakkies die huilen om een spandoekje terwijl het topic vol staat met kankerneuzen kankerjoden allemaal vergassen
Ook ik keur het spandoekje niet goed
3-1
Einde bericht
Stijn, kanker eens op, flapoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Feijenoorders doen nooit zo debiel!!!!
Matige troll 5/10quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Thuispubliek begon trouwens pas geluid te maken vanaf de 2-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |