Ik hoop het!quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien een geruststelling: mijn knieschijf is 'uit de kom' geweest met een langdurige revalidatie + kijkoperatie tot gevolg en toen was ie een stuk minder blauw en dik als die van jullie. Is vast een goed teken voor jouw knie Loona
Oh, das onhandigquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Dit was in 2011. Gewoon zwaar gekneusd. Knieschijf heeft in een tramrails gelegen
Citrus is net een refofamilie op de veluwe, iedereen doet het met iedereenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zei dat n minneola n kruising is tussen n mandarijn en een grapefruit (dat beetje zure). Zij wist zeker dat t n kruising tussen n mandarijn en een sinaasappel was.
Je mag je klanten niet voorliegen![]()
Ow wat grappig, onze lunchpauze ging helemaal over deze discussiequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet meer de deur uitgeweest vnv door de kutregen...
Vandaag had ik 4 collega's die bijdehand tegen me deden en 4x had ik gelijk. Grappigste was n brutaal meisje (zit er net 3 maanden maar doet uit de hoogte) die toen ik uitleg gaf over een minneola zij zei 'ik geloof je niet, ik heb bij de groenteboer gewerkt'
Andere collega wiki'en en zij zat fout en ik goed. Groenteboer verslagen
Nee,Burger King is jarig(60 jaar)quote:
Dat zal me gezellig zijn geweest!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag had ik 4 collega's die bijdehand tegen me deden en 4x had ik gelijk.
Lintworm!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet niet wat ik doe maar die kilo's gaan er echt achterlijk hard af8.4 kg al sinds 1/1. Ik vraag me af of ik niet iets fout doe
B vitaminen in Red Bull?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:04 schreef minilot het volgende:
![]()
Om 06:15 naar mijn werk gaan lopen omdat mijn fiets er nog stond. Licht doorweekt geraakt van miezerregen.
Koelkast hier staat vol Red Bull-light. In mijn veganistische experimenteerfase, waarbij ik voor de lol een poosje exact bijhield hoeveel van welke nutriënten ik zoal tot me nam bleek dat het als je plantaardig eet wel héél eenvoudig is om bepaalde B-vitaminen binnen te krijgen wanneer je per dag gewoon een blikje Red Bull wegwerkt. Een beetje valsspelen, maar het werkt wél!![]()
Nu gewoon aan de groene thee met een dadel.
Yoghurt met muesli, 2 bekers melk, vier boterhammen met beleg, 200 gr. aardappelen (of 100 gr rijst of pasta), stuk kip (als ik al vlees eetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Lintworm!![]()
Wat eet je zoals op een gemiddelde dag?
Wiener Melangequote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
en geen wiendermelange meer op je werk?
Dan klinkt het gewoon of je goed bezig bent. Die snelheid in het begin neemt vanzelf af..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wiener MelangeWat is dat
![]()
dat is het eerste wat er uit ging. Net als de afhaalmaaltijden, frisdrank, koekjes, chocola en ander snoepgoed. Ik mag het alleen als ik zelf maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |