Het gaat over Ajax-Feyenoord.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon nu effe rustig het laatste stukje K&vdB kijken. Volgens mij gaat het over Utopia
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Utopia dus. Perfecte samenleving in de Arena zo zonder Feyenoordsupporters xD
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze die regel van verliezend bekerfinalist gaat Europa in nou nog niet afgeschaft? Dat vind ik altijd nogal gay
Fox sports kies je niet voor het geld blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het eerder schrikbarend dat Jan-Joost in een dusdanig oude Audi rijdt. Zijn alimentatie hakt er kennelijk toch hard in
?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die West-Friesland hooligans van FOK! moeten kleur bekennen
Welke West-Friesland hoolies bedoel je?quote:
Het collectief. het is een hechte groep. Gehuld in capuchons.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welke West-Friesland hoolies bedoel je?
http://retteketet-az.nl/quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Daarbij zonde dat PEC of NEC dus Europa in gaat.
anti Friesland!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het collectief. het is een hechte groep. Gehuld in capuchons.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die West-Friesland hooligans van FOK! moeten kleur bekennen
Jij bent vast stiekem VVV-fan of zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Grielen het volgende:
[..]Ik ga gewoon heen in mn AZ shirt in het AZ vak, kaartjes gekocht met mijn AZ clubcard. Wat probeer je te zeggen?
Komt goed Arnoquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Grielen het volgende:
[..]Ik ga gewoon heen in mn AZ shirt in het AZ vak, kaartjes gekocht met mijn AZ clubcard. Wat probeer je te zeggen?
Haha jij bent echt voor iedere club die tegen Ajax moet spelen hè?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Cavaliers het volgende:
DE CLUB VAN KOEK EN KAAS, IS OP 'T VELD DE BAAS
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haha jij bent echt voor iedere club die tegen Ajax moet spelen hè?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]_____________!
Jij bent een idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |