Daarover loopt een topic in LIF LIF / Mirjam?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Waarom je naam veranderen, als iedereen toch weet dat je Mirjam heet?
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Waarom je naam veranderen, als iedereen toch weet dat je Mirjam heet?
Jij hebt ook wel de ideale baan hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Op de afdeling ligt een zak ufo's! Van vroeger. Geen idee uit welk land t komt maar lekker, jeugdsentiment
![]()
(snoeppapier met zuur poeder erin, in vliegende schoteltjes-vorm)
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:48 schreef TAV74 het volgende:
Krijg nou wat, de 4G werkt ineens in het Twensche land
Na, waarom zou je condooms om glazen staven willen doen?quote:
Geen ervaring mee, volgens mij loop je wel risico als iedere gebruiker onbeperkt apps kan installeren. Google Store is idd minder goed bewaakt dat die van Apple. Als je een beetje goed oplet installeer je geen rommel, maar er zijn nu eenmaal mensen....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Zeg....heeft een van jullie ervaring met virusscanners op androidtelefoonsMen probeert ons zo'n virusscanner op de bedrijfstelefoons aan te smeren want Android is open etc. bla bla bla. Ik kan alleen niet goed inschatten of dit nou absolute bullshit is of dat er een serieuze grote dreiging in zit.
quote:
Ik ben erg blij met mijn HTC one mini. Zat net nog naar de grote HTC one te kijken, naar die vind Ik vooral lomper zonder dat Ik De meerwaarde van het grotere scherm die.quote:
Ik heb de grote HTC One. Ook erg blij meequote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met mijn HTC one mini. Zat net nog naar de grote HTC one te kijken, naar die vind Ik vooral lomp zonder dat Ik De meerwaarde van het grotere scherm die.
Gohquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Cronut is de nieuwste foodrage in de VS:
En heel vies
Neeeee echt niet!! Mord Siths zijn coolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die nieuwe naam is wel heel erg lelijk. Sorry.
Dat is wel vaker zo met namen uit films of boeken... die zijn alleen mooi/stoer/krachtig in context. Dus als je het boek of de film kent.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Die nieuwe naam is wel heel erg lelijk. Sorry.
QEDquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Neeeee echt niet!! Mord Siths zijn cool
Denna was leuker geweest wat dat betreftquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel vaker zo met namen uit films of boeken... die zijn alleen mooi/stoer/krachtig in context. Dus als je het boek of de film kent.
Heb het moeten opzoeken,want was er niet bekend mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Neeeee echt niet!! Mord Siths zijn cool
Hahahaha, wat gaaf! Ik ga m in de agenda zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey Loona, vooruitziende blik!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahahaha, wat gaaf! Ik ga m in de agenda zetten.
Heb je sinds een maandje of twee ook bij de AHquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Cronut is de nieuwste foodrage in de VS: een kruising tussen een donut en een croissant.
[ afbeelding ]
Deze is overigens door de midden gesneden, ze zijn rond als een donut (met gat dus).
En heel vies vet
Had je met vulling of zonder? Had ze op de foodfair in Keulen geproefd van n waanzinnig banketbedrijf en was heerlijk. Smelt op de tong en zoet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Cronut is de nieuwste foodrage in de VS: een kruising tussen een donut en een croissant.
[ afbeelding ]
Deze is overigens door de midden gesneden, ze zijn rond als een donut (met gat dus).
En heel vies vet
Als ze net zo "goed" zijn als de croissants van AH bedank ik vriendelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je sinds een maandje of twee ook bij de AH
http://www.culy.nl/inspir(...)ar-bij-albert-heijn/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef Vork het volgende:
Zo, eerste baan is binnen. Weliswaar tijdelijk en parttime, maar als mijn lopende sollicitaties voor fulltime werk niets worden heb ik in ieder geval straks wat te doen.
Yeah!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef Vork het volgende:
Zo, eerste baan is binnen. Weliswaar tijdelijk en parttime, maar als mijn lopende sollicitaties voor fulltime werk niets worden heb ik in ieder geval straks wat te doen.
Fijn Vork !quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:43 schreef Vork het volgende:
Is dat in?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:58 schreef AnneX het volgende:
Fijn Vork !Opluchting.
En voor Sarabi ook goed bezig...
Nu zit ik klaar voor een verjaardagsfeestje in de Sonnenborgh, de sterrewacht
in U. inclusief excursie en stamppottenbuffet![]()
Tis in, hé tegenswoordig: buffetje (verschillende) stampotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |