Denk het niet, schaatsen is 's middags, denk dus eerder een vroege middagspits.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Gaat dus lekker rustig worden in de ochtendspits.
Heerlijk.
Net gelezen! Jummie de bummiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:50 schreef golfer het volgende:
Weer prima gegeten:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #10
Ziet er geweldig lekker uit!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:50 schreef golfer het volgende:
Weer prima gegeten:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #10
Klopt. Echt een soort culinaire hoofdstad (alle eettenten op loopafstand) met in de omgeving (Bloemendaal, Santpoort) ook nog tig sterrententen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Krijg zwaar de indruk dat haarlen the place to eat is
De garage kan ook nog wel omgebouwd worden voor je.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Weet ik waar ik heen ga als ik pensionado wordt
Je werkt door tot je 78ste?quote:
Dat is niks voor hem. Ik vond het wel jammer dat wawrarajinski kwallerig deed toen Nadal een time out had. Alleen maar vragen voor zijn eigen voordeel maar concentreer je gewoon op je eigen spel..quote:
Hij had misschien spijt van zijn kwallenactie toen hij Nadal echt moeite zag hebben. Overigens; wat een pot johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |