quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Ambicioso het volgende:
oh hier is iedereen, was jullie kwijt!!
Nee, dat willen we je niet aan doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef deadprez het volgende:
wil er ook nog iemand met mij vechten
Dat moet geheim blijven! Mijn moeder is eigenlijk ingehuurd door Danny!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat mods geen moeder hadden, dat ze ergens in een geheime basis gemaakt werden, zodat ze geen gevoelens hadden koelbloedig topics konden sluiten!
Hij heeft afgemeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Slecht voor je imago broeder
NEE MAN WAS GEWOON POPULARITEITSSTUNT.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MAAR HANS HOE IS DIT MOGELIJK? IK HOORDE DAT JE KOP WAS GEBROKEN TOEN JE GING SKYDIVEN VAN 4 HOOG?
hey kijk bois nog iemand voor in het loserteam op de vechtmeetquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef john-hert het volgende:
[..]
Nee, dat willen we je niet aan doen
Hee wat zeg jij Jan was een goeie jongen, hommo!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NEE MAN WAS GEWOON POPULARITEITSSTUNT.
ALLEEN JAN VIEL OP Z'N KOP, MAAR BEN EENS EERLIJK: WIE IS ER NOU ZO'N MONGOOL DAT DIE JAN ZAL MISSEN?
Topics over mij openenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:21 schreef Ambicioso het volgende:
oh hier is iedereen, was jullie kwijt!!
verdomme weer een zwakzinnigequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey kijk bois nog iemand voor in het loserteam op de vechtmeet
* LompeHork bant zichzelf.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ok is goed. Wanneer gaat die in?
Correct.quote:
Nee is mijn pis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef alexisbest het volgende:
Wat een topic
ik krijg er gwn tranen van
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hey kijk bois nog iemand voor in het loserteam op de vechtmeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |