Ik hoop het!quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien een geruststelling: mijn knieschijf is 'uit de kom' geweest met een langdurige revalidatie + kijkoperatie tot gevolg en toen was ie een stuk minder blauw en dik als die van jullie. Is vast een goed teken voor jouw knie Loona
Oh, das onhandigquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Dit was in 2011. Gewoon zwaar gekneusd. Knieschijf heeft in een tramrails gelegen
Citrus is net een refofamilie op de veluwe, iedereen doet het met iedereenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zei dat n minneola n kruising is tussen n mandarijn en een grapefruit (dat beetje zure). Zij wist zeker dat t n kruising tussen n mandarijn en een sinaasappel was.
Je mag je klanten niet voorliegen![]()
Ow wat grappig, onze lunchpauze ging helemaal over deze discussiequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet meer de deur uitgeweest vnv door de kutregen...
Vandaag had ik 4 collega's die bijdehand tegen me deden en 4x had ik gelijk. Grappigste was n brutaal meisje (zit er net 3 maanden maar doet uit de hoogte) die toen ik uitleg gaf over een minneola zij zei 'ik geloof je niet, ik heb bij de groenteboer gewerkt'
Andere collega wiki'en en zij zat fout en ik goed. Groenteboer verslagen
Nee,Burger King is jarig(60 jaar)quote:
Dat zal me gezellig zijn geweest!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag had ik 4 collega's die bijdehand tegen me deden en 4x had ik gelijk.
Lintworm!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet niet wat ik doe maar die kilo's gaan er echt achterlijk hard af8.4 kg al sinds 1/1. Ik vraag me af of ik niet iets fout doe
B vitaminen in Red Bull?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:04 schreef minilot het volgende:
![]()
Om 06:15 naar mijn werk gaan lopen omdat mijn fiets er nog stond. Licht doorweekt geraakt van miezerregen.
Koelkast hier staat vol Red Bull-light. In mijn veganistische experimenteerfase, waarbij ik voor de lol een poosje exact bijhield hoeveel van welke nutriënten ik zoal tot me nam bleek dat het als je plantaardig eet wel héél eenvoudig is om bepaalde B-vitaminen binnen te krijgen wanneer je per dag gewoon een blikje Red Bull wegwerkt. Een beetje valsspelen, maar het werkt wél!![]()
Nu gewoon aan de groene thee met een dadel.
Yoghurt met muesli, 2 bekers melk, vier boterhammen met beleg, 200 gr. aardappelen (of 100 gr rijst of pasta), stuk kip (als ik al vlees eetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Lintworm!![]()
Wat eet je zoals op een gemiddelde dag?
Wiener Melangequote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
en geen wiendermelange meer op je werk?
Dan klinkt het gewoon of je goed bezig bent. Die snelheid in het begin neemt vanzelf af..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wiener MelangeWat is dat
![]()
dat is het eerste wat er uit ging. Net als de afhaalmaaltijden, frisdrank, koekjes, chocola en ander snoepgoed. Ik mag het alleen als ik zelf maak.
Mag ik hopen jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan klinkt het gewoon of je goed bezig bent. Die snelheid in het begin neemt vanzelf af..
Gewoon genoeg blijven eten (gezonde dingen zoals nu dus) en genoeg blijven bewegen. Dan komt er vanzelf een evenwicht. Maar het verbaast me niet dat het zo snel gaat in het begin bij je hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag ik hopen jaDit is gewoon eng
Thnx, Sun
Wie/wat ben je aan het bellen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:12 schreef Lonaa het volgende:
De mevrouw die mij helpt heeft een heel erg fries accent, en ik erger mij daar heel erg aan.
Net met FBTO.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie/wat ben je aan het bellen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:17 schreef Lonaa het volgende:
Oh, wauw. Ik belde de tandarts en ik werd door de niet zo lieve assistente heel ruw afgekapt want "ik ben bezig, bel straks maar terug"
Er zit een hele B-vitamenmix in energiedrankjes. Meestal met 100% ADH. Volgens mij heeft dit deels ook met de claim te maken. Je mag als je product toegevoegde B-vitaminen heeft het woord energie of iets wat erop duidt gebruiken, dus ook in de naam.quote:
Geen idee. Ik vind haar niet zo aardig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]waarom opnemen als je geen tijd hebt..
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon genoeg blijven eten (gezonde dingen zoals nu dus) en genoeg blijven bewegen. Dan komt er vanzelf een evenwicht. Maar het verbaast me niet dat het zo snel gaat in het begin bij je hoor.
Welkom bij de club. Ik ben inmiddels ruim een week bezig met zwaar verkouden zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:46 schreef borisz het volgende:
Mogge. Zwaaar verkouden en alles wat er bij hoort
. Gister met een molletje nog wel op pad gegaan voor het gesprek, maar in de middag was het klaar.
Vandaag een dagje uitzieken en Nadal - Federer kijken
Ik ben de hele week al verkouden. Maar gisteren was het dieptepunt tot nu toe. Het jammere is dat het zich niet even doorzet in een echt goede griep. Dan ben je gewoon plat en kan je niks meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welkom bij de club. Ik ben inmiddels ruim een week bezig met zwaar verkouden zijn.![]()
Ja, ik sukkel altijd door. Soms weken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben de hele week al verkouden. Maar gisteren was het dieptepunt tot nu toe. Het jammere is dat het zich niet even doorzet in een echt goede griep. Dan ben je gewoon plat en kan je niks meer.. Nu is het een soort van doorsukkelmodus wat eigenlijk irritanter is
Als dat je eetritme is en je schrapt daarbij momenteel 'afhaalmaaltijden, frisdrank, koekjes, chocola en ander snoepgoed' (wat tot voor kort dus, neem ik aan, onderdeel was van je dieet) dan is het natuurlijk niet zo gek!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yoghurt met muesli, 2 bekers melk, vier boterhammen met beleg, 200 gr. aardappelen (of 100 gr rijst of pasta), stuk kip (als ik al vlees eet), 300-400 gram groenten, paar stuks fruit, roggebrood met smeerkaas. En soms nog wat kaas.
Niks mis mee, maar toch verbaasde ik me een beetjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Als dat je eetritme is en je schrapt daarbij momenteel 'afhaalmaaltijden, frisdrank, koekjes, chocola en ander snoepgoed' (wat tot voor kort dus, neem ik aan, onderdeel was van je dieet) dan is het natuurlijk niet zo gek!Nou ja, prima toch?
Taai geel slijmquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef minilot het volgende:
Ik hoest nog steeds geel, taai slijm op momenteel.![]()
Ach, zonder een klap van bronchitis of bijholteontsteking is het voor mij geen echte winter geweest.
Wat is er mis met FBTO? Heb ikzelf eigenlijk nog nooit problemen mee gehad de afgelopen 2 of 3 jaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Daar een verzekering bij hebben.Blij dat ik er niet bij zit.
Morgen trouwens.
Lekker tochquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Niks mis mee, maar toch verbaasde ik me een beetje
Jammer maar had dit al voorspeld. Federer kan t gewoon niet van Nadal winnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:17 schreef borisz het volgende:
Federer heeft geen echte kans gehad tegen Nadal helaas.
3-0 voor de dopingSpanjaard
Daarover loopt een topic in LIF LIF / Mirjam?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Waarom je naam veranderen, als iedereen toch weet dat je Mirjam heet?
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Waarom je naam veranderen, als iedereen toch weet dat je Mirjam heet?
Jij hebt ook wel de ideale baan hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Op de afdeling ligt een zak ufo's! Van vroeger. Geen idee uit welk land t komt maar lekker, jeugdsentiment
![]()
(snoeppapier met zuur poeder erin, in vliegende schoteltjes-vorm)
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:48 schreef TAV74 het volgende:
Krijg nou wat, de 4G werkt ineens in het Twensche land
Na, waarom zou je condooms om glazen staven willen doen?quote:
Geen ervaring mee, volgens mij loop je wel risico als iedere gebruiker onbeperkt apps kan installeren. Google Store is idd minder goed bewaakt dat die van Apple. Als je een beetje goed oplet installeer je geen rommel, maar er zijn nu eenmaal mensen....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zeg....heeft een van jullie ervaring met virusscanners op androidtelefoonsMen probeert ons zo'n virusscanner op de bedrijfstelefoons aan te smeren want Android is open etc. bla bla bla. Ik kan alleen niet goed inschatten of dit nou absolute bullshit is of dat er een serieuze grote dreiging in zit.
quote:
Ik ben erg blij met mijn HTC one mini. Zat net nog naar de grote HTC one te kijken, naar die vind Ik vooral lomper zonder dat Ik De meerwaarde van het grotere scherm die.quote:
Ik heb de grote HTC One. Ook erg blij meequote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met mijn HTC one mini. Zat net nog naar de grote HTC one te kijken, naar die vind Ik vooral lomp zonder dat Ik De meerwaarde van het grotere scherm die.
Gohquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Cronut is de nieuwste foodrage in de VS:
En heel vies
Neeeee echt niet!! Mord Siths zijn coolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die nieuwe naam is wel heel erg lelijk. Sorry.
Dat is wel vaker zo met namen uit films of boeken... die zijn alleen mooi/stoer/krachtig in context. Dus als je het boek of de film kent.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Die nieuwe naam is wel heel erg lelijk. Sorry.
QEDquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Neeeee echt niet!! Mord Siths zijn cool
Denna was leuker geweest wat dat betreftquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel vaker zo met namen uit films of boeken... die zijn alleen mooi/stoer/krachtig in context. Dus als je het boek of de film kent.
Heb het moeten opzoeken,want was er niet bekend mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Neeeee echt niet!! Mord Siths zijn cool
Hahahaha, wat gaaf! Ik ga m in de agenda zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey Loona, vooruitziende blik!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahahaha, wat gaaf! Ik ga m in de agenda zetten.
Heb je sinds een maandje of twee ook bij de AHquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Cronut is de nieuwste foodrage in de VS: een kruising tussen een donut en een croissant.
[ afbeelding ]
Deze is overigens door de midden gesneden, ze zijn rond als een donut (met gat dus).
En heel vies vet
Had je met vulling of zonder? Had ze op de foodfair in Keulen geproefd van n waanzinnig banketbedrijf en was heerlijk. Smelt op de tong en zoet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Cronut is de nieuwste foodrage in de VS: een kruising tussen een donut en een croissant.
[ afbeelding ]
Deze is overigens door de midden gesneden, ze zijn rond als een donut (met gat dus).
En heel vies vet
Als ze net zo "goed" zijn als de croissants van AH bedank ik vriendelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je sinds een maandje of twee ook bij de AH
http://www.culy.nl/inspir(...)ar-bij-albert-heijn/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef Vork het volgende:
Zo, eerste baan is binnen. Weliswaar tijdelijk en parttime, maar als mijn lopende sollicitaties voor fulltime werk niets worden heb ik in ieder geval straks wat te doen.
Yeah!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef Vork het volgende:
Zo, eerste baan is binnen. Weliswaar tijdelijk en parttime, maar als mijn lopende sollicitaties voor fulltime werk niets worden heb ik in ieder geval straks wat te doen.
Fijn Vork !quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef Vork het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |