Bij mij is het ook zo begonnen iddquote:Op zondag 26 januari 2014 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toegeven aan een eetbui en vervolgens je vinger in je keel steken omdat je misselijk bent is nogal boulimia gedrag.
Ik zou sowieso nooit plannen om me tot misselijk aan toe vol te proppen. Dat is toch helemaal niet fijn? Cheat day, okay. Maar geen bingen.
Ja, dat moet je ook niet doen. Hebben we het al vorige week ook al over gehad. Ik word ook zelden kotsmisselijk van eten. Maar als ik het wel wordt om welke reden dan ook, steek ik echt wel mijn vinger in mijn strot.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toegeven aan een eetbui en vervolgens je vinger in je keel steken omdat je misselijk bent is nogal boulimia gedrag.
Zoeken naar dingen die in kleinere porties, meer calorieën opleveren en toch gezond zijn? Dat is best lastig he?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:25 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik moet ophogen. 2000kcalval ontzettend snel nog steeds af, niet goed voor de spieren, dus meer etennog meer. yay.
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik durf niet te kotsen als ik misselijk ben. Ik laat het altijd zo lang mogelijk binnen en vecht er juist tegen. Uiteindelijk als je lichaam het echt wil is het toch niet tegen te houden, maar ik vind het verschrikkelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook niet doen. Hebben we het al vorige week ook al over gehad. Ik word ook zelden kotsmisselijk van eten. Maar als ik het wel wordt om welke reden dan ook, steek ik echt wel mijn vinger in mijn strot.
Ik kan echt NIET kotsmisselijk zijn. Heb het van drank een paar keer gehad, mijn godWat een hel.
Same here, echt, de horror.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik durf niet te kotsen als ik misselijk ben. Ik laat het altijd zo lang mogelijk binnen en vecht er juist tegen. Uiteindelijk als je lichaam het echt wil is het toch niet tegen te houden, maar ik vind het verschrikkelijk.
dat is me alleen gelukt met whisky en safari-achtige vloeistoffenquote:Op zondag 26 januari 2014 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik merk bij mezelf soms wel dat ik denk "als ik me nu helemaal lens vreet, dan gaat het me vanzelf tegen staan"
Goed zoquote:Op zondag 26 januari 2014 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het was slopend maar zeer tof!
Tnx captain obviousquote:Op zondag 26 januari 2014 11:47 schreef F1978 het volgende:
Voor de mensen die moeite hebben met afvallen, is dit misschien goed leesmateriaal om te bestellen van de consumentenbond in samenwerking met het voedingscentrum:
http://www.consumentenbon(...)_Keuzedieet_CO12080/
Ik vind dat ook fijner dan de weegschaalquote:Op zondag 26 januari 2014 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was wat sceptisch toen ik 2 weken geleden m'n maten opnam, maar ik ben nu wel overtuigd van het nut ervan! Gewoon 15 cm over m'n hele lijf in totaal kwijt in zo'n korte tijd! Met als record 3 cm van m'n heupen en 4 cm van m'n taille. Op naar de 90-60-90!
huh... heb ik iets gemist ??quote:
oohhh waarom dan, veel beter wordt het niet hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 11:49 schreef Sarabi het volgende:
Toch beetje jammer dat het in samenwerking met voedingscentrum is
Beetje verouderde ideeën/adviezenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:50 schreef F1978 het volgende:
[..]
oohhh waarom dan, veel beter wordt het niet hoor
De consumentenbond is anders ook niet allesquote:Op zondag 26 januari 2014 11:49 schreef Sarabi het volgende:
Toch beetje jammer dat het in samenwerking met voedingscentrum is
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op zondag 26 januari 2014 11:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De consumentenbond is anders ook niet alles
jawelquote:Op zondag 26 januari 2014 11:50 schreef F1978 het volgende:
[..]
oohhh waarom dan, veel beter wordt het niet hoor
verouderde ??? het is net uit gekomen hoorquote:
Nou voor mij heeft het altijd goed gewerkt anders, maar het is maar een advies hoor....quote:Op zondag 26 januari 2014 11:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De consumentenbond is anders ook niet alles
Ja en?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
verouderde ??? het is net uit gekomen hoor
ja ok... maar het voedingscentrum staat niet bekend dat het onzin verteld wat niet werkt hoor...quote:Op zondag 26 januari 2014 11:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja en?
Dan kunnen de gebruikte adviezen toch nog wel verouderd zijn.
Ik kan ook een boek over 2000 jaar geleden schrijven.
Lees de afgelopen 23904905354905490 topics maarquote:
Jawelquote:Op zondag 26 januari 2014 11:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja ok... maar het voedingscentrum staat niet bekend dat het onzin verteld wat niet werkt hoor...
nou..........quote:Op zondag 26 januari 2014 11:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja ok... maar het voedingscentrum staat niet bekend dat het onzin verteld wat niet werkt hoor...
Idd, je komt met advies, gaan ze zeuren daaropquote:
Dat is al helemaal onzin dan, ik kom alleen met een advies, dus vertel maar wat mis is, met behulpzaam zijn, daar zit ik voor op dit forum tenslotte... en voor niks anders, gebruik de info of niet, i don't care... maar zoals ik al zeg, zeuren kan iedereen.quote:
Nice!quote:Op zondag 26 januari 2014 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik was wat sceptisch toen ik 2 weken geleden m'n maten opnam, maar ik ben nu wel overtuigd van het nut ervan! Gewoon 15 cm over m'n hele lijf in totaal kwijt in zo'n korte tijd! Met als record 3 cm van m'n heupen en 4 cm van m'n taille. Op naar de 90-60-90!
Ja, ze liegen dat ze barstenquote:
Je komt met slecht adviesquote:Op zondag 26 januari 2014 11:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is al helemaal onzin dan, ik kom alleen met een advies, dus vertel maar wat mis is, met behulpzaam zijn, daar zit ik voor op dit forum tenslotte... en voor niks anders, gebruik de info of niet, i don't care... maar zoals ik al zeg, zeuren kan iedereen.
Als jij het maar geloofd dat het slecht advies is, ik weet gelukkig beter.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je komt met slecht advies
En ga het maar ergens anders uit delen
Ik gok dat het wel duidelijk is maar we zitten niet zo op linkdumpjes te wachten
Ik hoop dat je toch begrijpt dat het niet echt gewaardeerd wordt als je een dieettopic binnen kotm vallen en een linkje neerplempt met de mededeling dat als ze moeite hebben met afvallen dan maar die boekjes moeten bestellen...quote:
bedankt voor de infoquote:Op zondag 26 januari 2014 11:57 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is al helemaal onzin dan, ik kom alleen met een advies, dus vertel maar wat mis is, met behulpzaam zijn, daar zit ik voor op dit forum tenslotte... en voor niks anders, gebruik de info of niet, i don't care... maar zoals ik al zeg, zeuren kan iedereen.
Ja, er zijn genoeg mensen hier die heel mooi zijn afgevallenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:01 schreef F1978 het volgende:
En daarom zijn jullie hier ook bezig natuurlijk te communiceren met elkaar, omdat het allemaal zo goed geholpen heeft wat jullie proberenx 100
Kijk zo kan het ook, jij snapt het tenminste...quote:Op zondag 26 januari 2014 12:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
bedankt voor de info![]()
ik kies op het moment voor rode wijn, calorietechnisch interessanter dan de cappuccino want die maken ze hier met slagroom
Nog even 2 minuutjes wachten Sjeen.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
bedankt voor de info![]()
ik kies op het moment voor rode wijn, calorietechnisch interessanter dan de cappuccino want die maken ze hier met slagroom
Nou en ik ben blij voor die mensen, ik gaf alleen een tip... maar waardering is zooo lastig soms voor mensenquote:Op zondag 26 januari 2014 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, er zijn genoeg mensen hier die heel mooi zijn afgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |