Morgen 14:00 Utje centraalquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer want ik kom samen met barry en joost en dan gaan we je klappen vriend.
Nee, ik roep mijn moeder dat de zolderkamer lekt, zij belt de loodgieter. De loodgieter blaft eerst mijn moeder vol, komt daarna met een grijns het lek fixen en doet mijn moeder nogmaals terwijl hij weggaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoe is het leven van een mod eigenlijk? Ik bedoel jij pakt toch ook de telefoon en belt de loodgieter als je zolderkamer lekt?
Barry en Joost schieten voor mij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer want ik kom samen met barry en joost en dan gaan we je klappen vriend.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kan ik niet.quote:
Haha katrien is lelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik neuk z'n vriendin iedere avond man, kuthaas
MAAR HANS HOE IS DIT MOGELIJK? IK HOORDE DAT JE KOP WAS GEBROKEN TOEN JE GING SKYDIVEN VAN 4 HOOG?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTT!!!!!!!
Zij neukt de hele stad af manquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik neuk z'n vriendin iedere avond man, kuthaas
Maar ik dacht dat mods geen moeder hadden, dat ze ergens in een geheime basis gemaakt werden, zodat ze geen gevoelens hadden koelbloedig topics konden sluiten!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik roep mijn moeder dat de zolderkamer lekt, zij belt de loodgieter. De loodgieter blaft eerst mijn moeder vol, komt daarna met een grijns het lek fixen en doet mijn moeder nogmaals terwijl hij weggaat.
Echt niet, joost zit op judo en barry is vet sterk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Barry en Joost schieten voor mij.
Ja maar die zaten een groep hogerquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]weet je niet dat barry en joost door henk en peter zijn gedjoekt ofzo
Slecht voor je imago broederquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef deadprez het volgende:
wil er ook nog iemand met mij vechten
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Ambicioso het volgende:
oh hier is iedereen, was jullie kwijt!!
Nee, dat willen we je niet aan doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef deadprez het volgende:
wil er ook nog iemand met mij vechten
Dat moet geheim blijven! Mijn moeder is eigenlijk ingehuurd door Danny!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat mods geen moeder hadden, dat ze ergens in een geheime basis gemaakt werden, zodat ze geen gevoelens hadden koelbloedig topics konden sluiten!
Hij heeft afgemeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Slecht voor je imago broeder
NEE MAN WAS GEWOON POPULARITEITSSTUNT.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MAAR HANS HOE IS DIT MOGELIJK? IK HOORDE DAT JE KOP WAS GEBROKEN TOEN JE GING SKYDIVEN VAN 4 HOOG?
hey kijk bois nog iemand voor in het loserteam op de vechtmeetquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef john-hert het volgende:
[..]
Nee, dat willen we je niet aan doen
Hee wat zeg jij Jan was een goeie jongen, hommo!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NEE MAN WAS GEWOON POPULARITEITSSTUNT.
ALLEEN JAN VIEL OP Z'N KOP, MAAR BEN EENS EERLIJK: WIE IS ER NOU ZO'N MONGOOL DAT DIE JAN ZAL MISSEN?
Topics over mij openenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Ambicioso het volgende:
oh hier is iedereen, was jullie kwijt!!
verdomme weer een zwakzinnigequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey kijk bois nog iemand voor in het loserteam op de vechtmeet
* LompeHork bant zichzelf.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ok is goed. Wanneer gaat die in?
Correct.quote:
Nee is mijn pis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef alexisbest het volgende:
Wat een topic
ik krijg er gwn tranen van
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey kijk bois nog iemand voor in het loserteam op de vechtmeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |