Mag ik hopen jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan klinkt het gewoon of je goed bezig bent. Die snelheid in het begin neemt vanzelf af..
Gewoon genoeg blijven eten (gezonde dingen zoals nu dus) en genoeg blijven bewegen. Dan komt er vanzelf een evenwicht. Maar het verbaast me niet dat het zo snel gaat in het begin bij je hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag ik hopen jaDit is gewoon eng
Thnx, Sun
Wie/wat ben je aan het bellen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:12 schreef Lonaa het volgende:
De mevrouw die mij helpt heeft een heel erg fries accent, en ik erger mij daar heel erg aan.
Net met FBTO.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wie/wat ben je aan het bellen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:17 schreef Lonaa het volgende:
Oh, wauw. Ik belde de tandarts en ik werd door de niet zo lieve assistente heel ruw afgekapt want "ik ben bezig, bel straks maar terug"
Er zit een hele B-vitamenmix in energiedrankjes. Meestal met 100% ADH. Volgens mij heeft dit deels ook met de claim te maken. Je mag als je product toegevoegde B-vitaminen heeft het woord energie of iets wat erop duidt gebruiken, dus ook in de naam.quote:
Geen idee. Ik vind haar niet zo aardig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]waarom opnemen als je geen tijd hebt..
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon genoeg blijven eten (gezonde dingen zoals nu dus) en genoeg blijven bewegen. Dan komt er vanzelf een evenwicht. Maar het verbaast me niet dat het zo snel gaat in het begin bij je hoor.
Welkom bij de club. Ik ben inmiddels ruim een week bezig met zwaar verkouden zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:46 schreef borisz het volgende:
Mogge. Zwaaar verkouden en alles wat er bij hoort
. Gister met een molletje nog wel op pad gegaan voor het gesprek, maar in de middag was het klaar.
Vandaag een dagje uitzieken en Nadal - Federer kijken
Ik ben de hele week al verkouden. Maar gisteren was het dieptepunt tot nu toe. Het jammere is dat het zich niet even doorzet in een echt goede griep. Dan ben je gewoon plat en kan je niks meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Welkom bij de club. Ik ben inmiddels ruim een week bezig met zwaar verkouden zijn.![]()
Ja, ik sukkel altijd door. Soms weken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben de hele week al verkouden. Maar gisteren was het dieptepunt tot nu toe. Het jammere is dat het zich niet even doorzet in een echt goede griep. Dan ben je gewoon plat en kan je niks meer.. Nu is het een soort van doorsukkelmodus wat eigenlijk irritanter is
Als dat je eetritme is en je schrapt daarbij momenteel 'afhaalmaaltijden, frisdrank, koekjes, chocola en ander snoepgoed' (wat tot voor kort dus, neem ik aan, onderdeel was van je dieet) dan is het natuurlijk niet zo gek!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yoghurt met muesli, 2 bekers melk, vier boterhammen met beleg, 200 gr. aardappelen (of 100 gr rijst of pasta), stuk kip (als ik al vlees eet), 300-400 gram groenten, paar stuks fruit, roggebrood met smeerkaas. En soms nog wat kaas.
Niks mis mee, maar toch verbaasde ik me een beetjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Als dat je eetritme is en je schrapt daarbij momenteel 'afhaalmaaltijden, frisdrank, koekjes, chocola en ander snoepgoed' (wat tot voor kort dus, neem ik aan, onderdeel was van je dieet) dan is het natuurlijk niet zo gek!Nou ja, prima toch?
Taai geel slijmquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:14 schreef minilot het volgende:
Ik hoest nog steeds geel, taai slijm op momenteel.![]()
Ach, zonder een klap van bronchitis of bijholteontsteking is het voor mij geen echte winter geweest.
Wat is er mis met FBTO? Heb ikzelf eigenlijk nog nooit problemen mee gehad de afgelopen 2 of 3 jaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:43 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Daar een verzekering bij hebben.Blij dat ik er niet bij zit.
Morgen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |