Oh heeeeerlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Nola is volkomen ingeburgerd en ze is zó leuk! Ik ben helemaal verliefd. En zij was gisteravond verliefd op mijn monitor. Eerst probeerde ze op de cursor te jagen en toen ging ze de monitor kopjes geven en vervolgens liet ze haar lijfje tegen de monitor zakken en ging in een bijzonder vreemde houding er tegen aan liggen.
Stom weer iddquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Wij gaan straks eten bij Kaatje bij de Sluis in Blokzijl. Al eerder geweest en dat was geweldig.![]()
En mijn ontluikende of zelfs bloeiende tuinplanten vriezen kapot. Wat een zomer.
Tijdelijk is van april t/m augustus. Het is in de verste verte niet in de buurt van welke studierichting dan ook, maar dat is opzich geen punt. Als ik geen fulltime werk heb weten te halen uit de inspanningen die ik daartoe tot dusver heb verricht, ga ik dit ook gewoon doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Vork gefeliciteerdHoe tijdelijk is tijdelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het nadeel dat ze ook op/in de monitor konden kotsen/pissenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:21 schreef Vork het volgende:
Vroeger konden de katten nog lekker op de warme monitor liggen. Of op de tv. Nu moeten ze andere fratsen uithalen voor een beetje warmte. Kyra gaat overigens gewoon op de verwarming liggen, lekker warm
Zomaar ergens pissen heb ik hier gelukkig nog niet meegemaakt. Kotsen daarentegen...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:37 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Met het nadeel dat ze ook op/in de monitor konden kotsen/pissenAls het apparaat niet ter plekke ontplofte stonk het dusdanig dat ik het alsnog weg pleurde..
Wel leuk een reisboekenwinkel lijkt mij en het is in ieder geval beter dan niets toch?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:44 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Is het trouwens heel erg als ik bij een reisboekenwinkel meteen aan Nothing Hill moet denken
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Tijdelijk is van april t/m augustus. Het is in de verste verte niet in de buurt van welke studierichting dan ook, maar dat is opzich geen punt. Als ik geen fulltime werk heb weten te halen uit de inspanningen die ik daartoe tot dusver heb verricht, ga ik dit ook gewoon doen.Van harte Vork, echt super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gaat van voedingsmiddelen naar reizen, ik had het precies andersom
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
wel godverdegodver.. plannen ze die verdraaide winterspelen zo dat het snowboarden slopestyle steeds al ergens tussen 6 en 7 uitgezonden wordt
Moet ik nog mijn wekker zetten ook..
Ik ga helaas zelf niet op reis. Niet verder dan een of twee nachtjes Duitsland dit jaar, vrees ik. Het is overigens nog niet zeker he, tenminste, er kan nog een fulltime baan tussenkomen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Van harte Vork, echt super!
Jij gaat van voedingsmiddelen naar reizen, ik had het precies andersom
Ik heb nu alleen nog de uitzending van de NOS bekeken, maar ga idd nog even op zoek naar de andere leuke onderdelen die ik wil zienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:21 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup die sport is vroeg idd
Ik heb mijn planning nu redelijk op orde voor SOchi
Mocht helaas zelf ook nooit naar het buitenland tijdens mijn 2 stages en baan bij een reisorganisatiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ga helaas zelf niet op reis. Niet verder dan een of twee nachtjes Duitsland dit jaar, vrees ik. Het is overigens nog niet zeker he, tenminste, er kan nog een fulltime baan tussenkomen.
Denk het niet, schaatsen is 's middags, denk dus eerder een vroege middagspits.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaat dus lekker rustig worden in de ochtendspits.
Heerlijk.
Net gelezen! Jummie de bummiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:50 schreef golfer het volgende:
Weer prima gegeten:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #10
Ziet er geweldig lekker uit!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:50 schreef golfer het volgende:
Weer prima gegeten:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #10
Klopt. Echt een soort culinaire hoofdstad (alle eettenten op loopafstand) met in de omgeving (Bloemendaal, Santpoort) ook nog tig sterrententen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Krijg zwaar de indruk dat haarlen the place to eat is
De garage kan ook nog wel omgebouwd worden voor je.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Weet ik waar ik heen ga als ik pensionado wordt
Je werkt door tot je 78ste?quote:
Dat is niks voor hem. Ik vond het wel jammer dat wawrarajinski kwallerig deed toen Nadal een time out had. Alleen maar vragen voor zijn eigen voordeel maar concentreer je gewoon op je eigen spel..quote:
Hij had misschien spijt van zijn kwallenactie toen hij Nadal echt moeite zag hebben. Overigens; wat een pot johquote:
Onverwachts. Ik heb niet gekeken, maar wat was er met Nadal aan de hand? Was ie geblesseerd ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |